Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Er is vast wel iemand in dit topic die in of in de buurt van Heerenveen woont en langs wil gaan.
2 dagen actief op mp..... Laag bedrag.... Vertrouw ik het niet zo heel erg.
poetser schreef:Ik heb mijn oude laptop te koop staan. Oplichter nummer 5 is gearriveerd en dat in amper 2u tijd. Ik speel het spelletje mee en vanaf dat ik ze heb waar ik ze hebben wil, rapporteer ik ze.
Nu alleen hopen dat er nog echte kopers opdagen ook.
MaiNat schreef:Ik heb heel mooi hooi te koop van Louis Venhorst Fourage, Balen kostte me over de 7 euro per stuk, maar paardje van 33 krijgt het helaas niet weg. Had ik vorige week iemand die mij berichtte van ik wil 4 euro per baal geven, want ik moet 100 kilometer heen en terug ervoor rijdenEn ik had bieden al uit gezet, en dan toch dit soort reacties... Zo jammer weer!
Suzanne F. schreef:poetser schreef:Ik heb mijn oude laptop te koop staan. Oplichter nummer 5 is gearriveerd en dat in amper 2u tijd. Ik speel het spelletje mee en vanaf dat ik ze heb waar ik ze hebben wil, rapporteer ik ze.
Nu alleen hopen dat er nog echte kopers opdagen ook.
Op welke manier proberen ze je op te lichten?
Daan13 schreef:Er is vast wel iemand in dit topic die in of in de buurt van Heerenveen woont en langs wil gaan.
2 dagen actief op mp..... Laag bedrag.... Vertrouw ik het niet zo heel erg.
Marije_1997 schreef:Zouden jullie iemand met de naam Ja die 5 euro op een deken bied serieus nemen? Deken is btw zgan en heeft alleen wat haartjes er op zitten nog. Vind dan 5 euro wel wat weinig eigenlijk. (is een 150gr liner)
Suzanne F. schreef:Marije_1997 schreef:Zouden jullie iemand met de naam Ja die 5 euro op een deken bied serieus nemen? Deken is btw zgan en heeft alleen wat haartjes er op zitten nog. Vind dan 5 euro wel wat weinig eigenlijk. (is een 150gr liner)
Nee, zou ik niet serieus nemen. Je kan terugsturen dat je er graag .... euro voor wilt hebben.
Marije_1997 schreef:Zouden jullie iemand met de naam Ja die 5 euro op een deken bied serieus nemen? Deken is btw zgan en heeft alleen wat haartjes er op zitten nog. Vind dan 5 euro wel wat weinig eigenlijk. (is een 150gr liner)
petra8 schreef:Marije_1997 schreef:Zouden jullie iemand met de naam Ja die 5 euro op een deken bied serieus nemen? Deken is btw zgan en heeft alleen wat haartjes er op zitten nog. Vind dan 5 euro wel wat weinig eigenlijk. (is een 150gr liner)
Ik heb pas een Horseware liner 200 grams van iemand overgenomen, was nog helemaal nieuw maar zat een klein scheurtje in (even onder de naaimachine en klaar). Voor mijn gevoel was dat een koopje, ik was er heel blij mee!