Vjestagirl schreef:Komt ie zelf met die info naar jou toe?Wat snap je er niet aan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxx schreef:Vjestagirl schreef:Nou, niet om iemand te slutshamen, ykinmkbykiok, maar WTF...
Iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij in de bedroom doet? What ever floats your boat, nee?
Vind dit dan ook erg veroordelend en geen mooie kleur
Vjestagirl schreef:en ik gok dat hij kickt op vernederende reacties.
Vjestagirl schreef:Nou wàt hij doet moet hij inderdaad helemaal zelf weten. Maar zo vanuit het niets vragen "mag ik eens wat geks vragen" en hiermee op komen draven vind ik totaal ongepast. Op incest rust (niet geheel onterecht) een taboe, en door dit zo eruit te gooien maakt hij mij deelgenoot van iets waar ik totaal niet op zit te wachten. Dit is geen normaal sociaal gedrag op een dating app, en ik gok dat hij kickt op vernederende reacties.
BaileyMix schreef:Vjestagirl schreef:Nou wàt hij doet moet hij inderdaad helemaal zelf weten. Maar zo vanuit het niets vragen "mag ik eens wat geks vragen" en hiermee op komen draven vind ik totaal ongepast. Op incest rust (niet geheel onterecht) een taboe, en door dit zo eruit te gooien maakt hij mij deelgenoot van iets waar ik totaal niet op zit te wachten. Dit is geen normaal sociaal gedrag op een dating app, en ik gok dat hij kickt op vernederende reacties.
Ja, raar hoor, om dat uit het niets te gaan vertellen. Ben sowieso niet gediend van gore praatjes op datingapps maar dit slaat wel helemaal allesDus, geblokkeerd en verwijderd, of toch nog op date? Haha.
BaileyMix schreef:F_Orumster schreef:oeh, mag ik ook deze pb? Ik kan me voorstellen dat het in het noorden misschien nog niet zo veel in gebruik is?
Heb je een PB'tje gestuurdHet hangt natuurlijk ook van je eigen smaak af, misschien vind jij net die voorbeelden die ik je stuurde van Tinder wel helemaal jouw ding, haha!
Citaat:Cuckolding kent vele variëteiten. Sommige daarvan zijn relatief zachtaardig; er zijn er ook die buitengewoon vergaand zijn. Zo zijn er stellen die hun plezier beleven in een parenclub en feitelijk niet verder gaan dan een eenzijdig soort swingen. Aan de andere kant van het spectrum zijn stellen die zover gaan dat de vrouw volledige controle heeft over haar partner. Het komt voor dat zij in zo'n geval een nieuwe partner heeft gekozen, die feitelijk haar (chronologisch) eerste partner heeft verdrongen. Niet zelden rest de cuckold in een dergelijke relatie de rol van slaaf of huisdier. Het komt voor dat de vrouw kinderen krijgt van haar nieuwe partner.
Marocje schreef:Vind dit idd een vreemde voorstelling. Meestal is wanneer de man toekijkt, een andere man de bull. Niet dan de man een andere vrouw zoekt? En vaak is het juist zo dat het een verdieping is van hún relatie, dat is wat zij beiden willen en geil van worden.