Wat leuk, gefeliciteerd Keet!Vrijdag een te leuk spijkerjasje gekregen van Babyface dankzij mijn mams
Gaat leuk worden, al dat shoppen voor een meisje. Jurkje op de foto heb ik als eerste gekocht. Zooooo snoezig
Gister even naar rosada geweest en 2 spijkerbroekjes van tumble gekochtEn een meisje-meisje jurk En schoentjes op MP precies dezelfde die ze nu heeftIn echt waren ze wel wat minder maar gup loopt zo graag door zand dus over 3 weken zijn ze viesWat kleertjes verkocht op MPGaat toch lekker
Mag ik hier ook meepraten? Al die kleertjes zijn zo leuk!Ik shop wel vaker de wat goedkopere merken, anders doet mijn man me wat haha. Ben nu wel aan het wachten op een pakketje van ammehoela-kids
Ingrid dat jasje is stoer!En tita wat een lief jurkje Dit was de outfit bij ons van zondag. Broekje van noppies en blouse van zara.
Die Allstars Ik heb echt te leuke pyjama's van Next gezien. Met Dino's enzo. Maar wel ook voor meisjes leuk.
Ik wil me ook melden, wil liefst niet echt dure merken kopen.Maar wel leuk en stoer mijn knul is redelijk slank