Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Die laatste opmerking.Made my day, die houd ik erin voor mijn collega’s (aan wie ik me vandaag ook kapot geërgerd heb). “Je draaft altijd zes of soms zelf zeven rondjes, we willen naar huuuuuis.” Echt, leer tellen, knuppel, en als je naar huis wilt moet je sneller opzadelen en minder op je telefoon zitten tussen je lots.
Mkango schreef:Krijsende kinderen tijdens m’n zondagwandeling... en dat ik, toen ik de straat in reed, mijn huisbaas (die ik überhaupt nog nooit ontmoet heb) ineens in mijn kamer voor het raam zag staan.Hij beweerde dat ik mijn huur niet betaald had, ook al heb ik dat drie weken geleden al gedaan, en wilde blijkbaar maar even persoonlijk en intimiderend verhaal komen halen. Ik ben snel doorgereden en heb ergens in de buurt staan wachten, en ben pas het huis binnen gegaan toen hij weg was. Hij heeft ook aan m’n spullen gezeten en niet eens het fatsoen gehad om mijn kamerdeur weer op slot te draaien toen hij wegging.
Mkango schreef:Krijsende kinderen tijdens m’n zondagwandeling... en dat ik, toen ik de straat in reed, mijn huisbaas (die ik überhaupt nog nooit ontmoet heb) ineens in mijn kamer voor het raam zag staan.Hij beweerde dat ik mijn huur niet betaald had, ook al heb ik dat drie weken geleden al gedaan, en wilde blijkbaar maar even persoonlijk en intimiderend verhaal komen halen. Ik ben snel doorgereden en heb ergens in de buurt staan wachten, en ben pas het huis binnen gegaan toen hij weg was. Hij heeft ook aan m’n spullen gezeten en niet eens het fatsoen gehad om mijn kamerdeur weer op slot te draaien toen hij wegging.
fleurtjeuh schreef:Mkango schreef:Krijsende kinderen tijdens m’n zondagwandeling... en dat ik, toen ik de straat in reed, mijn huisbaas (die ik überhaupt nog nooit ontmoet heb) ineens in mijn kamer voor het raam zag staan.Hij beweerde dat ik mijn huur niet betaald had, ook al heb ik dat drie weken geleden al gedaan, en wilde blijkbaar maar even persoonlijk en intimiderend verhaal komen halen. Ik ben snel doorgereden en heb ergens in de buurt staan wachten, en ben pas het huis binnen gegaan toen hij weg was. Hij heeft ook aan m’n spullen gezeten en niet eens het fatsoen gehad om mijn kamerdeur weer op slot te draaien toen hij wegging.
Hij mag daar nieteens komen zonder toestemming??!!
Mkango schreef:Weet ik, maar ik voel me ook niet veilig genoeg om er wat van te zeggen... Ik heb in eerste instantie de kamer via AirBNB geboekt (daarna los bijbetaald voor deze maand, want dat was goedkoper, maar er is geen contract, alleen een overeenkomst via sms), dus die ga ik morgen wel even een berichtje doen, maar ik wil mezelf niet in een vervelende situatie brengen zolang ik hier nog zit... Bij het weinige contact dat ik met hem via de mail heb gehad, voelde ik me al niet bijzonder prettig, dus ik houd me maar stil tegenover hem, maar ik flag het wel bij AirBNB voor het geval dit vaker gebeurt. Verbazingwekkend genoeg veranderde de toon in zijn sms’jes ineens toen ik zei dat ik al betaald had, en bood hij de kamer tegen gereduceerd tarief aan voor langere tijd. Nu heb ik die kamer niet meer nodig na deze maand, maar zelfs als ik hier in de omgeving was gebleven, had ik vriendelijk bedankt, deels ook doordat hij dus stiekem mijn kamer in gegaan is en dat voor mij verzwegen heeft. Ik woon ook in het buitenland, en heb geen familie of vrienden op wie ik kan terugvallen, dus ik werk mezelf liever niet in de nesten.Het was wat anders geweest als er spullen stuk of verdwenen waren geweest.
AylaL schreef:Dat ik volgend jaar op kamers moet gaan of elke dag minimaal 3u heen en 3u terug met de trein moet reizen voor mijn studie...
En dat hoe je het ook bekijkt ik en mijn vriend geluk hebben als we elkaar uberhaupt 1x per week kunnen zien. Het is moeilijk voor mij op te realiseren dat hij een "nieuw" spannender leven zal krijgen en dat ik daardoor waarschijnlijk naar de achtergrond zal vervagen... Misschien is het beter voor ons allebei om het maar uit te maken als we gaan studeren want ik ben zo enorm onzeker en denk niet dat mijn hersens me dan rust gunnen
AylaL schreef:Dat ik volgend jaar op kamers moet gaan of elke dag minimaal 3u heen en 3u terug met de trein moet reizen voor mijn studie...
En dat hoe je het ook bekijkt ik en mijn vriend geluk hebben als we elkaar uberhaupt 1x per week kunnen zien. Het is moeilijk voor mij op te realiseren dat hij een "nieuw" spannender leven zal krijgen en dat ik daardoor waarschijnlijk naar de achtergrond zal vervagen... Misschien is het beter voor ons allebei om het maar uit te maken als we gaan studeren want ik ben zo enorm onzeker en denk niet dat mijn hersens me dan rust gunnen
Lau schreef:Dat mijn usb die de afgelopen 3 weken op de kast lag weg is. Gewoon weg ik kan hem nergens meer vinden. En ik nu dus een nieuwe moet kopen en al het werk wat ik gedaan heb weer opnieuw kan doen.
En ik vond school al zo leuk... ik ga terug naar bed helemaal klaar mee.