Die blue whale challenge doet me denken aan de film ''nerve'', vind het een gave film, maar irl? nee danku doe allemaal maar gewoon niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Shanna schreef:Wat is dat dan? Ik durf niet te googlen..
De blue whale challenge is een opdrachtenlijst van 50 dagen waarop je op dag 1 bijvoorbeeld in je arm moet snijden tot net niet in je aderen en een foto moet sturen naar degene die het je opdraagt. En dan dag 2 bijvoorbeeld 1 minuut je hoofd in een bak water houden. Ik noem maar wat. De laatste opdracht is zelfdoding...
Paulina schreef:SavannahNx schreef:Waarom worden telefoons soms in 1 keer zo heet? Zowel in de hand als ik de oplader
Dat hebben de fabrikanten expres gedaan. Telefoons doen dit zodra je teveel op social media hebt gezeten zodat je minder snel aan je verslaving toegeeft.Spoiler:
ik heb geen idee
_Cassidy schreef:Hoe werken color glasses? Je ziet nu best veel filmpjes op facebook erover, dat mensen die kleurenblind zijn met die bril kleuren kunnen zien, maar hoe werkt dat?
danaderese schreef:Ik vraag me af waarom mijn paard op sommige plaatsen geen haren heeft. Met name waar er eens een wondje is geweest ofzo. Hij heeft geen schimmel da heeft dat al nagekeken. Het is gewoon enkele zwarte plekjes zonder haar. Zit verder goed in zijn vel glanst mooi hoeven zijn goed zegt de smid.