Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:13

Benthhh schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ach sommige mensen denken dat ze met een paar jaar rijervaring topcoureurs zijn. Laten die lekker zichzelf de vangrail in vouwen. Maar dingen als rechts inhalen en gewoon keihard rijden / te hard rijden zijn asociaal en levensgevaarlijk voor velen.

Zo, en hoe. En het stoer vinden wat ze (zeggen te) doen.. :+

Meestal is dat groot spraak :+

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 15:17

Iemand in de paardenwereld die heeft lopen bedelen om geld wat ze eigenlijk niet nodig heeft, en dat nu uitgeeft aan dure shoots bij Nikki en een nieuwe paard. Wat een verstand heb je dan -O-

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 15:33

Mand schreef:
Iemand in de paardenwereld die heeft lopen bedelen om geld wat ze eigenlijk niet nodig heeft, en dat nu uitgeeft aan dure shoots bij Nikki en een nieuwe paard. Wat een verstand heb je dan -O-

word hier nieuwsgierig van.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 15:35

Pols gekneusd in poging een deurtje van het nachthok te openen. Niet gelukt maar via andere deur hooi bij de kippen gegooid. Gelukkig meerdere deuren.

Mars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:34

Schijtkinderen die sneeuwballen op rijdende auto’s gooien. Serieus, bestaan er nog koters die opvoeding krijgen??

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:41

Benthhh schreef:
Mand schreef:

Ik heb zin om haar gewoon te exposen op Bokt. Maar kost weer zoveel energie

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:43

Benthhh schreef:
Mand schreef:

Ik ook

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:44

Idem dito :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:44

Mars schreef:
Schijtkinderen die sneeuwballen op rijdende auto’s gooien. Serieus, bestaan er nog koters die opvoeding krijgen??

Ik kijk gewoon heel vals in de auto geen enkel kind die eraan denkt wat te doen :') en anders spreek ik ze aan of ze genoeg centjes hebben om schade te betalen aan auto's

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:46

Benthhh schreef:
Mand schreef:

Ik ook :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:47

Nee Mars, de ouders doen rustig mee. Wij reden laatst in het donker, vader en zoon stonden als een stel mafkezen met ledlampjes bestuurders te blinderen op een 80 weg. :x Of vuurwerk op auto's afschieten.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:07

Mand schreef:

Doe je expres dit he

:Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:08

Dat als ik last heb van angst mijn ouders mij niet serieus nemen maar als mijn zusje het heeft dan is het opeens heel erg en vervelend.

Omgekeerde wereld en bied ik hulp aan met omgaan met angstklachten maar als ik dan wegloop omdat ze moet overgeven ben ik raar :')

Ja ik kan niet alles hebben

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:13

Mand schreef:

Je maakt het zo spannend :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:15

Misschien meer als les. Kijk uit wie je geld geeft :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:19

Mand schreef:
Niemand, behalve mensen die mij goederen en diensten leveren. :D

Ik ben ruim een uur geleden teruggekomen van een wandeling en ik heb het nog steeds zo koud dat ik zit te rillen. :brr:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:20

Dat ik hem best knijp voor morgenochtend als ik met de auto van Zwolle naar Almere moet. Treinen rijden vooralsnog niet dus denk dat ik om 6:00 in de auto stap maar vind dat best spannend en vraag me af of er dan al gestrooid is op dat tijdstip.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 09-02-21 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:20

Mkango schreef:
Mand schreef:
Niemand, behalve mensen die mij goederen en diensten leveren. :D

Ik ben ruim een uur geleden teruggekomen van een wandeling en ik heb het nog steeds zo koud dat ik zit te rillen. :brr:

Heb je een kruik in huis toevallig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:24

Nayomie schreef:
Oeh, goede! Ik heb standaard een kruik in bed liggen. Wel met koud water - ik heb graag iets vast als ik slaap en een kruik is de perfecte maat :)) -, maar ik ga hem even vullen met warm water. Thanks! :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:25

Wat een ellende... Ben gelukkig weer veilig thuis. Auto rijden is prima, maar de rest -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:26

Jolien87 schreef:
Dat ik hem best knijp voor morgenochtend als ik met de auto van Zwolle naar Almere moet. Treinen rijden vooralsnog niet dus denk dat ik om 6:00 in de auto stap maar vind dat best spannend en vraag me af of er dan al gestrooid is op dat tijdstip.

Ik werk in de nacht en afgelopen nacht werd er volop gestrooid tussen 4 en 8 dus reken maar dat ze de hele nacht strooien momenteel.

Verder zijn bijna alle wegen redelijk schoon, dus eind van de week kan er gewoon weer normaal gereden worden. Voordeel aan et preventief strooien is dat de wegen niet glad zullen worden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:30

Dit pleuris weer. Ben er helemaal klaar mee. Mijn eerste trein was uitgevallen waardoor ik al een half uur heb staan wachten. Toen twintig minuten voor mijn overstap staan wachten. Dacht ik eindelijk te kunnen gaan, wisselstoring. Met een bak vol mensen (de eerste trein, en de tweede trein die ondertussen ook aan waren gekomen) klaar gaan staan voor de volgende trein die met een omweg ook naar bestemming gaat. Komt er één banketstaaf treintje aan rijden... Zag er even naar uit dat we met zijn allen in dat ene banketstaaf treintje zouden moeten, maar gelukkig hadden de conducteurs en machinisten het idee om de eerste trein (die door wisselstoring niet ging) dan maar aan te koppelen. Dus mooi met de laatste bups mensen in het tweede deel gaan zitten. Nu is het in iedergeval doenbaar.

Oh, en er zit een jongen in de trein die serieus ZO stoned is dat ie zijn ogen niet open kan houden. Ik weet niet of ik het sneu of idioot moet vinden.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:35

Mkango schreef:
Nayomie schreef:
Oeh, goede! Ik heb standaard een kruik in bed liggen. Wel met koud water - ik heb graag iets vast als ik slaap en een kruik is de perfecte maat :)) -, maar ik ga hem even vullen met warm water. Thanks! :D

Graag gedaan! :D

Ik erger me aan mensen die een hond in huis nemen en zich totaal niet in het ras verdiept hebben. En vervolgens dat diezelfde honden op bijvoorbeeld verhuisdieren staan. Arme honden. -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:44

Marije_1997 schreef:
Jolien87 schreef:

Ik werk in de nacht en afgelopen nacht werd er volop gestrooid tussen 4 en 8 dus reken maar dat ze de hele nacht strooien momenteel.

Verder zijn bijna alle wegen redelijk schoon, dus eind van de week kan er gewoon weer normaal gereden worden. Voordeel aan et preventief strooien is dat de wegen niet glad zullen worden.

Top. Zit er meer mee dat de nattigheid op het wegdek 's nachts weer kan aanvriezen maar zo te zien zijn ze dus op tijd met strooien.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:46

Succes Jolien, komt vast goed er rijdt best veel verkeer!

Ik moet morgen om 8:30 ergens zijn en ik moet onder een viaduct door en over een houten bruggetje. Op de fiets. Normaal is het al 15 minuten. :+