Lisitano schreef:Het is je natuurlijk heel vaak uitgelegd en ik weet eigenlijk niet waarom ik het nog eens doe. Want waarom zou het nu wel landen?
Maar het is best druk bij de bezorgdiensten ivm die lockdown zeg maar.


Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Mijn mening, maar ik vind €9,99 per jaar best prijzig voor een service die ze nu niet meer kunnen leveren.
Ik had het in november afgesloten eigenlijk speciaal voor de avondbezorging en de "bezorging dezelfde dag"
Daar heb ik één keer gebruik van kunnen maken voordat de avondbezorging en bezorging dezelfde dag ineens niet meer mogelijk waren.
Het pakket wat nu besteld is, is groot en zwaar, dus ik hoop dat ze het netjes aan de voordeur afleveren want zelf ophalen bij een pakketpunt gaat hier niet meer. Komt waarschijnlijk met GLS en echt alle punten van GLS, DPD,DHL enz zijn gesloten ivm lockdown.
En wachten is niet bepaald mijn sterkste kant..
Peerke_ schreef:Waarom zou je dat willen.. dan betaal je toch juist eerst de verzendkosten voor de postzegels al op te sturen?
En als de postzegels niet aankomen.. wat dan?
Zou bijna denken dat zo iemand ergens werkt waar ze veel postzegels gebruiken, en af en toe een velletje achterover drukt
Gydja schreef:Oef, al een tijd geleden dat dit is gebeurd, maar kan er nog boos over worden.
Een tijd geleden had ik een zeldzaam beeldje gekocht die ik verzamel. Ik kon deze via een vriend overkopen van iemand uit china. Geen aliexpress kwaliteit maar een echte. Alles betaald plus de verzendkosten van 50 euro zodat het ook verzekerd was. Na een paar week krijg ik opeens een telefoontje van een man die mijn pakketje bij hem thuis heeft gekregen. Met mijn naam, mijn adres maar een sticker van post nl met foute adres gegevens er op. Hij besloot maar gegevens van mij op te zoeken op internet omdat hij bij post nl afgewimpeld werd. Wat ben ik blij dat er mensen zoals hem bestaan.
Ik heb ook met postnl contact gezocht met de vraag hoe we dit op gaan lossen, want hun hebben een fout gemaakt door een sticker te plakken met de verkeerde adres gegevens te plakken over de goede adres gegevens. Na meerdere frustrerende telefoongesprekken kwam het er op neer dat het niet hun probleem was en de verzender contact op moest nemen voordat zij uberhoupt moeite wilden doen om het op te lossen. De verzender is chinees en spreekt geen nederlands en kan geen contact opnemen met postnl.
Als die man niet zo aardig was om de moeite te nemen om mijn telefoonnummer op te zoeken was er nu een duur verzamelitem zomaar kwijt geraakt door een fout van postnl....
mvdende schreef:Mijn mening, maar ik vind €9,99 per jaar best prijzig voor een service die ze nu niet meer kunnen leveren.
Ik had het in november afgesloten eigenlijk speciaal voor de avondbezorging en de "bezorging dezelfde dag"
Daar heb ik één keer gebruik van kunnen maken voordat de avondbezorging en bezorging dezelfde dag ineens niet meer mogelijk waren.
Het pakket wat nu besteld is, is groot en zwaar, dus ik hoop dat ze het netjes aan de voordeur afleveren want zelf ophalen bij een pakketpunt gaat hier niet meer. Komt waarschijnlijk met GLS en echt alle punten van GLS, DPD,DHL enz zijn gesloten ivm lockdown.
En wachten is niet bepaald mijn sterkste kant..
robert45 schreef:Gydja schreef:Oef, al een tijd geleden dat dit is gebeurd, maar kan er nog boos over worden.
Een tijd geleden had ik een zeldzaam beeldje gekocht die ik verzamel. Ik kon deze via een vriend overkopen van iemand uit china. Geen aliexpress kwaliteit maar een echte. Alles betaald plus de verzendkosten van 50 euro zodat het ook verzekerd was. Na een paar week krijg ik opeens een telefoontje van een man die mijn pakketje bij hem thuis heeft gekregen. Met mijn naam, mijn adres maar een sticker van post nl met foute adres gegevens er op. Hij besloot maar gegevens van mij op te zoeken op internet omdat hij bij post nl afgewimpeld werd. Wat ben ik blij dat er mensen zoals hem bestaan.
Ik heb ook met postnl contact gezocht met de vraag hoe we dit op gaan lossen, want hun hebben een fout gemaakt door een sticker te plakken met de verkeerde adres gegevens te plakken over de goede adres gegevens. Na meerdere frustrerende telefoongesprekken kwam het er op neer dat het niet hun probleem was en de verzender contact op moest nemen voordat zij uberhoupt moeite wilden doen om het op te lossen. De verzender is chinees en spreekt geen nederlands en kan geen contact opnemen met postnl.
Als die man niet zo aardig was om de moeite te nemen om mijn telefoonnummer op te zoeken was er nu een duur verzamelitem zomaar kwijt geraakt door een fout van postnl....
De afzender is de opdrachtgever en dus de persoon/partij die een onderzoek of claim kan instellen.
De afzender had in dit geval het Chinese bedrijf moeten mailen/bellen die hij/zij gebruikt heeft voor de verzending.
Misschien heeft postnl wel digitaal de adresgegevens doorgekregen en er dus een sticker opgeplakt.
Keet schreef:Siersma schreef:In de app staat al sinds 25/1 dat er een brievenbus pakje moet komen op 26/1. Nog niks gehad. Baal ervan want zit er toch op te wachten, al komt het van aliexpress
Verwacht je nog meer van alie?
Bij mij komt het dan wel eens in zo'n verzamelpakket
Bo_Y schreef:Ik zou vandaag 2 pakketjes krijgen, waaronder mijn warme sloffen die wegens drukte bij post.nl al 10 dagen onderweg zijn. Maar denk door de sneeuw dat ze vandaag ook niet komen. Hoop toch wel ergens deze week.. ben de koude voeten zat op de tegels........