Roosch schreef:Afdekfolie kan ook prima op een potje hoor, geerte! Gaat het niet linksom dan wel rechtsom.![]()
En wat d8 je van ducktape dat kan he voor alles gebruiken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Een oprechte vraag germie, want je geeft aan dat AliExpress geen probleem is. Maar wat zou je dan bij leuk vinden te ontvangen want van Ali komt? Haarbanden? Sleutelhanger? Bordjes?
Als je een voorbeeld geeft is het misschien makkelijker voor je Santa.
capopjekop schreef:Je hebt wel van die siliconen deksels die je over van alles heen kan trekken. Die lijken me serieus handig
germie schreef:Fijn dat je niet een lijstje mag invullen zonder commentaar. En dat je zelfs voorkeuren voor een lootje mag doorgeven. Vind ik wel bijzonder. Ik ga er van uit dat er gewoon netjes en eerlijk geloot wordt. Ik ga proberen er wat leuks van te maken, ongeacht wie ik tref. Ik ken toch niemand in real life. Ik sta op zich ook wel open voor een meeting later natuurlijk. Gewoon een gezicht er achter zien.
germie schreef:Soms kom je via anderen ook weer op een grappig idee van Ali.
Ik had zo bijvoorbeeld voor iemand een 3d vis van stof besteld voor een kat met een geurtje wat een kat lekker vindt. Blijkt dat speeltje een super succes te zijn. Nu heb ik zelf geen katten, maar dat was ook een perfect kado voor iemand misschien.
germie schreef:Soms kom je via anderen ook weer op een grappig idee van Ali.
Ik had zo bijvoorbeeld voor iemand een 3d vis van stof besteld voor een kat met een geurtje wat een kat lekker vindt. Blijkt dat speeltje een super succes te zijn. Nu heb ik zelf geen katten, maar dat was ook een perfect kado voor iemand misschien.
Roodvos schreef:germie schreef:Soms kom je via anderen ook weer op een grappig idee van Ali.
Zoiets?
https://www.action.com/nl-nl/p/beasty-kattenspeelgoed/
Dat zou echt een geniaal cadeau zijn voor mijn Noorman