Marjoow schreef:Mandyy schreef:Die kans is klein.
Ik had vorig jaar Bellatrix.
Lijst met 100+ personen en je krijgt degene die je al het langste kent van bokt en een dorp verderop woont
Anything can happen
Ja, dat was briljant!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennadev schreef:Hier is een emmer snoepjes voor de pony's van kiwi & Co overigens ook welkom. Even een random opmerking tussendoor hihi. Andere snoepjes liever niet, het moet suikerloos zijn.
Britt schreef:Coole unicorn!
Vwb cadeautjes voor mijn zoontje, dan liever geen AliExpress of goedkoop spul uit China, dat gebruik ik namelijk echt niet. Hij zit in de fase dat hij alles in zijn mond stopt en ik vertrouw die spullen voor geen cent als het gaat om giftige stoffen en kleine onderdeeltjes. Dat zou dus zonde zijn om in mijn pakket te stoppen
Britt schreef:Producten van de Action moeten getest worden voor ze worden geïmporteerd en Action heeft zn productveiligheid wel goed op orde. Dingen van AE of Wish worden door de consument geïmporteerd en dan is er geen controle op productveiligheid. ik heb teveel ervaring met Chinese fabrikanten om ze te vertrouwen op hun woord
Licor schreef:Bellatrix schreef:Choco letters met praline!
Vulling maakt mij niet zoveel uit maar liever geen glitter...dat komt niet goed met 4 katten.
Bestaan die!
![]()
01San schreef:Ik ben niet zo van de make up, heb alleen mascara eigenlijk....