Er is al weer een neerslagtekort, dus op zich is het niet erg als dat in buivorm valt. Mag het daar voor en na wel lekker weer zijn.
MarjanB
Geplaatst: 27-04-20 22:00
Whoop whoop!?
Edit zie dat kaart voor 4 mei is, maar dat maakt t niet minder gaaf
Hiraeth
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-20 22:25
Ja, 4 mei lokt tot nu toe wel aardig. Zelfs al lijkt het er op dat het misschien tóch mooier is aan de andere kant van de grens. We gaan 'm in de gaten houden!
Is dat niet vroeg om dat al te zeggen of is dit meestal wel juist?
Hiraeth
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-20 23:14
Ja, hartstikke vroeg juist. Vandaag was ook één van de eerste dagen dat sommige runs het überhaupt met elkaar eens waren over eventuele onweerskansen. Dat is ook de reden dat ze in de USA geen high risk afgeven meerdere dagen van te voren, bijvoorbeeld.
Ik dacht niet dat ik het ging maken dit jaar met stormchasen aangezien mijn teammates niet naar hier kunnen komen. dan toch iemand gevonden die zo lief was om helemaal om mij te komen in Alabama Hij heeft voor verschillende tour companies gewerkt, ook enkele jaren voor Reed Timmer. Lucky me!! Ik ga het veel te druk hebben om hier updates te geven dus wie wil kan mij volgen op instagram @nenah_dm of op facebook @ Nenah Demunster
Ja ivm corona zijn de meeste plaatsen open nu met 50% capaciteit.. we kamperen voornamelijk maar zo af en toe wel eens een hotel. We zijn wel voorzichtig uiteraard, zal waarschijnlijk tot ergens eind juni in de plains zijn.. Zo leuk al die volgers bij!!