[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:51

Yvankaxx schreef:
Wat een gave jurk lorette!

Iedereen heeft zulke leuke rokken aan! Ik wil ook nog graag een zomerrok, maar kan maar niet slagen :roll: Heb wel strakke rokken, maar wil juist wat een losse, luchtige rok.

Heb laatst wel deze jurk bij Orsay in Duitsland gekocht. Ben er super blij mee, zit niet strak, maar benadrukt mijn taille wel mooi.
[ [url=m/KoVH9F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh heel leuk inderdaad :j.

robbie88 schreef:
Ook eens iets heel anders aan..

[ [url=m/JW8lf9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/npx0Ve.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/QeX4jW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Merk is cream. Winkel stoptdus ff flink geshopt voor mini prijsjes
Sorry voor de aparte foto.s, lastig van mezelf foto maken

Gaaaaaaf <3!

Mama3 schreef:
Leuke jurk Robbie, Ik snap dat je die gekocht hebt en voor een klein prijsje is een mooie bijkomstigheid.

Ik heb ook een nieuw jurkje, Ik heb er zondag 3 gekocht, zal morgen de andere dragen, dan wordt het toch niet warm. Ik mis mijn hakken en ben nog zoekende naar het soort schoenen dat ik kan dragen ivm artrose in het enkelgewricht.

Hierbij mijn 2de nieuwe jurk van Geisha

[ [url=m/AREpeS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi zeg, goede print ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:52

robbie88 schreef:
Resistance schreef:
Wat staat je dat prachtig! :) Hele mooie jurk. Wou dat ik die aan kon; ik zie er dan gelijk mini uit. :')

Ik ben ook niet zo lang hoor 1.68

Het is niet aan je af te zien! :)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:58

Annenas schreef:
Meelezer meldt zich :wave:
Ik vergeet steeds outfit-foto’s te maken, zal binnenkort weer wat fanatieker meeposten als ik het niet vergeet..
Ik had even een vraagje, ik ben verliefd op deze jurk, maar: €70 voor een jurk die ik misschien 3x per jaar draag vind ik wat veel...
Is iemand van jullie heel toevallig zo’n zelfde model jurk (evt. met andere print) tegengekomen voor een leuk prijsje?
Dan hoor ik het heeeeel graag !
[ [url=m/jSjoNF.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze van monki met lange mouwen voor €7 :+ Was wel sale dus geen idee of ze hem nog hebben..

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 20:09

Mama3 schreef:
Leuke jurk Robbie, Ik snap dat je die gekocht hebt en voor een klein prijsje is een mooie bijkomstigheid.

Ik heb ook een nieuw jurkje, Ik heb er zondag 3 gekocht, zal morgen de andere dragen, dan wordt het toch niet warm. Ik mis mijn hakken en ben nog zoekende naar het soort schoenen dat ik kan dragen ivm artrose in het enkelgewricht.

Hierbij mijn 2de nieuwe jurk van Geisha

[ [url=m/AREpeS.jpg]Afbeelding[/url] ]

leuk jurkje

Mama3

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 20:47

Bedankt ladies! En Annanas. Ik zou er wel 70 euro voor over hebben en dan gewoon vaker dragen dan 3x.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:21

Naar aanleiding van degene die laatst zei dat ze mij wel eens in een broek wilden zien, heb ik vandaag maar een foto gemaakt van wat ik draag om naar mijn werk te reizen (op werk draag ik een fel gekleurde polo).

Afbeelding
Shirt van de hema en de broek is van de vero moda (gelukkig kan je op de foto de kale plekken op de bovenbenen niet zien :') ). Ik draag er docs onder.

Annenas, die jurk is zooo gaaf! Ik zou het er zelf zeker ook voor over hebben en dan gewoon lekker vaak dragen!
De dames erboven hebben ook allemaal hele leuke jurkjes aan. Die fel blauwe is wel heel gaaf, gewaagd ook wel met die print zo.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:35

Staat je goed pluisje, vaker een broek dragen hoor

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:17

Resistance schreef:
@foxy Dankjewel! :) Wat heb jij ook een óngelofelijk leuk jurkje aan, zeg! Denk als je daar nog een chique zwarte tas bij zou hebben (van Ted Baker ofzo) dat dat het echt helemaal af zou maken. :j.

Iets zoals dit? <<)

Afbeelding

Resistance schreef:
-investeer in items waar je lang mee doet en waarvan je weet dat je ze over 10 jaar ook nog graag draagt, zoals tassen, jassen, mooie schoenen, etcetera... Dat zijn de dingen die een normaal "saaie" outfit heel erg kunnen opleuken.
-Koop alleen iets als je er echt helemaal weg van bent en weet dat je het gaat dragen.
-Koop alleen iets wanneer je weet dat het bij minstens drie andere dingen in je kast past.
.

Investeren hoeft trouwens niet duurder dan duur. Ik ben dikke fan van tweedehands/outlet. Zo steun ik de lokale ondernemer ook, en het is eco-friendly. Met een beetje zorg kan het seizoensspul, dankzij de goede kwaliteit, ook weer terug voor verkoop. En ik heb ook de regel dat wat ik koop, gedragen MOET worden. Alleen die regel van: het moet bij 3 dingen in je kast passen zodat het in 3 outfits kan haal ik vaak niet. Dan lijkt je kast gewoon een winkelrek vind ik, alles toon op toon.

Hoe zien jullie kleerkasten een trouwens uit? *niet nieuwsgierig hoor*

Resistance schreef:
Er zijn ook een paar basisdingen die je gewoon "moet" hebben omdat je daar eigenlijk wel alles mee kan combineren en vanuit daar heel goed je eigen stijl kan gaan ontwikkelen:

-een mooi passende jeans CHECK
-een trench coat CHECK
-een wit overhemd CHECK
-nude hakken CHECK
-een streepjesshirt CARDIGAN
-een blazer CHECK
-een mooie zonnebril BEN IK NAAR OP ZOEK, RAYBAN GESTOLEN
-een little black dress CHECK
-een zomerjurkje CHECK
-een effen trui van cashmere CHECK
-een nette zwarte broek. CHECK

Resistance schreef:
Als je dat hebt en vervolgens je kast uitmest van alles wat je eigenlijk gewoon niet meer draagt, dan kan je als het ware "opnieuw" beginnen. Koop echt alleen iets als je het helemaal prachtig vindt en kijk of je het met iets kan combineren. :j Ik kocht vroeger een hele hoop meuk waar ik dan alsnog veel geld voor kwijt was omdat het zoveel was. Dat was dan al snel kapot, ik vond het niet heel leuk maar kocht het omdat het goedkoop was... Nu koop ik voor datzelfde geld één ding waar ik helemaal weg van ben en wat van goede kwaliteit is. :j
Het is een traag proces, maar wel lonend.

100% mee eens.
Maar bij mij was het eerder omgekeerd, had een uniformschool en alles wat vrijetijdskleding betrof, was al goed. Heb pas sinds 2 jaar leren shoppen en specifiek adressen gezocht met service, goede kwaliteit/prijs... Voordien liep ik de winkelstraat in en moest dan bv een trui hebben, waarop ik me tevreden stelde met wat ik tegen kwam, voor de volle prijs, van middelmatige kwaliteit. Ik had ook gewoon niet veel kleren en droeg alles af. Met een vollere kast wissel ik veel meer af. Het helpt ook om 1 keer per week wat outfits samen te stellen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:26

bontesok schreef:
Ik merk dat ik ook wat meer geld uit geef aan kledingitems dan vroeger nu ik ouder wordt. Niet alles staat meer zo flatteus als het goedkopere stof is.
En nog koop ik dan het liefst in de uitverkoop hoor, want ik kan slecht geld uitgeven.

Soms ben ik jaloers op vriendinnen van mij. Die kopen rustig in één keer van alles. 5 spijkerbroeken, 2 leren jasjes, shirtjes etc. Ik kan dat niet. Ben altijd maar aan het wikken en wegen...

Moet je eens een ongevoerde rok of jurk proberen in goedkope stof.
Alles tekent er in af en door je ondergoed lijk je zo een gebraadje.

Qua uitgaven heb ik een budget per maand en houd dat goed aan moet ik zeggen. Wat ik niet gespendeerd heb gaat bij de volgende maand. En sales zijn nu het hele jaar door. Shop ook nooit online want die uitgaven voel je niet als alles elektronisch gaat.
Om een idee te geven: zaterdag 50% koppelverkoop in mijn favo boetiek.
Creme top Edward Achour, 4 jeansbroeken: 2 van J-brand, 1 Joseph Ribkoff en 1 waar ik het merk nu van kwijt ben (een donkere, een muisgrijze, een normale blauwe, een normale blauwe met cuts zonder bloot), alles (als) nieuw, totaal 165.
Aan de top hing het prijskaartje nog aan van 276 euro….

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:35

En nog verder even reageren:
Sanne, leuke outfits, ben vooral fan van de short (want dat model durf ik zelf niet)
Weet iedereen hier dat je je oude textiel altijd bij H&M mag afgeven voor een kortingsbon van 15% op 1 stuk naar keuze?

Noeps, interessante plooirok, welke kleur/patroon is dat?

Lorette, je zag er prachtig uit! Ik vind het nogal raar om als bruid zonder boe of ba bij de uitnodiging het normaal te vinden dat je totaal geen wit draagt.

Magda, show die rok maar hoor! Ik ben ook kokerrokfan.

Yvanka, als rokken moeilijk zijn, jurkjes? Ik heb ook weinig rokken, past lastig, combineert lastig, met een jurkje heb je in een handomdraai al een hele outfit.

Mama, Geisha is een leuk merk. Toffe print van de jurk!

En zo zag ik er woensdag uit (nieuwe jeans sinds zaterdag, top Hale Bob uit de sale, navy cardigan Mayerline - erfenis van mama)

Afbeelding

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:25

Mijn laatste nieuwe jurkje, waar de meningen over verdeeld zijn. Wat vinden jullie?

Strak met riempje, oppotten dmv riempje of miskoop en in de kast laten hangen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:57

Foto uploader werkt hier niet mama3 ;(
Hopelijk snel opgelost.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:39

Even een egopost. Lees later even bij. Ben niet zo’n jurkjespersoon, maar vind deze toch wel gaaf!

Afbeelding

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:57

foxy80 schreef:
Foto uploader werkt hier niet mama3 ;(
Hopelijk snel opgelost.

Nee inderdaad, maar blijkbaar heb ik te snel geklikt en het bericht wel geplaatst, haha.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:59

Mama3 schreef:
Mijn laatste nieuwe jurkje, waar de meningen over verdeeld zijn. Wat vinden jullie?

Strak met riempje, op poffen dmv riempje of miskoop en in de kast laten hangen.

Afbeelding

Afbeelding

Nu met foto's

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:00

Inderdaad een leuk jurkje Flying Angel, kun je goed hebben hoor!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:00

Ik vind hem leuk en zou hem zoals de eerste dragen!

En leuke jurk angel!

Ik moet ook maar eens opzoek haha

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:01

Strak, maar met een ander riempje.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:03

Pluisje, grappig om je zo ineens in een broek te zien! Staat je ook goed :)

Foxy, niet mijn stijl maar je ziet er netjes uit! :D

Flyingangel wat een gaaf jurkje zeg, staat je heel mooi!

Hierboven; leuke jurk met vrolijk printje! Vind het idee met het riempje mooi, maar zou persoonlijk voor een ander riempje kiezen.

Ik droeg vandaag dit, broek van levi's, blouse vero moda en de schoenen zijn van de sacha! Moet ik inlopen ivm een bruiloft over 2 weken.

Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:06

Foxy80; waarom zou je zo'n broekje niet dragen? Ik vind ze top *D
De stof is vrij dik, niet van die losse linnen achtige stof maar meer een pantalon idee.

Mama3 wat een tof jurkje, ik vind het alletwee de manieren leuk, vooral strak!

Gave hakken Macy!! Laat je de bruiloftoutfit ook zien? *D

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:09

Dankje Sanne! Tegen die tijd zal ik een foto posten :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:32

Ik heb geen maat s, met zo een model wordt dat extra in de verf gezet vrees ik. Maar stof is idd top. Ik gruwel van linnen, stomme vouwen ook.

Mama3, ik vind de riem net mooi
Laatst bijgewerkt door foxy80 op 21-06-19 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:32

Grr uploader doet hier weer raar

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 18:07

Ik volg dit topic eigenlijk al heel lang en haal er inspiratie uit, maar heb nog nooit zelf wat gepost. Dus dat ga ik vanaf nu toch maar doen.

Wat een leuke jurkjes komen er voorbij met dit weer!

Mijn outfit van vandaag:

Afbeelding
Broek en shirt van pieces
Jasje uit Italië
Schoenen liu jo

En ingezoomd op de schoenen. Heel veel mensen vinden ze lelijk, maar ik hou wel van extreme schoenen:

Afbeelding

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 18:40

Lelijk? Waar dan?