Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maanlicht schreef:pimaude schreef:Ondertrouw is bij onze gemeente afgeschaft.. :-( dus volgens mij enkel de handtekeningen op de locatie zelf ? Vond ik oprecht heel jammer, had ik anders afgelopen vrijdag graag willen doen.
Wij moesten het via een online formulier doen, heel stom.
Van bijna 500 foto's een selectie maken van 80 die sowieso in het album komen (wordt aangevuld door de fotograaf waar nodig/mogelijk), welk album, in welk materiaal en welke kleur, wat doe je met de cover.... Maar we zijn er uit, het wordt een lichtgrijze linnen cover met dezelfde inscriptie als in onze trouwringen staat in zwart folie, in een mooie bijpassende box met zwart houten randen. Met de foto's zijn we nog steeds heel blij 

Beetje jammer van zo'n lelijk dak, maar dat is niet anders in een kas. Lijkt me mission impossible om zoiets weg te werken.

! Ik ken je als een doorzetter, dus daar geloof ik in.
Ook dat we beide mooie, liefdevolle woorden zouden zeggen en geen comedy van zouden maken.
gribaldi schreef:Ja ik zie pakketten €1500 voor 6 uur filmen en dan krijg je 6-8 minuten van. Het mooiste zou zijn alles, want ik zou graag de gehele ceremonie gefilmd willen hebben.
Kan helaas nog niemand vinden die dit in het pakket heeft zitten.
Fijn dat het jullie zo goed bevallen is Amber. Daarom twijfel ik nog.
Dat bleek niet zo te zijn, dus achteraf had ik ook niet de behoefte om het te 'herbeleven'. gribaldi schreef:Ja ik zie pakketten €1500 voor 6 uur filmen en dan krijg je 6-8 minuten van. Het mooiste zou zijn alles, want ik zou graag de gehele ceremonie gefilmd willen hebben.
Kan helaas nog niemand vinden die dit in het pakket heeft zitten.
Fijn dat het jullie zo goed bevallen is Amber. Daarom twijfel ik nog.