Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

anjali schreef:Tiggs schreef:Ik zo echt nooit gaan samenwonen met iemand die niet op zichzelf heeft gewoond...
Waarom zou je op jezelf gaan wonen in je eentje als dat niet noodzakelijk is.
, die al bonuspunten scoren doordat ze van paarden houden. 
Relaxed schreef:Anjali wat kom jij toch soms ontzettend zwart/wit over.. Alsof iedere boerenzoon/dochter in het familiebedrijf blijft. Ik ken er meer die dit niet doen, dan die het wel doen, helemaal in de huidige tijd. En de wereld is ook heel veel groter dan alleen maar boeren
Roodvos schreef:Vooral die laatste zinanjali schreef:Waarom zou je op jezelf gaan wonen in je eentje als dat niet noodzakelijk is.
Om los te komen van je ouders. Om erachter te komen wat jouw normen en waarden zijn, wat jij belangrijk vindt en wat er nou eigenlijk komt kijken bij het runnen van een huishouding.
Zeker bij mannen die rechtstreeks vanuit “hotel mamma” komen is de kans groot dat ze verwachten in “hotel vriendin” terecht te komen, en dat kan de nodige spanning opleveren in de relatie.
Dus het is absoluut een pré als ze weten dat de sokken niet uit zichzelf in de wasmachine terecht komen en dat het eten niet als vanzelfsprekend op tafel staat. Dus ik snap Tiggs wel.Spoiler:
Dat geldt uiteraard niet voor Bokt-mannen, die al bonuspunten scoren doordat ze van paarden houden.
Alleen kon ik echt niks betalen, als ik nu niet was blijven zitten had ik zelfs geen huis of appartement meer kunnen krijgen.
Maarja jouw leven, jouw keuzes!
Ik snap wel dat veel mensen dan tot hun 30e thuis blijven wonen. 
Het is niet alsof ik 4x 2 weken op een luxe all-inclusive resort ga zitten. Ianthe schreef:anjali schreef:Waarom zou je op jezelf gaan wonen in je eentje als dat niet noodzakelijk is.
Zullen al die ouders ook leuk vinden van die eeuwige singles, op je 30e nog thuis wonen