Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 21:29

Aantal dagen zonder vuurwerk in 2020:
0/12

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 21:34

Mkango schreef:
Die laatste opmerking. _/-\o_ Made my day, die houd ik erin voor mijn collega’s (aan wie ik me vandaag ook kapot geërgerd heb). “Je draaft altijd zes of soms zelf zeven rondjes, we willen naar huuuuuis.” Echt, leer tellen, knuppel, en als je naar huis wilt moet je sneller opzadelen en minder op je telefoon zitten tussen je lots. 8)7

Is er een dag dat je je niet aan je collega's ergert? :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:03

laraxXxemma schreef:
0/12

Haha, precies dit! :Y) :Y)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:30

laraxXxemma schreef:
0/12

Jup :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:52

Krijsende kinderen tijdens m’n zondagwandeling... en dat ik, toen ik de straat in reed, mijn huisbaas (die ik überhaupt nog nooit ontmoet heb) ineens in mijn kamer voor het raam zag staan. :oo Hij beweerde dat ik mijn huur niet betaald had, ook al heb ik dat drie weken geleden al gedaan, en wilde blijkbaar maar even persoonlijk en intimiderend verhaal komen halen. Ik ben snel doorgereden en heb ergens in de buurt staan wachten, en ben pas het huis binnen gegaan toen hij weg was. Hij heeft ook aan m’n spullen gezeten en niet eens het fatsoen gehad om mijn kamerdeur weer op slot te draaien toen hij wegging. :roll:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 23:44

Mkango schreef:
Krijsende kinderen tijdens m’n zondagwandeling... en dat ik, toen ik de straat in reed, mijn huisbaas (die ik überhaupt nog nooit ontmoet heb) ineens in mijn kamer voor het raam zag staan. :oo Hij beweerde dat ik mijn huur niet betaald had, ook al heb ik dat drie weken geleden al gedaan, en wilde blijkbaar maar even persoonlijk en intimiderend verhaal komen halen. Ik ben snel doorgereden en heb ergens in de buurt staan wachten, en ben pas het huis binnen gegaan toen hij weg was. Hij heeft ook aan m’n spullen gezeten en niet eens het fatsoen gehad om mijn kamerdeur weer op slot te draaien toen hij wegging. :roll:

Hij mag daar nieteens komen zonder toestemming??!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 23:48

Mkango volgens mij valt dat onder huisvredebreuk. Ookal is hij je huurbaas, hij mag niet zonder toestemming van de huurder de woning betreden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 23:52

Mkango schreef:

Dat is huisvredebreuk je had gewoon de politie kunnen bellen. Hij mag namelijk niet zonder toestemming je kamer in. Als je bewijs hebt kan je nu nog aangifte doen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 23:54

fleurtjeuh schreef:
Mkango schreef:

Hij mag daar nieteens komen zonder toestemming??!!

Theorie, dit is Praktijk. Praktijk, dit is Theorie. Die woont hier ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 00:00

Weet ik, maar ik voel me ook niet veilig genoeg om er wat van te zeggen... Ik heb in eerste instantie de kamer via AirBNB geboekt (daarna los bijbetaald voor deze maand, want dat was goedkoper, maar er is geen contract, alleen een overeenkomst via sms), dus die ga ik morgen wel even een berichtje doen, maar ik wil mezelf niet in een vervelende situatie brengen zolang ik hier nog zit... Bij het weinige contact dat ik met hem via de mail heb gehad, voelde ik me al niet bijzonder prettig (meer in de zin dat ik hem gewoon pushy en vervelend vond, en nogal dwangneurotisch), dus ik houd me maar stil tegenover hem, maar ik flag het wel bij AirBNB voor het geval dit vaker gebeurt. Verbazingwekkend genoeg veranderde de toon in zijn sms’jes ineens toen ik zei dat ik al betaald had, en bood hij de kamer tegen gereduceerd tarief aan voor langere tijd. Nu heb ik die kamer niet meer nodig na deze maand, maar zelfs als ik hier in de omgeving was gebleven, had ik vriendelijk bedankt, deels ook doordat hij dus stiekem mijn kamer in gegaan is en dat voor mij verzwegen heeft. Ik woon ook in het buitenland, en heb geen familie of vrienden op wie ik kan terugvallen, dus ik werk mezelf liever niet in de nesten. := Het was wat anders geweest als er spullen stuk of verdwenen waren geweest.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 00:04

Mkango schreef:
Weet ik, maar ik voel me ook niet veilig genoeg om er wat van te zeggen... Ik heb in eerste instantie de kamer via AirBNB geboekt (daarna los bijbetaald voor deze maand, want dat was goedkoper, maar er is geen contract, alleen een overeenkomst via sms), dus die ga ik morgen wel even een berichtje doen, maar ik wil mezelf niet in een vervelende situatie brengen zolang ik hier nog zit... Bij het weinige contact dat ik met hem via de mail heb gehad, voelde ik me al niet bijzonder prettig, dus ik houd me maar stil tegenover hem, maar ik flag het wel bij AirBNB voor het geval dit vaker gebeurt. Verbazingwekkend genoeg veranderde de toon in zijn sms’jes ineens toen ik zei dat ik al betaald had, en bood hij de kamer tegen gereduceerd tarief aan voor langere tijd. Nu heb ik die kamer niet meer nodig na deze maand, maar zelfs als ik hier in de omgeving was gebleven, had ik vriendelijk bedankt, deels ook doordat hij dus stiekem mijn kamer in gegaan is en dat voor mij verzwegen heeft. Ik woon ook in het buitenland, en heb geen familie of vrienden op wie ik kan terugvallen, dus ik werk mezelf liever niet in de nesten. := Het was wat anders geweest als er spullen stuk of verdwenen waren geweest.

Vervelend maar slim (ben ik bang).

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 00:07

Oei dat maakt het een extra lastige situatie en ik denk dat ik in jou plaats dan hetzelfde had gedaan. Gelukkig hoef je er niet lang meer te blijven zeg.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 01:09

Dat ik volgend jaar op kamers moet gaan of elke dag minimaal 3u heen en 3u terug met de trein moet reizen voor mijn studie...
En dat hoe je het ook bekijkt ik en mijn vriend geluk hebben als we elkaar uberhaupt 1x per week kunnen zien. Het is moeilijk voor mij op te realiseren dat hij een "nieuw" spannender leven zal krijgen en dat ik daardoor waarschijnlijk naar de achtergrond zal vervagen... Misschien is het beter voor ons allebei om het maar uit te maken als we gaan studeren want ik ben zo enorm onzeker en denk niet dat mijn hersens me dan rust gunnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 01:14

AylaL schreef:
Dat ik volgend jaar op kamers moet gaan of elke dag minimaal 3u heen en 3u terug met de trein moet reizen voor mijn studie...
En dat hoe je het ook bekijkt ik en mijn vriend geluk hebben als we elkaar uberhaupt 1x per week kunnen zien. Het is moeilijk voor mij op te realiseren dat hij een "nieuw" spannender leven zal krijgen en dat ik daardoor waarschijnlijk naar de achtergrond zal vervagen... Misschien is het beter voor ons allebei om het maar uit te maken als we gaan studeren want ik ben zo enorm onzeker en denk niet dat mijn hersens me dan rust gunnen

Ik zou het niet bij voorbaat al uitmaken. Wie weet gaat het gewoon goed als jullie gaan studeren, en zo niet, dan kan uit elkaar gaan altijd nog. :) Wel vervelend dat je je er nu al zo onder voelt. :(:) Heb je er al met je vriend over gesproken?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 01:44

Mkango Jasses wat is dat naar zeg! en dat hij het ook niet zei dat hij stiekem binnen is geweest.. bah :\ :(:)

Ik erger mij dat ik half sliep en dat er dan een man met een niet luisterende, loslopende hond voorbij komt denderen. Dit is een zone waarin je moet aanlijnen, de hond was blijkbaar niet aangelijnd en ging blaffend er vandoor door de woonwijk. En die man brullen naar die hond... Kom hier! mag niet! Kom! nee! Hier! HIER! Kom hier! Kom dan! kom hier! KOM HIEEEERR KOM HIER! KOM HIER! HIERRRRRR! kom hier? kom hier! KOOM HIIIIIER!
Lig ik voor het eerst in weken eens niet wakker door vuurwerk, komt er zo'n gekkie voorbij lopen _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 03:30

Er staat continu één koe hard te loeien in de schuur. Godsamme dat hoor je zo goed in de slaapkamer _-:(

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 07:57

Dat ik een half uur geleden mijn bed uit moest, maar er nu nog steeds in lig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 08:44

AylaL schreef:

Loop jij ook met je paraplu op voor het ook maar een beetje regent?
Als het nu goed gaat tussen jullie, waarom zou je het dan bij voorbaat al uit maken?

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 09:05

Alweer ben opgenomen in het ziekenhuis. Voorstadium van een ketoacidose. Gelukkig was ik er nu optijd bij.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 09:06

MoniekJ schreef:
Alweer ben opgenomen in het ziekenhuis. Voorstadium van een ketoacidose. Gelukkig was ik er nu optijd bij.

Dikke knuffel! :(:)

@Fireheart, nu wel uit bed? :Y)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 09:18

Dat mijn usb die de afgelopen 3 weken op de kast lag weg is. Gewoon weg ik kan hem nergens meer vinden. En ik nu dus een nieuwe moet kopen en al het werk wat ik gedaan heb weer opnieuw kan doen.
En ik vond school al zo leuk... ik ga terug naar bed helemaal klaar mee.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 09:23

Alle werkgroepen die ik wou, zitten al vol voordat ik me kon inschrijven -O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 09:27

AylaL schreef:

3u heen en 3u terug zou ik echt niet aanraden. Als er bijv. vertraging is of zo, wordt het nog langer. En als je 's ochtends om 8.45 moet beginnen, moet je dus al om 5.45 in de trein zitten? Als je bijv. die dag er voor om 18u klaar bent, ben je pas om 21u thuis en de volgende dag moet je om 5.45u in de trein. Doe het jezelf niet aan.
En ik ga mee in het advies van de andere, als het nu goed gaat waarom dan nu al uitmaken? En wat is er mis met elkaar 1x per week zien? Dat is een beetje hoe m'n vriend en ik elkaar in het begin zagen en nu weer de komende tijd. Elkaar elke dag zien is natuurlijk leuker maar het is te overleven :P.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 11:27

Lau schreef:
Dat mijn usb die de afgelopen 3 weken op de kast lag weg is. Gewoon weg ik kan hem nergens meer vinden. En ik nu dus een nieuwe moet kopen en al het werk wat ik gedaan heb weer opnieuw kan doen.
En ik vond school al zo leuk... ik ga terug naar bed helemaal klaar mee.

Is de usb niet achter de kast gevallen en daar dus klem zit?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 11:30