Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik ga gerust op kraamvisite. De nieuwbakken ouders zijn er over het algemeen heel blij mee, dus dan ben ik ook wel blij voor hen. Deloedersouders weten óók dat ik geen kinderen wil, dus wordt er altijd gegrapt dat ik de baby vast niet vast durf te houden. Daag me echter niet uit..Dus dan houd ik zo'n klein mormeltje vijf minuten vast voor de foto en dan gaan ze ALTIJD huilen en dan geef ik ze weer af
Ik zie kraamvisites als hetzelfde als vriendinnen die een nieuw beestje hebben gekregen, dan ga ik ook graag kijken en ze feliciteren
_San87_ schreef:Nog nooit drank gezien tijdens kraamvisite. Dat zou t draaglijker maken.
Mars schreef:Ik haat kraamvisite, maar ik ga wel, voor de ouders en ik ben blij voor hen. Zolang er geen baby in mijn handen geduwd wordt kan ik best een uurtje naar bevallingsverhalen en gebabbel over baby luisteren. En gelukkig is het not done om te lang te blijven dus kan ik na dat uurtje er weer vandoor.
_San87_ schreef:Nog nooit drank gezien tijdens kraamvisite. Dat zou t draaglijker maken.
Ayasha schreef:Ik ben nu weer uitgenodigd voor een kraamvisite. Tegenwoordig maken ze daar hier een half feest van. kantine afgehuurd en alles.