Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_l_amanda_l_ schreef:Owww, hou het dáár alsjeblieft, ik heb zo geen zin om NOG meer te schuiven straks..Stoepje richting de stal en auto heb ik nou mooi schoon (zelfs helemaal opgedroogd met het zonnetje erop) dus zou fijn zijn als ik er even van mocht genieten..
![]()
Gisteren met vriendin het bos in geweest, zij heeft een authentieke arretikker:
[ [url=m/oyTGwf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou is die kou en sneeuw niet echt mijn ding, maar hoe gaaf was datHopelijk deze week nog een keertje voor we weer jaren moeten wachten op een goeie laag sneeuw..
Karin schreef:Het zijn wel ideale temperaturen om het vriesvak weer eens te ontdooien. De inhoud kan gewoon buiten staan. Doe ik altijd als het rond de -5 is.
Ik had me voorgenomen om dat deze week eens 's nachts te doen, maar het gaat richting -20 begreep ik. Prima voor de échte diepvriesspullen, maar mijn kwark en andere gewone koelproducten gaan dat waarschijnlijk niet tof vinden. Straks maar even de koelbox uit de schuur halen voor de kwark enzo, en dan het spul overdag even buiten zetten. Het is hier momenteel -7, een iets veiliger temperatuur.

#oeps Karin schreef:Winged schreef:Trendzetter Karin
Die tip kreeg ik in 2012 van een vriendin op FB. Zij deelt 'm steeds weer als het vriest, een goede reminder. Kwam eergisteren weer langs, vandaar.
Ik verspreid de boodschap graag verder. Voor het sneeuwbaleffect, zeg maar.