Er is nogal veel verdrietigs met veel mensen hier gebeurd de laatste dagen.
Fijn dat je zadel weer terecht is Marije
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Goede foto’s maken en op marktplaats ermee of Facebook.
deksel schreef:De hitte. Ik heb het zo facking heet.
Marije_1997 schreef:deksel schreef:De hitte. Ik heb het zo facking heet.
Hier is het nu wel lekker. Graadje of 23/24 denk ik.
Seventje schreef:deksel schreef:De hitte. Ik heb het zo facking heet.
Vooral rustig blijven en er niet te veel aandacht aan schenken. Werkt bij mij het beste.
Ik werk in een koelcel waar het 6°celcius is.
Lijkt lekker met deze temperaturen maar als je dan buiten komt krijg je een klap warmte. Zo rood als een tomaat en je ziek voelen.
Ik blijf vooral rustig, drink water of wat fris zonder prik en schenk er weinig aandacht aan.
@MPR4
Myfairytale schreef:cursebreaker schreef:Aan mezelf en dat ik vaak inga op mensen en hun domme, uitlokkende reacties.
Maar het is gewoon een k*t dag in ‘t algemeen. Een jaar geleden lieten we onze hond inslapen en het doet nog steeds zoveel pijn en zo’n dag als vandaag, als je dan herinneringen op Facebook ziet, is eentje welke ik dan liever even oversla...
En ik irriteer me aan die hitte- zoooo niet mijn seizoen dit. Wordt er stront chagrijnig van
Dit. Er zijn echt bepaalde bevolkingsgroepen die alleen maar persoonlijk kunnen worden, sneren en totaal inhoudsloos reageren. En dan willen ze meer begrip, hoe dan?? Eerst stond ik achter ze en had ik veel begrip, maar dat begint steeds meer te verdwijnen.
Sterkte met vandaag cursebreaker.Weet hoeveel pijn het doet.