Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:07

Vjestagirl schreef:
Wat snap je er niet aan?
Komt ie zelf met die info naar jou toe?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:08

Relaxed schreef:
Ik geloof er geen barst van, gewoon sterk verhaal..

Die neef gaat zich toch niet laten pijpen door zijn eigen neef :n
Dat komt vaker voor dan je zou denken. En nee, hier niet die ervaring ;)

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:29

Vjestagirl schreef:
Nou, niet om iemand te slutshamen, ykinmkbykiok, maar WTF...

Iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij in de bedroom doet? What ever floats your boat, nee?

Vind dit dan ook erg veroordelend en geen mooie kleur

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:37

luxx schreef:
Vjestagirl schreef:
Nou, niet om iemand te slutshamen, ykinmkbykiok, maar WTF...

Iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij in de bedroom doet? What ever floats your boat, nee?

Vind dit dan ook erg veroordelend en geen mooie kleur

Nou wàt hij doet moet hij inderdaad helemaal zelf weten. Maar zo vanuit het niets vragen "mag ik eens wat geks vragen" en hiermee op komen draven vind ik totaal ongepast. Op incest rust (niet geheel onterecht) een taboe, en door dit zo eruit te gooien maakt hij mij deelgenoot van iets waar ik totaal niet op zit te wachten. Dit is geen normaal sociaal gedrag op een dating app, en ik gok dat hij kickt op vernederende reacties.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:49

Vjestagirl schreef:
en ik gok dat hij kickt op vernederende reacties.

Er zijn mensen die kicken op volgescheten worden, en er zijn mensen die kicken op op iemand schijten, in het gunstigste geval vinden die twee elkaar

Weet niet of je gelijk hebt maar wanneer dat wel zo is hoop ik dan maar voor die persoon dat hij iemand vind die erop kickt om anderen te vernederen

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:51

Wat een pareltje weer Vjestagirl….
Ik word echt oud denk ik.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:52

Vjestagirl schreef:
Nou wàt hij doet moet hij inderdaad helemaal zelf weten. Maar zo vanuit het niets vragen "mag ik eens wat geks vragen" en hiermee op komen draven vind ik totaal ongepast. Op incest rust (niet geheel onterecht) een taboe, en door dit zo eruit te gooien maakt hij mij deelgenoot van iets waar ik totaal niet op zit te wachten. Dit is geen normaal sociaal gedrag op een dating app, en ik gok dat hij kickt op vernederende reacties.

Ja, raar hoor, om dat uit het niets te gaan vertellen. Ben sowieso niet gediend van gore praatjes op datingapps maar dit slaat wel helemaal alles :7 Dus, geblokkeerd en verwijderd, of toch nog op date? Haha.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 21:09

BaileyMix schreef:
Vjestagirl schreef:

Ja, raar hoor, om dat uit het niets te gaan vertellen. Ben sowieso niet gediend van gore praatjes op datingapps maar dit slaat wel helemaal alles :7 Dus, geblokkeerd en verwijderd, of toch nog op date? Haha.

Nou ik dènk dat ik deze date toch maar oversla... :+

Ik hoef ook niet perse mijn seksleven en voorkeuren direct met iemand te bespreken, maar dit was zo vreemd...

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 21:22

Moet wel zeggen dat die vraag, of je je neef zou pijpen, wel bijzonder is. En dat zou voor mij ook einde gesprek zijn omdat ik daar niet op aan sla maar op af zou knappen. Bij zo'n vraag op een dating app zouden mijn bellen wel aan gaan ja

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 21:48

Ik ben geïntrigeerd... vraag of hij op bokt komt!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:00

Wat een raar verhaal over die neef. Geloof er ook niet zoveel van.

Ik heb best een leuk contact overgehouden aan mijn bezoek aan Noord brabant vorig weekend.
Een man die graag een partner zoekt voor cuckolding (hij wil de toeschouwer zijn).

Best interessant maar onderin NB dus voor mij teveel moeite :D Iemand belangstelling? Hij staat open voor een koppelpoging van mijn kant ;)

BaileyMix schreef:
F_Orumster schreef:
oeh, mag ik ook deze pb? Ik kan me voorstellen dat het in het noorden misschien nog niet zo veel in gebruik is?

Heb je een PB'tje gestuurd := Het hangt natuurlijk ook van je eigen smaak af, misschien vind jij net die voorbeelden die ik je stuurde van Tinder wel helemaal jouw ding, haha!

Jouw bumble mannen zijn leuk daar :) Ik heb het nu ook en de kwaliteit wisselt en ook veel die ik op tinder/happen zie. Maar ook zeker nieuwe gezichten van leukere klasse :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:03

:o?

Jij bent toch een vrouw? Dus hij zoekt een vrouw, de man heeft 'ie al wel klaarzitten?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:04

Meen je dit serieus?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:04

BaileyMix schreef:
:o?

Jij bent toch een vrouw? Dus hij zoekt een vrouw, de man heeft 'ie al wel klaarzitten?
Nee, je begrijpt het verkeerd _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:05

Citaat:
Cuckolding kent vele variëteiten. Sommige daarvan zijn relatief zachtaardig; er zijn er ook die buitengewoon vergaand zijn. Zo zijn er stellen die hun plezier beleven in een parenclub en feitelijk niet verder gaan dan een eenzijdig soort swingen. Aan de andere kant van het spectrum zijn stellen die zover gaan dat de vrouw volledige controle heeft over haar partner. Het komt voor dat zij in zo'n geval een nieuwe partner heeft gekozen, die feitelijk haar (chronologisch) eerste partner heeft verdrongen. Niet zelden rest de cuckold in een dergelijke relatie de rol van slaaf of huisdier. Het komt voor dat de vrouw kinderen krijgt van haar nieuwe partner.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:06

Ailill schreef:
Meen je dit serieus?

:')

He leg eens uit, hij zoekt geen koppel, want wil toeschouwer zijn. Maar zoekt een vrouw, geen man die zijn vrouw wil doen }:0

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:07

Het lijkt hem leuk om zn partner te zien vreemdgaan. En misschien mee naar huis dat hij op een stoel toekijkt.

Hij zoekt een vrouw en wil samen of de vrouw een derde laten uitzoeken, een man.
Ik wil best vreemdgaan maar het stukje bekeken worden vind ik dan weer minder :D
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 06-07-22 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:07

Nee, hij zoekt een vrouw, én dan samen (of enkel de vrouw) mannen zoeken, die vervolgens sex met die vrouw gaan hebben.

Gok ik.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:08

F_Orumster schreef:
Het lijkt hem leuk om zn partner te zien vreemdgaan. En misschien mee naar huis dat hij op een stoel toekijkt.

Hij zoekt een vrouw en wil samen of de vrouw een derde laten uitzoeken, een man.

Ah, hij heeft ze dus allebei nog niet :') ? Ingewikkeld dan als dat je kink is. Dank :)* !

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:08

Zoals ik al zei. Is blijkbaar een fetish, ik las ooit eens ergens dat de echtgenoot mocht toekijken vanaf een stoel, en aan het einde de andere man oraal 'schoon te maken'.

:')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:10

Ja, goed, ik heb wel vreemder voorbij zien komen. Maar zou er zelf ook geen trek in hebben :n

Edit; Oh no, oh no, ik neem het terug. Ik denk dat ik als lichte exhibitionist deze fetish wél begrijp :') Maar dan minus het vernederende. TMI, sorry :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:21

Vind dit idd een vreemde voorstelling. Meestal is wanneer de man toekijkt, een andere man de bull. Niet dan de man een andere vrouw zoekt? En vaak is het juist zo dat het een verdieping is van hún relatie, dat is wat zij beiden willen en geil van worden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:33

Ik zei het eerder al: ik word hier echt te oud voor.
Ik val van de ene verbazing in de andere. Echt nog nooit van gehoord van deze termen. Echt een WTF avond heb ik.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:35

Marocje schreef:
Vind dit idd een vreemde voorstelling. Meestal is wanneer de man toekijkt, een andere man de bull. Niet dan de man een andere vrouw zoekt? En vaak is het juist zo dat het een verdieping is van hún relatie, dat is wat zij beiden willen en geil van worden.

Maar hij zoekt een vrouw als partner zodat zij kan vreemdgaan.

Begrijp ik het goed?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:38

Het bericht kwam niet van mij, maar ik snap ook niet wat ie nou bedoelt.