Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 21:38

Even een vraagje hier. Zie mooie witte superstar adidas maat 37 voor 12.50. Zijn nog heel erg wit. Er staat ophalen in Heerenveen maar nu wil hij ze ook versturen. Hij is 2 dagen actief. Gokken? Omdat hij 2 dagen actief is en ze nog zo mooi zijn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 21:38

Neeee zou ik zeker niet doen

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 21:41

Ik ga het toch gokken denk ik. Zei dat diegene wilde verzenden maar dat had een ander gestuurd. Van deze kreeg ik terug helaas ik wil liever niet verzenden omdat ik alles moet verantwoorden wat binnenkomt op mijn rekening. Dus als je wil heel graag ophalen en dan contant. En anders zal ik morgen kijken of het via mijn vriend zijn bankrekening kan als u het echt niet op kunt halen.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 21:42

Alja schreef:
Neeee zou ik zeker niet doen

Al ga ik nu weer twijfelen als jij dit zegt :D

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 21:44

Er is vast wel iemand in dit topic die in of in de buurt van Heerenveen woont en langs wil gaan.

2 dagen actief op mp..... Laag bedrag.... Vertrouw ik het niet zo heel erg.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 21:44

Ik zou het ophalen.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 21:53

Daan13 schreef:
Er is vast wel iemand in dit topic die in of in de buurt van Heerenveen woont en langs wil gaan.

Nou mocht er iemand zich aanbieden , graag :D

Ja dat 2 dagen dat vond ik dus ook een beetje. Maar omdat ze in de advertentie al heb staan ophalen en nu stuurt dat ze het eigenlijk niet wil. Ik had gestuurd dat ik ze heel graag wilde en toen stuurde ze nog helaas liever niet ivm budget beheer. Maar uiteindelijk wil ze het wel waars. Moeilijk dit.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 21:54

Suzanne F. schreef:
Ik zou het ophalen.

Helaas is Heerenveen ver weg.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:26

Ik woon vlakbij Heerenveen, wil hem best voor je ophalen.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:34

Ik heb mijn oude laptop te koop staan. Oplichter nummer 5 is gearriveerd en dat in amper 2u tijd. Ik speel het spelletje mee en vanaf dat ik ze heb waar ik ze hebben wil, rapporteer ik ze.

Nu alleen hopen dat er nog echte kopers opdagen ook.

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 07:53

Ik heb heel mooi hooi te koop van Louis Venhorst Fourage, Balen kostte me over de 7 euro per stuk, maar paardje van 33 krijgt het helaas niet weg. Had ik vorige week iemand die mij berichtte van ik wil 4 euro per baal geven, want ik moet 100 kilometer heen en terug ervoor rijden :') En ik had bieden al uit gezet, en dan toch dit soort reacties... Zo jammer weer!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 08:20

poetser schreef:
Ik heb mijn oude laptop te koop staan. Oplichter nummer 5 is gearriveerd en dat in amper 2u tijd. Ik speel het spelletje mee en vanaf dat ik ze heb waar ik ze hebben wil, rapporteer ik ze.

Op welke manier proberen ze je op te lichten?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 09:57

MaiNat schreef:
Ik heb heel mooi hooi te koop van Louis Venhorst Fourage, Balen kostte me over de 7 euro per stuk, maar paardje van 33 krijgt het helaas niet weg. Had ik vorige week iemand die mij berichtte van ik wil 4 euro per baal geven, want ik moet 100 kilometer heen en terug ervoor rijden :') En ik had bieden al uit gezet, en dan toch dit soort reacties... Zo jammer weer!

Ja, zoiets heb ik ook een keer gehad. Wilde laag bieden, want hij moest vanuit timboektoe komen rijden om het op te halen.

Ehm, wat dacht je van "Nee"? :))

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 11:07

Suzanne F. schreef:
poetser schreef:

Op welke manier proberen ze je op te lichten?

Deze stuurt in het Engels en wilt de laptop verzonden hebben naar Engeland.

Ook eentje die hem wilde ophalen, maar niet gezien had waar ik woonde. Hij woonde zogezegd achter de hoek. Volgens hem was de afstand te groot (dat krijg je als oplichters te snel te werk willen gaan haha) en moest de laptop verzonden worden. Nog gevraagd of ik hem moest brengen, want het was maar een kwartiertje ver en ik kom daar dagelijks langs. Nooit meer iets van gehoord :')

De andere wilden allemaal dat ik mijn rekening verifieerde via een externe link.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 11:13

Daan13 schreef:

Ik woon in de buurt hahaha. Ik zou het persoonlijk ook alleen ophalen. Ik ben sowieso niet van dit soort dingen via de bank en verzenden. Heb 1 keer iets gekocht wat werd verzonden via marktplaats en toen kreeg ik alles super smerig binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 11:15

Zouden jullie iemand met de naam Ja die 5 euro op een deken bied serieus nemen? Deken is btw zgan en heeft alleen wat haartjes er op zitten nog. Vind dan 5 euro wel wat weinig eigenlijk. (is een 150gr liner)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 12:44

Marije_1997 schreef:
Zouden jullie iemand met de naam Ja die 5 euro op een deken bied serieus nemen? Deken is btw zgan en heeft alleen wat haartjes er op zitten nog. Vind dan 5 euro wel wat weinig eigenlijk. (is een 150gr liner)

Nee, zou ik niet serieus nemen. Je kan terugsturen dat je er graag .... euro voor wilt hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 13:06

Suzanne F. schreef:
Marije_1997 schreef:

Nee, zou ik niet serieus nemen. Je kan terugsturen dat je er graag .... euro voor wilt hebben.

Heb ik ook zeker gedaan! Maar ja ik weet ook niet wat ik er voor moet vragen. Net als 2 zgan 14.5 bitjes. Kapot zadel heb Ik er ook op, als iemand dat voor niets wil ophalen vind ik dat ook best. 20 a 30 euro voor een zgan liner is toch wel redelijk?

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 13:19

Ik kan niet reageren op een advertentie. Terwijl ik net nog op een andere advertentie heb gereageerd. Raar..

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:21

Bedankt voor alle mensen die aangeboden hebben om naar Heerenveen wat op te halen. Ze krabbelt toch terug dat ze wat kapot zijn dus ik heb het over laten gaan. Dan maar wat meer betalen. Bedankt allemaal ! :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 14:50

Amado7 schreef:
Bedankt voor alle mensen die aangeboden hebben om naar Heerenveen wat op te halen. Ze krabbelt toch terug dat ze wat kapot zijn dus ik heb het over laten gaan. Dan maar wat meer betalen. Bedankt allemaal ! :D

Hm klinkt verdacht. Goed gedaan!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:02

Wanneer je denkt iets verkocht te hebben, andere mensen hebt afgezegd en diegene dan een berichtje stuurt dat ze er toch vanaf ziet want het komt financieel niet uit... :evaw:

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:08

Ik werk in Heerenveen dus had het inderdaad best voor je kunnen halen.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:38

Marije_1997 schreef:

Ik heb pas een Horseware liner 200 grams van iemand overgenomen, was nog helemaal nieuw maar zat een klein scheurtje in (even onder de naaimachine en klaar). Voor mijn gevoel was dat een koopje, ik was er heel blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 15:41

petra8 schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik heb pas een Horseware liner 200 grams van iemand overgenomen, was nog helemaal nieuw maar zat een klein scheurtje in (even onder de naaimachine en klaar). Voor mijn gevoel was dat een koopje, ik was er heel blij mee!

Die van mij is dus echt als nieuw. Geen scheurtje helemaal niets. Heb em alleen even met de hand gewassen en de haren moeten er even af hahaha
Maarja war vraag je daarvoor. 5euro vind ik wel heel weinig.