Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:45

xTitanic schreef:
Zou wel mijn 4de account zijn :')
ga het een kans geven.. wat valt er te verliezen? :+

vrije tijd :')

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:02

xTitanic schreef:
Zou wel mijn 4de account zijn :')
ga het een kans geven.. wat valt er te verliezen? :+

:') :') Iets met een tijd gebrek misschien, maar verder, waarom niet haha. Je hond is iig erg schattig!

Ik heb 't zelfde probleem met de manier van plaatsen, sommige vriendinnen moet ik echt hun account op zoeken, terwijl ik maar 109 mensen volg, dus ze zouden er toch wel tussen moeten komen zou je denken..

M'n volgers gingen echt ineens hard omhoog, maar ze gunnen me de 700 niet, ik blijf sinds vanmiddag hangen op de 699 :')

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:31

xTitanic schreef:
Jullie gaan weer hard :')
Ik wou dat ik op mijn feed ook gewoon van iedereen de recentste posts te zien kreeg..

Nu zit ik er echt over na te denken om een account van mijn hond te maken.. eentje waar ik mijn foto’s kwijt kan want heb er zooo veel. Wat denken jullie?

[ [url=m/54JABS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Doen! Die foto linksonder is echt geweldig <3

Jullie gaan hard zeg, kan t echt niet meer bijhouden :')
Ik heb het de laatste tijd zó druk met school, paarden, fotografie en dat soort dingen dat ik niet eens tijd heb om m'n persoonlijke insta bij te houden, laat staan m'n fotografie account :o
Merk wel dat ik door bokt een aantal nieuwe volgers heb! Erg leuk. Hopelijk volgende week tijd om m'n insta (en Facebook) wat meer te promoten :D

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:52

Zo, account is aangemaakt. Dat word nog een hel met 4 accounts _O-
we proberen het gewoon :):)

@maya_pdae

_classic

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:57

Ik ben je gaan volgen! Ik moet zeggen dat ik nu veel actiever ben op het account van mijn hond dan mijn eigen _O-
Komt misschien ook omdat ik bijna alleen maar honden foto's heb :')

Dankjewel Lisitano! En die oren zijn inderdaad een geval apart haha :D

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:58

Ik gebruikte instagram eigenlijk altijd alleen prive. Op mijn privé account heb ik dan ook eigenlijk alleen mensen die ik ken toegevoegd. Ik post hier ook dingen uit mijn dagelijks leven naast de paarden.

Nu heb ik ook een openbaar account gemaakt, puur voor de paarden. Gewoon even kijken of mensen het leuk vinden onze avonturen te volgen. Ik rijd lichte tour en daarnaast ben ik ook actief met vrijheidsdressuur en natural Horsemanship. Lijkt me leuk om dit te delen, maar stel dat er geen animo voor is dan maakt dat ook niet uit!

het account heet in ieder geval @ushtitch https://www.instagram.com/ushtitch/

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 06:42

Denken jullie dat als je je account van privé af haalt je sneller volgers krijgt? Ik had m’n vorige account gewoon open staan, deze gesloten maar merk nog niet echt verschil.

Ik twijfel om deze foto te plaatsen:

Afbeelding

Omdat ik echt al super veel foto’s heb gepost van die dag :’)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 06:47

Als je hem over een keer of 2 plaatst kan dat zeker ;)

Prive accounts volg ik bij voorbaat niet. Ik ga niet iets volgen om vervolgens weer te ontvolgen. Dat vind ik een beetje dom.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 07:00

Ik volg ook geen prive accounts. Behalve als ik die persoon persoonlijk ken en weet dat hij/zij dingen post die ik interessant vind.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 07:15

Ik volg ook geen privé accounts. Ik wil kunnen zien wat iemand plaatst voordat ik hen volg. Ik denk dus dat het zeker verschil maakt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 07:19

Hier volg ik ook geen privé accounts. Ik wil inderdaad ook direct kunnen zien wat ik volg. Wat betreft de vorige pagina's over meerdere paarden hebben, ik heb gewoon meer foto's van Eston (daar kom ik in het licht bij Car en Goldy in het donker) dus hij staat er wel vaker op. Maar probeer het wel af te wisselen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 07:21

Captain schreef:
Ik volg ook geen prive accounts. Behalve als ik die persoon persoonlijk ken en weet dat hij/zij dingen post die ik interessant vind.

Dit dus idd. :D

Heb weer even wat mensen gevolgd uit het topic.

Ennn fotos van de shoot zijn binnen. Net een gepost maar de likes lopen sochtends 'vroeg' nooit zo lekker imo. :))

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 07:23

Prive accounts volg ik ook niet :n Tenzij ik ze inderdaad ken.

Met meerdere paarden probeer ik wel af te wisselen, maar soms heb ik van het ene paard net wat meer materiaal dan van het andere. Maar als ik de ene al 3 x gepost heb dan kijk ik echt dat ik er even een foto van de ander tussendoor zet.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 07:27

_Dominique schreef:
Captain schreef:

Dit dus idd. :D

Heb weer even wat mensen gevolgd uit het topic.

Ennn fotos van de shoot zijn binnen. Net een gepost maar de likes lopen sochtends 'vroeg' nooit zo lekker imo. :))

Ik moet nog wakker worden oké :').
Hij is wel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 07:32

<<)

Ik denk dat ik vandaag is die tussen 18-20 ga proberen. Midden op de dag rond een uur of 15 vang ik vaak ook minder likes. Grappig dat er vaak zoveel mensen rond hetzelfde tijdstip tegelijk op insta zitten eigenlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 08:36

Peelie schreef:
Als je hem over een keer of 2 plaatst kan dat zeker ;)

Prive accounts volg ik bij voorbaat niet. Ik ga niet iets volgen om vervolgens weer te ontvolgen. Dat vind ik een beetje dom.

Ik wel, in ieder geval de mensen uit dit topic. bevalt het mij niet ontvolg ik wel weer ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 08:37

Toothless schreef:
Denken jullie dat als je je account van privé af haalt je sneller volgers krijgt? Ik had m’n vorige account gewoon open staan, deze gesloten maar merk nog niet echt verschil.

Ik twijfel om deze foto te plaatsen:

[ [url=m/G4IpY0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omdat ik echt al super veel foto’s heb gepost van die dag :’)

Die foto is echt mooi! Doen!
Ik volg ook geen privé accounts of ik moet je inderdaad kennen. Ik vind het wel fijn om te zien wat die persoon post.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 08:45

Mooie foto Toothless!
Ik volg wel priveaccounts uit dit topic en mensen die ik ken, anders niet.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 08:49

Toothless, jouw haar <3
Ik volg in principe ook geen privé accounts, ook niet terug. Ik denk dan toch: ik ken je niet dus dan wil je waarschijnlijk ook niet dat ik je volg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 08:51

De 'normale' mensen volg ik gewoon, maar toen mijn account open stond werd ik heek veel gevolgd door rare mannen die ik niet zo nodig op mijn profiel heb :(
Dus de meeste accepteer ik gewoon, ook als ik ze niet ken, maar bepaalde types hoef ik niet in mijn privé leven :o

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:01

Anoniem schreef:
De 'normale' mensen volg ik gewoon, maar toen mijn account open stond werd ik heek veel gevolgd door rare mannen die ik niet zo nodig op mijn profiel heb :(
Dus de meeste accepteer ik gewoon, ook als ik ze niet ken, maar bepaalde types hoef ik niet in mijn privé leven :o

Jou volg ik dan weer wel. Ik zag paard :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 09:08

Anoniem schreef:

Ik “ken” je dus dan volg ik je.
Ik heb na een lange tijd weer eens een foto met mijn paard gepost. Maar de kleuren waren zo perfect. Ik kon het niet laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:36

Lisitano schreef:
Anoniem schreef:

Jou volg ik dan weer wel. Ik zag paard :D

<<) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:14

Hier volg ik ook geen privé-accounts, tenzij ik ze ken.

Bij wijze van test vanmorgen eens een foto geplaatst ipv 's avonds, krijgt toch ook al heel wat likes. Tot nu toe zit alles steeds rond hetzelfde, merk weinig verschil. Maar ben ook nog steeds maar heel klein natuurlijk ;) Misschien dat je 's avonds wel makkelijker volgers krijgt ipv likes want dat kost toch wat meer tijd, haha.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:32

xTitanic schreef:
Zo, account is aangemaakt. Dat word nog een hel met 4 accounts _O-
we proberen het gewoon :):)

@maya_pdae

Ik volg je! Mooie foto's van de hond staan erop =) :D
ik ben: @lisa_nusdorfer