Kan het zwembad al op?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:29

Hier de dome weer over het zwembad gezet. Zwembadbodem eerst goed gezogen, ondanks het winterzeil krijg je altijd wel iets rommel in het zwembad tijdens de winter. Water was nu 22 graden, hopelijk eind volgende week warm genoeg om te zwemmen. Jaloers op iedereen die er vandaag al in kon haha.
Afbeelding

opisop_shop

Re: Kan het zwembad al op?!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:51

Dat lijkt me heel gaaf! Helaas heb ik zoiets voor ons bad (549) niet kunnen vinden.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:08

opisop_shop schreef:
Dat lijkt me heel gaaf! Helaas heb ik zoiets voor ons bad (549) niet kunnen vinden.

Ons bad is ook die maat. Ik heb 1,5 jaar geleden het zwembad tweedehands gekocht met de dome erbij. :D Was een goede deal haha.
Mochten we ooit voor een echt zwembad gaan wil ik een rechthoekige.. daar is veel makkelijker een overkapping voor te vinden.

Als we geen dome hadden gehad had ik deze kas gekocht. Minder hoog dus ook minder last van de wind. Je kan hem alleen niet makkelijk helemaal open zetten.
https://www.vidaxl.nl/e/vidaxl-tuinkas- ... 91923.html

Afbeelding

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 03:34

Wij hebben ook vorige week het zwembad weer opgezet. Met warmtepomp, bubbeltjesplastic en Sunny-tent was hij vrijdag al 39 graden. We hebben hem dus eerst moeten koelen voordat we er in konden. Gisteren was hij 35 graden. Dat was beter, maar voor zo’n warme dag als gisteren ook te warm. Gelukkig wordt het de rest van de week niet meer zó warm, dan is 35 graden wel lekker.

We hebben ook een groot, rond bad, maar we vinden deze makkelijker en net zo prima.

Afbeelding
Afbeelding

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:16

Mariska_28 schreef:
opisop_shop schreef:

Ons bad is ook die maat. Ik heb 1,5 jaar geleden het zwembad tweedehands gekocht met de dome erbij. :D Was een goede deal haha.
Mochten we ooit voor een echt zwembad gaan wil ik een rechthoekige.. daar is veel makkelijker een overkapping voor te vinden.

Als we geen dome hadden gehad had ik deze kas gekocht. Minder hoog dus ook minder last van de wind. Je kan hem alleen niet makkelijk helemaal open zetten.
https://www.vidaxl.nl/e/vidaxl-tuinkas- ... 91923.html

[ Afbeelding ]

Zoiets heb ik ook gezien inderdaad.
Staat er geen merk op jullie Dome?

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:23

opisop_shop schreef:
Zoiets heb ik ook gezien inderdaad.
Staat er geen merk op jullie Dome?

Jawel, is een sunnytent, xl volgens mij.