Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Als een creatieveling kan naaien hondenbadjas in roze, hihi. Ik kan het niet, stond laatst wel met de stof in de handen op de markt en dacht.... who am I kiddingkan dat helemaal niet.
Zal het monster wel een keer opmeten en maten noteren. Stel dat.... zou wel wonderbaarlijk zijn...
Sjolvir schreef:Als een creatieveling kan naaien hondenbadjas in roze, hihi. Ik kan het niet, stond laatst wel met de stof in de handen op de markt en dacht.... who am I kiddingkan dat helemaal niet.
Zal het monster wel een keer opmeten en maten noteren. Stel dat.... zou wel wonderbaarlijk zijn...
Saul schreef:8nnemiek schreef:Jeej, ik had me als reserve opgegeven, en nu heb ik toch een plekje op de lijst![]()
Mijn eerste Secret Santa, dus ik ben heel benieuwd en kan niet wachten om aan de knutsel te gaan![]()
Ik zal me straks even voorstellen en mijn tops en flops delen!
Hier idem dito![]()
Zal ook straks of morgen wat uitgebreider reageren
Suusjepluus schreef:Sjolvir schreef:Als een creatieveling kan naaien hondenbadjas in roze, hihi. Ik kan het niet, stond laatst wel met de stof in de handen op de markt en dacht.... who am I kiddingkan dat helemaal niet.
Haha ik heb wel eens een hondenbadjas gemaakt voor de gigalab van een vriendin. Als je mijn lootje wordt weet ik het wel
Edit: mijn iets kleinere pasmodel
[ [url=m/EHeM7V.jpg]Afbeelding[/url] ]
J00P schreef:![]()
![]()
Qua lijstje lijk ik wel een beetje op 8nnemiek geloof ik!