Hier weer een tussenstand:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Corona-kilo's is voor iedereen een probleem geloof ik![]()
Hier weer een tussenstand:
[ [url=m/axfkUL.jpg]Afbeelding[/url] ]
silverdapple schreef:*komt ook weer tevoorschijn*
Blijf vooral kunstwerken posten iedereen.![]()
Kappers open lijkt me zoooooo lekker.Alles mag eraf!!!
De laatste paar maanden had ik last van een rare buikpijn en misselijkheid na het eten, totdat ik me vorige week bedacht dat dat wellicht kan komen door de excessieve hoeveelheden zuivel die ik eet?Deze week moest dat meteen op de test en ben ik zoveel mogelijk lactose gaan vermijden. Jeetje dan merk je pas hoeveel je mist (en niet 'mag').
Wél goed voor de lijn. Hoop ik. Haha
silverdapple schreef:Ik ben gek op paardenbillen.De lijnen vind ik ook leuk, maakt het speels!
Nee hoor, ik at altijd al veel eigenlijk, alleen naarmate je ouder wordt maakt je lichaam minder lactase aan (wat je darmen helpt om lactose te verwerken) en daar kan je dan last van gaan krijgen. Idd kwarkmaar ook roomboter, ijs, chocola, yoghurt, zachte kaas zoals mozzarella, kookroom, hagelslag, allemaal lactose...
silverdapple schreef:Met de staart erbij zijn die billen weg! Anders had je 'm misschien moeten tekenen vanuit een andere hoek, of zo. Maar dit is ook mooi.
Dat gaat er hier ook met liefde in... teveel liefde zelfs... Nou ja, we zullen zien.
Zamora schreef:Wat mooi getekend
Ladymadonna ook mooi zeg! Hoe groot is het?
Hier is het nadeel dat manlief enorm van snaaien houd(en geen grammetje aankomt natuurlijk). Ik ga dan gewoon mee doen![]()
Silverdaplle merk je al verschil?
Vanwege medicatie die ik smorgens neem mag/kan ik niet met zuivel ontbijten en dat vond ik juist zo lekker. Gebruik nu soja producten en vind dat net zo lekker eigenlijk. Zit onderling nog wel verschil in smaak.
Zamora schreef:San ik pak eigenlijk verschillende merken. Ik vond de vanille soja erg lekker(merk geen idee) en pak vaak yoghurt van arla dacht ik? Vaak wel met smaakje![]()
Die mannen ookik mag normaal van mezelf ook in weekend idd en verder niet maarja ik heb al weken elke dag weekend
Volgende week weer aan de slag, zal dat wennen zijn haha
Mijn "moestuintje" gaat goed. Binnenkort overzetten in de tuin en andere potten.
(Grote tomatenplant heb ik erbij gehaald haha)
[ [url=m/cBULqO.jpg]Afbeelding[/url] ]