Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:06

Roosch schreef:
Afdekfolie kan ook prima op een potje hoor, geerte! Gaat het niet linksom dan wel rechtsom. :D :D

En wat d8 je van ducktape dat kan he voor alles gebruiken :')

geerte

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:13

Met ductape en tyraps kan je alles maken zeggen ze toch *\o/*

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:13

Nu nog een overal en een mr Grey xD

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:16

Je hebt wel van die siliconen deksels die je over van alles heen kan trekken. Die lijken me serieus handig

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:24

Ja die zien er echt super handig uit! Ben altijd bang dat dat in de praktijk nogal tegen valt.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:32

miccamaaike schreef:
Ja die zien er echt super handig uit! Ben altijd bang dat dat in de praktijk nogal tegen valt.

Vriendin heeft ze en daar werkt het goed :j

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:36

kaarsen, scent chips/geurstokjes enz - nee, ben allergisch voor de meeste geuren. Een mooie kaars mag wel!
legpuzzels - Nee
puzzelboekjes - Als je dan ook meteen meer uren in de dag regelt.
spelletjes - nee
live laugh love - Liever niet. Kom je een leuke tekst over akita’s of paarden oid tegen mag het zolang het in het Engels is.
dekentjes - ja!!!!!!! Ik heb het altijd koud. Ook in de zomer. Dekentje wordt goed gebruikt.
eten - gekke of pittige dingen mogen altijd. Wel vegetarisch ivm vlees en vis allergie. Lime chips doe ik een moord voor.
make up/nagellak, crème/gezichtsmaskers - ik heb er genoeg van, het beland alleen nooit op mijn gezicht of nagels.
alcohol - Bedenk je het smaak patroon van een 70 jarige man. Dan zit je juist. Rode wijn, whiskey ( wel de echt rokerige whiskey )
mokken - We hebben 76 Starbucks mokken momenteel. Als je een echt leuke vind rondom een paard, akita, buffy, Harry Potter, lord of the rings of aangeboren hartafwijkingen ( ik moet mijn moeder toch kunnen plagen hè?! Zeker zipper club member grappen worden gewaardeerd door mij ) dan mag het er zeker mij. Starbucks mokken ook als je er vanaf wilt.
thee/koffie - thee vind ik zonde van het water koken. Koffie liefst bonen, maar ik zuip alle koffie wel.
planten - nee, plantjes sperma gaat niet goed samen met mijn lichaam helaas. Wat bijzondere zaden mogen wel voor mijn moeder meegegeven worden als santa een leuke verzameling heeft en geen 6000 planten wilt hebben volgend jaar.
huisdieren - 3 honden, 1 paard.
fluffy sokken - altijd. Nooit genoeg van. Draag ze hele jaar door.
glitters - In de doos? Liever niet. Op spullen mag er wel wat glitter op zitten. Niet te veel, gewoon subtiel
disney - nee
kerst - kerstman heeft overgegeven in de woonkamer is de minimale versiering graad die ik wil. Heb een groot kerstdorp en mooie boom. Paard en hond moeten alleen nieuwe versiering.
koken/bakken - koken alleen als iemand een vergiftiging wilt. Bakken doe ik wel geregeld.
ali express - Prima.
tweedehands - Prima
harry potter - ja, groot fan! Ook van buffy en lord of the rings.
tekenen/schilderen - arme ogen van mensen die mijn ‘ kunst ‘ zouden moeten zien
roze - Nee. Mintgroen? Ja
sjaals/handschoenen - ik heb het altijd koud. Hele kleine handjes... maar alles is welkom! Sjaals is alleen lastig als het ruwe wol is. Krijg ik wel een mooie warm brandende huid van. Mutsen verzamel ik en mogen zo gek als kan!
Fotolijstje - ik plak foto’s als een holbewoners zonder lijstje op de muur.
tijdschriften - informatieve mogen altijd.
sieraden - ik draag alleen paardenhaar. Moet nog een nieuwe van mijn paard... dus voor een creatieve bokker kan ik wel wat haar leveren.
telefoonhoesjes nee
Thermosbeker: ik overleef niet zonder koffie dus een nieuwe beker past vast in de collectie!
kussentjes - ja!
theedoeken - kan je nooit genoeg van hebben vinden mijn ouders
lippenbalsem - ik gebruik het nooit, maar wie weet...
eggtimer - nee, ik lust geen ei en Olivia eet haar ei liefst rauw met schil.
haken/breien - Laat ik dat de wereld niet aandoen
diamond painting - Ja, is wel grappig. Liefst iets persoonlijks of wolven
Boeken:

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:37

Ik voel me nu even een enorme zeur als ik mijn lijstje zo lees. Ik ben echt niet zo kieskeurig jongens!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:39

Hier ga ik ook de lijst niet invullen, als mijn SSS dat wel wil kan ik dat uiteraard later doen!

Ik heb van de week een grote ren voor m'n konijnen gemaakt met m'n vader!
Er moet nog wat landscaping in, wellicht leuk... wellicht ook niet _O- :+
Alleen geen 2e hands dingen (ivm konijnen ziektes) maar wellicht is mn SSS wel heel creatief met hout en kan zelf wat in elkaar frobelen...

Naja dat dus :P

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 08:00

Denk dat al mijn antwoorden op die lijst wel ergens in dit topic en het topic van vorig jaar zijn terug te vinden. Vind zelf het online 'stalken' van mijn lootje veel te leuk, dus ga hier ook niet dat alles onder elkaar zetten, veel plezier Santa :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 08:31

Fijn dat je niet een lijstje mag invullen zonder commentaar. En dat je zelfs voorkeuren voor een lootje mag doorgeven. Vind ik wel bijzonder. Ik ga er van uit dat er gewoon netjes en eerlijk geloot wordt. Ik ga proberen er wat leuks van te maken, ongeacht wie ik tref. Ik ken toch niemand in real life. Ik sta op zich ook wel open voor een meeting later natuurlijk. Gewoon een gezicht er achter zien.

Terug ontopic:
Maar als mensen iets van ali willen, ik ben zelf ook een voorstander van ali, maar mijn ervaring is wel dat veel dingen tegenwoordig niet in 4 weken binnen zijn. Hoe ga je daar dan mee om? Dan moet je dus een extra keuze achter de hand houden.

Wat ik overigens mijn lootje kan aanbieden is een buitenrit. Als iemand daar zin in heeft, dan mag die dat vermelden. Het is wel in het noorden. Een springles kan ik ook aanbieden.
Laatst bijgewerkt door germie op 28-09-20 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 08:33

Een oprechte vraag germie, want je geeft aan dat AliExpress geen probleem is. Maar wat zou je dan bij leuk vinden te ontvangen wat van Ali komt? Haarbanden? Sleutelhanger? Bordjes?

Als je een voorbeeld geeft is het misschien makkelijker voor je Santa.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 08:48

Ik vul ook geen lijstje in, ik heb al heel wat jaren mee gedaan dus met een beetje speurwerk valt alles wel te vinden.

Vorig jaar had mijn SS al mijn berichten terug gelezen, ook andere topics dan alleen de ss topics en daar kwam een fantastisch pakket uit <3

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 09:03

Over mij is al wel veel terug te vinden in eerdere edities. Maar ondanks mijn voorkeuren ben ik een heel makkelijk lootje denk ik. Of juist moeilijk, ligt eraan hoe je het bekijkt :+

Ik vind enorm veel leuk en mijn SS mag het zo gek maken als hij/zij wil *\o/*

Alleen liever geen stro/hooi/zaagsel in het pakket wegens allergie. Verder mag je losgaan :))

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 09:21

Roosch schreef:
Een oprechte vraag germie, want je geeft aan dat AliExpress geen probleem is. Maar wat zou je dan bij leuk vinden te ontvangen want van Ali komt? Haarbanden? Sleutelhanger? Bordjes?

Als je een voorbeeld geeft is het misschien makkelijker voor je Santa.

Dat is een lastige. Maar ik heb nog wat kleine dingen in mijn 'bestellijst' staan die nog niet gekocht zijn.
Ik ga even kijken. Zijn vooral dingen die ik nog eens wil uitproberen.

Ik heb er in staan:
Chinese Kruiden Crack Voetcrème Voetverzorging Anti-Drogen Hak Gebarsten Reparatie Cream Verwijderen Dode Huid Voeten Zorg 33G van nog geen 2 euro.

1 of andere banaan voetenolie of creme:
https://nl.aliexpress.com/item/40001100 ... kiPmb&mp=1

Een heel onzinnig ezel shirt, dan zal ik denk ik maat XXL nodig hebben omdat ze erg klein lijken uit te vallen volgens de maattabel:
https://nl.aliexpress.com/item/40011129 ... kiPmb&mp=1

Een setje '4 6 8 10 12 20 Zijdige Dobbelstenen ', die kosten tussen de 1 en 1.40 euro.

IK heb er nog spiegelmuurstickers op staan:
https://nl.aliexpress.com/item/32758240 ... kiPmb&mp=1

En nog wat lensfilters, maar dan moet ik ook de lensmaat even weer opzoeken:
https://nl.aliexpress.com/item/32820203 ... kiPmb&mp=1

Soms kom je via anderen ook weer op een grappig idee van Ali.
Ik had zo bijvoorbeeld voor iemand een 3d vis van stof besteld voor een kat met een geurtje wat een kat lekker vindt. Blijkt dat speeltje een super succes te zijn. Nu heb ik zelf geen katten, maar dat was ook een perfect kado voor iemand misschien.

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 09:39

capopjekop schreef:
Je hebt wel van die siliconen deksels die je over van alles heen kan trekken. Die lijken me serieus handig

Die zijn superfijn! Wij hebben ze en het is heel makkelijk borden en bakjes eten af te dekken voor in de koelkast ipv met wegwerp plastic. IKEA heeft dan weer een ander soort siliconen 'deksels' maar om fruit af te dekken, zoals een aangebroken komkommer of halve sinaasappel. Ook briljant!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 09:42

Ik ga even op mijn handen zitten denk ik :-)

Weer ff bijgelezen over ehm... allemaal snoep en lekkers vooral :')

Hier geen lijstje, ik denk dat er genoeg te vinden is als iemand even speurt. Ik vind veel leuk :j

O ja, scroll net door het topic en mijn 2 jarige naast me schreeuwt ineens: 'rupsje!'

Ik was bij een post van hilli aangekomen ;-)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:02

germie schreef:
Fijn dat je niet een lijstje mag invullen zonder commentaar. En dat je zelfs voorkeuren voor een lootje mag doorgeven. Vind ik wel bijzonder. Ik ga er van uit dat er gewoon netjes en eerlijk geloot wordt. Ik ga proberen er wat leuks van te maken, ongeacht wie ik tref. Ik ken toch niemand in real life. Ik sta op zich ook wel open voor een meeting later natuurlijk. Gewoon een gezicht er achter zien.

Ik ben even helemaal verbaasd, maar waar haal je dat weg?

Edit: Never mind, ik denk dat ik het begrijp.
Germie, niemand geeft een voorkeur voor een lootje door, dat is ook geen optie, er wordt gewoon geloot.
Waar ik op doel zijn 2 zaken: 1. je kan doorgeven of je iemand met of zonder lijstje wil en daar houden wij uiteraard rekening mee.
2. Vorig jaar heb jij in het topic gedeeld dat jij het door jou pestverleden lastig vind om nu niet met een soort van lijstje te werken, omdat je bang bent dat iemand jou expres iets geeft wat jij niet wil. En daar houden wij uiteraard wel rekening mee.

Dan nog 1 toevoeging van uit mijzelf.
Ik zou het oprecht op prijs stellen als de volgende keer als je mijn post niet helemaal begrijpt, jij je beledigd voelt of gekwetst voelt er door, je mij persoonlijk zou willen berichten in plaats van een post met aannames te plaatsen in dit topic :o :)
Want dit bovenste stukje kan voor een sneeuwbal effect zorgen waardoor mijn inbox straks overloopt met berichten van deelnemers met wensen een voorkeuren :') _O-

Dus liever volgende keer even pben, oke?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:20

Bienotje schreef:
O ja, scroll net door het topic en mijn 2 jarige naast me schreeuwt ineens: 'rupsje!'

Ik was bij een post van hilli aangekomen ;-)

:):) :):)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:32

Ik wil best een lijstje invullen hoor. Zag net knuffels langs komen, kleine schattige eenhoornknuffels met wat roze erin of een hele grote eenhoornknuffel is ook superleuk, Action heeft vaak leuke.

Voor de rest vind ik het vooral leuk dat een SS moeite doet voor mij, dus ik zal niet gauw zeggen dat ik iets niet leuk vind. Gek op gekke dingen, alleen niet als decoratie in huis, ik heb alles jaren 60. Voor de rest heb ik al een hele boel hier in dit topic gezet.

Had trouwens de vorige keer wel meer uitgegeven, maar dat vond mijn lootje niet erg geloof ik.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 28-09-20 10:39, in het totaal 2 keer bewerkt

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:34

germie schreef:
Wat ik overigens mijn lootje kan aanbieden is een buitenrit. Als iemand daar zin in heeft, dan mag die dat vermelden. Het is wel in het noorden. Een springles kan ik ook aanbieden.

Oe Germie, dat is ook leuk !

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:42

germie schreef:
Ik had zo bijvoorbeeld voor iemand een 3d vis van stof besteld voor een kat met een geurtje wat een kat lekker vindt. Blijkt dat speeltje een super succes te zijn. Nu heb ik zelf geen katten, maar dat was ook een perfect kado voor iemand misschien.

Dit zou waarschijnlijk een fantastische hit bij mijn poes zijn. Die speelt zo graag. Ze hebben ook zo'n bewegende vis op diverse websites :D, inmiddels ook een paar keer met filmpjes op Facebook voorbij zien komen maar die krengen zijn dan weer tussen de 20 en 30 euries. Terwijl ze net graag hier uren in de rondte lopen met een muisje van een euro zeg maar :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:48

germie schreef:

Zoiets?
https://www.action.com/nl-nl/p/beasty-kattenspeelgoed/

Dat zou echt een geniaal cadeau zijn voor mijn Noorman :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:51

Roodvos schreef:
germie schreef:

Zoiets?
https://www.action.com/nl-nl/p/beasty-kattenspeelgoed/

Dat zou echt een geniaal cadeau zijn voor mijn Noorman :j

JAaaaaa, dat zijn ze en dan in vele soorten. Ik heb een paar vissen op de kast staan voor de show. En katten vinden ze geweldig.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:53

Die laserlampjes vinden mijn katten ook wel leuk denk ik..heb het nog niet kunnen proberen, kan ze niet vinden in de buurt. Verder spelen ze idd met goedkope muisjes of propjes etc.