Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 06:54

Marjoow schreef:
Mandyy schreef:
Die kans is klein. ;)

Ik had vorig jaar Bellatrix.

Lijst met 100+ personen en je krijgt degene die je al het langste kent van bokt en een dorp verderop woont :')

Anything can happen

Ja, dat was briljant! :))

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 19:21

Hier is een emmer snoepjes voor de pony's van kiwi & Co overigens ook welkom. Even een random opmerking tussendoor hihi. Andere snoepjes liever niet, het moet suikerloos zijn.

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 19:37

Fennadev schreef:
Hier is een emmer snoepjes voor de pony's van kiwi & Co overigens ook welkom. Even een random opmerking tussendoor hihi. Andere snoepjes liever niet, het moet suikerloos zijn.

Hier ook suikerloze snoepjes haha iets met een shet en een welsh hebben. En ouders die leuk vinden om 10 snoepjes per pony per ouder te geven :')

Mijn meiden zijn overigens verzot op de fruities van cavalor. Dan zijn ze net speurponys want ze vinden ze gelijk in de juiste jaszak haha

Goldie

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:06

Hahaha ja echt he :)) die van mij is verzot op de bosvruchten, dan ben ik echt niet veilig :+
Sowieso plukt mijn paard ook bramen :')

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:25

Deze zag ik bij alixpress vind ik helemaal geweldig , ik vind alles leuk trouwens heb wel wat dingen door gegeven maar vind alles leuk.
Afbeelding

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:01

Aaaaah die is leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:05

Wat is het? Maakt ook eigenlijk niet uit, ik wil het! :j

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:37

Ik vroeg me ook al af wat het eigenlijk is :')

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:38

Een unisex unicorn :+.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:45

Hahaha hier ook de eerste vraag wat het is... :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:03

Is dat niet zon dingetje die je op een potlood schuift?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:09

Coole unicorn!

Vwb cadeautjes voor mijn zoontje, dan liever geen AliExpress of goedkoop spul uit China, dat gebruik ik namelijk echt niet. Hij zit in de fase dat hij alles in zijn mond stopt en ik vertrouw die spullen voor geen cent als het gaat om giftige stoffen en kleine onderdeeltjes. Dat zou dus zonde zijn om in mijn pakket te stoppen :o

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:25

Het is een soort Furby geloof ik. Voor kleine kinderen zou ik dat ook niet zo snel doen idd.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:38

Britt schreef:
Coole unicorn!

Vwb cadeautjes voor mijn zoontje, dan liever geen AliExpress of goedkoop spul uit China, dat gebruik ik namelijk echt niet. Hij zit in de fase dat hij alles in zijn mond stopt en ik vertrouw die spullen voor geen cent als het gaat om giftige stoffen en kleine onderdeeltjes. Dat zou dus zonde zijn om in mijn pakket te stoppen :o

Heb je dat dan ook met dingen van de action bijvoorbeeld? Want die zijn natuurlijk ook vaak uit China enzo. Of heb je daar wel meer vertrouwen in?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:46

Producten van de Action moeten getest worden voor ze worden geïmporteerd en Action heeft zn productveiligheid wel goed op orde. Dingen van AE of Wish worden door de consument geïmporteerd en dan is er geen controle op productveiligheid. ik heb teveel ervaring met Chinese fabrikanten om ze te vertrouwen op hun woord :=

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 14:34

Britt schreef:
Producten van de Action moeten getest worden voor ze worden geïmporteerd en Action heeft zn productveiligheid wel goed op orde. Dingen van AE of Wish worden door de consument geïmporteerd en dan is er geen controle op productveiligheid. ik heb teveel ervaring met Chinese fabrikanten om ze te vertrouwen op hun woord :=

Ah oké. Wel logisch inderdaad dat er bij een winkel als de Action meer controle is dan bij Ali enzo :j Dus toekomstig lootje van Britt: de action mag wel :)) :+

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 15:47

Hoi hoi, ik heb mij vorige week aangemeld en heb al erg veel zin in SS editie 2017 :D Vorig jaar heb ik ook meegedaan en een super leuk pakket ontvangen, en ook natuurlijk iemand blij gemaakt met een mooi verrassingspakket. Voor mijn toekomstige SS, hier alvast mijn lijstje! Deels heb ik 'm al naar de organisatie gestuurd maar ik heb nog wat toegevoegd:

Tops:
- een chocoladeletter (melk of puur) gevuld met praline
- extra pure chocolade (70+%)
- alles van Tony's Chocolonely _O_
- losse blaadjes thee (liefst rooibos, andere smaken zijn ook oké maar geen steranijs of zoethout )
- duurzame dingetjes
- marsepein :9
- Engelstalige boeken
- tijdschriften

Flops:
- alles wat unfair is geproduceerd (bijv. door gebruik van palmolie) of waar veel verpakking omheen zit (cadeautjes hoeven voor mij ook niet ingepakt te worden, behalve de doos, om papier te besparen :) )
- paarden-/dierenspul (paard is in september teruggegaan naar de vorige eigenaar en verdere huisdieren heb ik niet)
- douche artikelen (behalve Lush)
- decospullen, aangezien mijn studentenkamer al redelijk vol is en ik dingen voor de inrichting het liefst zelf uitkies :o kaarsen vind ik wel leuk.
- sieraden & make-up

En tot slot, ik ben hbo studente, vegetariër, koffie addict, fan van Harry Potter, klassieke muziek en Disney, ik heb geen bad en heb schoenmaat 43 voor het geval er iets met sloffen of sokken gedaan wordt :P

PS: bovenstaande is een behoorlijk boodschappenlijstje maar het is bedoeld om mijn SS een idee te geven van wat voor persoon ik ben. Het zijn leidraden, verrassingen en spontane ideeën vind ik enorm leuk. Vorig jaar kreeg ik ook iets heel anders dan ik had verwacht en daar ben ik nog steeds erg blij mee!

Licor schreef:
Bellatrix schreef:
Choco letters met praline! :9
Vulling maakt mij niet zoveel uit maar liever geen glitter...dat komt niet goed met 4 katten. :+

Bestaan die! :oo
:~ :~

Jazeker :)) Vorig jaar heb ik daar nog een hele zoektocht naar gehad, meerdere bokkers hebben meegeholpen en uiteindelijk heb ik er dan 1 weten te bemachtigen :') Wees er dus op tijd bij als je 'm wil!

Kom maar op met die lootjes =:) =:)

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 16:35

Hihi de spanning stijgt.. zal mijn lootje ook een beetje helpen.. ben 35 ben gek op vrolijke spontane acties, werk als fotograaf en geef paardrijles aan kinderen met een beperking. Ben verder als ik er tijd voor vind graag creabea bezig..vind daarin heel veel leuk. Van tekenen tot meubels opknappen in ons huis vind je geen kleine frummeltjes heb daar geen plek voor..
Lievelingskleuren : okergeel, petrolblauw, donkergroen, roze
Verder lees ik mijn zoontje graag voor en is hij gek op Lego

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 16:44

Ik zal ook alvast een start geven met tips...
Ik wil niet zo zijn van een wensenlijstje secret Santa ,
Maar gewoon een beetje een ideetje:

De winter komt eraan :brr: , kaarsen zijn altijd leuk, heb veel lantaarns in de ramen waar kaarsen in kunnen, gezellig..
Heb een D pony en klein paard, Tinker, zie profiel,, ( zal hem meer proberen updaten)
En een dobermann hond, is erg kieskeurige hond, houdt niet van botten en de enige speeltjes die hij leuk vind zijn ballen met touwtjes :')
Ik ben niet zo van de make up, heb alleen mascara eigenlijk... en heb m'n eigen favoriete al daarvan..
Ik ben altijd aan de lijn :') maar chocolade letter mag wel, soms mag je wel iets,,,
Verder zal ik later nog wel meer tips enzo geven...

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 16:45

Hoop dat ik iemand zonder lijst krijg. Hou van lekker los kunnen gaan met dingen en verzinnen en uitzoeken.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 16:46

Anoniem schreef:
Wat is het? Maakt ook eigenlijk niet uit, ik wil het! :j

Hi Tica , hoe is het! Jij was mijn lootje vorig jaar *\o/*

Oké sorry voor de off-topic mensen :o

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 16:48

unicorns <3 Ik vind ze leuk haha!

robbie88, leuk dat je lesgeeft aan kinderen met een beperking, heb ooit stage gelopen op een manege voor mensen met beperking, was erg leuk en leerzaam.

01San schreef:
Ik ben niet zo van de make up, heb alleen mascara eigenlijk....

Sluit me hierbij aan, ben zelf ook niet van de make up en doe het af en toe met mascara

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:03

UMayDream ook al maat 43 ,die kom ik weinig tegen bij vrouwen :')

Heb liever geen eten maar als je een knetter chocolade letter wit kan vinden van de R (of B) dan mag die als uitzondering op die regel wel :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:15

Make up maak je mij ook niet onwijs gelukkig mee.

Verder heb ik maat 39 O:)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:22

Make-up mij wel, maar mascara niet, omdat ik niet tegen elk merk kan, en dan gruwelijk brandende ogen krijg. En verder als kleine aanvulling op mijn lijstje: Ik ben snel tevreden, en mij maak je echt blij met de kleinste dingen. Dus mocht je iets van mn flop lijstje hebben waarvan je denkt ''Maar dit kan ze wel leuk vinden'' dan zal ik er zeker niet minder blij mee zijn!