xTitanic schreef:Zou wel mijn 4de account zijn
ga het een kans geven.. wat valt er te verliezen?
vrije tijd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xTitanic schreef:Zou wel mijn 4de account zijn
ga het een kans geven.. wat valt er te verliezen?
Iets met een tijd gebrek misschien, maar verder, waarom niet haha. Je hond is iig erg schattig!
xTitanic schreef:Jullie gaan weer hard![]()
Ik wou dat ik op mijn feed ook gewoon van iedereen de recentste posts te zien kreeg..
Nu zit ik er echt over na te denken om een account van mijn hond te maken.. eentje waar ik mijn foto’s kwijt kan want heb er zooo veel. Wat denken jullie?
[ [url=m/54JABS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Captain schreef:Ik volg ook geen prive accounts. Behalve als ik die persoon persoonlijk ken en weet dat hij/zij dingen post die ik interessant vind.
_Dominique schreef:Captain schreef:Ik volg ook geen prive accounts. Behalve als ik die persoon persoonlijk ken en weet dat hij/zij dingen post die ik interessant vind.
Dit dus idd.![]()
Heb weer even wat mensen gevolgd uit het topic.
Ennn fotos van de shoot zijn binnen. Net een gepost maar de likes lopen sochtends 'vroeg' nooit zo lekker imo.
.
Toothless schreef:Denken jullie dat als je je account van privé af haalt je sneller volgers krijgt? Ik had m’n vorige account gewoon open staan, deze gesloten maar merk nog niet echt verschil.
Ik twijfel om deze foto te plaatsen:
[ [url=m/G4IpY0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omdat ik echt al super veel foto’s heb gepost van die dag :’)

Anoniem schreef:De 'normale' mensen volg ik gewoon, maar toen mijn account open stond werd ik heek veel gevolgd door rare mannen die ik niet zo nodig op mijn profiel heb
Dus de meeste accepteer ik gewoon, ook als ik ze niet ken, maar bepaalde types hoef ik niet in mijn privé leven
Anoniem schreef:De 'normale' mensen volg ik gewoon, maar toen mijn account open stond werd ik heek veel gevolgd door rare mannen die ik niet zo nodig op mijn profiel heb
Dus de meeste accepteer ik gewoon, ook als ik ze niet ken, maar bepaalde types hoef ik niet in mijn privé leven
Lisitano schreef:Anoniem schreef:De 'normale' mensen volg ik gewoon, maar toen mijn account open stond werd ik heek veel gevolgd door rare mannen die ik niet zo nodig op mijn profiel heb
Jou volg ik dan weer wel. Ik zag paard
Misschien dat je 's avonds wel makkelijker volgers krijgt ipv likes want dat kost toch wat meer tijd, haha. xTitanic schreef: