Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Je hoeft je niet rot te voelen omdat het bij een ander niet lukt en bij jou ongewenst wel. Onze wens voor geen kinderen is even duidelijk /belangrijk/mag er zijn als een stel dat wel een kinderwens heeft. Het een is niet minder belangrijk dan het ander.
LWDaisy schreef:Roosch omschrijft het heel mooi!
Sterkte Luxorvalkje. Ik heb een abortus laten doen, ik schaam me ook niet om ervoor uit te komen maar let natuurlijk wel op in welk gezelschap ik dit wel of niet benoem, het is niet mijn bedoeling mensen te kwetsen.
Mocht je het op die manier doen - probeer echt een paar dagen vakantie aan te vragen. Ik wil je niet bang maken, maar het doet echt pijn, en je wilt niks liever dan op de zetel liggen op zo'n moment.
Heel veel sterkte gewenst - en mocht je vragen hebben, mijn inbox staat altijd voor je open
Relaxed schreef:LWDaisy schreef:Roosch omschrijft het heel mooi!
Sterkte Luxorvalkje. Ik heb een abortus laten doen, ik schaam me ook niet om ervoor uit te komen maar let natuurlijk wel op in welk gezelschap ik dit wel of niet benoem, het is niet mijn bedoeling mensen te kwetsen.
Mocht je het op die manier doen - probeer echt een paar dagen vakantie aan te vragen. Ik wil je niet bang maken, maar het doet echt pijn, en je wilt niks liever dan op de zetel liggen op zo'n moment.
Heel veel sterkte gewenst - en mocht je vragen hebben, mijn inbox staat altijd voor je open
Ze kan zich gewoon ziek melden lijkt me? Hoef je echt geen reden voor te geven.
Varekaj schreef:LW is uit België en hier werkt ziekte iets anders dan in NL. Wij kunnen niet zomaar thuisblijven en ziekmelden voor zolang we het nodig vinden. En bij zoiets als dit kan je er amper omheen dan te melden dat je een ingreep ondergaat, daar gaan altijd vragen over komen.
Een paar dagen vrij is dan makkelijker en minder "verdacht" of vraaggevoelig.
Varekaj schreef:LW is uit België en hier werkt ziekte iets anders dan in NL. Wij kunnen niet zomaar thuisblijven en ziekmelden voor zolang we het nodig vinden. En bij zoiets als dit kan je er amper omheen dan te melden dat je een ingreep ondergaat, daar gaan altijd vragen over komen.
LWDaisy schreef:Varekaj schreef:LW is uit België en hier werkt ziekte iets anders dan in NL. Wij kunnen niet zomaar thuisblijven en ziekmelden voor zolang we het nodig vinden. En bij zoiets als dit kan je er amper omheen dan te melden dat je een ingreep ondergaat, daar gaan altijd vragen over komen.
Precies datIk zooouuu in theorie wel naar de dokter kunnen en een briefje vragen hoor. Maar vakantie aanvragen is makkelijker, en daar hoef ik verder dan ook geen uitleg voor te geven op mijn werk
Luxorvalkje schreef:Wij werken nog thuis. Dus als het niet gaat, dan kan ik me altijd nog ziek melden.
Het stomme is dat iemand in het vorige topic een ongesteldheid een duivel uitdrijving noemde en ik daar net aan moest denken (raar brein)
Jullie zijn lieverds allemaal!