Leuk jullie dates Robijntjah en Relaxed! Ik vind het ook altijd wel prima eerste date om gewoon een drankje te doen. Kan je ook zo kort of langs maken als je zelf wilt.
Bonita: hm dat is wel balen. Hoeveel dates hadden jullie al gehad?
Faelynn
Geplaatst: 25-02-17 14:08
Mijn eerste date gehad en poeh wat was dat spannend zeg haha Gelukkig gaf hij ook wel toe dat die het spannen vond, maar ondanks de spanning hadden we een super goede klik. We hebben zelfs op de zelfde school en in de zelfde klas gezeten, maar in een ander jaar, super toevallig. We vonden het allebei wel een 2e date waard, volgendekeer met mooi weer gaan we waarschijnlijk stukje toeren in zijn Cabrio en naar het strand, ben echt super benieuwd
Hahaha heb ik iets gemist ofso. Dat wordt een wilde avond zo te horen
janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Geplaatst: 25-02-17 14:32
xTiffani schreef:
Hahaha heb ik iets gemist ofso. Dat wordt een wilde avond zo te horen
We hebben niet voor niets een privéruimte
musiqolog
Geplaatst: 25-02-17 14:33
Nou mensen, ik zal maar niet zeggen wat ik van deze voorstellen vind... Net zoals ik maar strategisch mijn mond houd ik die discussie over die kraaltjes....
Wel heb ik hier nog een bijdrage in de eerdere discussie over wanhopig op zoek zijn naar iemand:
janderegelaa
Geplaatst: 25-02-17 14:35
musiqolog schreef:
Nou mensen, ik zal maar niet zeggen wat ik van deze voorstellen vind... Net zoals ik maar strategisch mijn mond houd ik die discussie over die kraaltjes....
Of bedoel je die balletjes? Daar is toch geen discussie over? Bij de deur afstandsbediening aan mij afgeven
JitskeJeldau
Geplaatst: 25-02-17 14:38
Ik heb toch maar de stap genomen en heb dankzij jullie tinder maar weer geïnstalleerd.. maar verder dan een hele stille match kom ik niet ik ben wel heel moeilijk met likes uitdelen merk ik.
Jaa veel plezier vanavond! Ik wil wel een uitgebreid verslag
DanielleB
Geplaatst: 25-02-17 15:05
Pfoe gelukkig hoef ik niet naakt op tafel, dan valt de afstandsbediening afgeven nog best mee!
janderegelaa
Geplaatst: 25-02-17 15:55
DanielleB schreef:
Pfoe gelukkig hoef ik niet naakt op tafel, dan valt de afstandsbediening afgeven nog best mee!
1234
Geplaatst: 25-02-17 17:25
Mijn date net was wel heel gezellig Zijn bij een strandtent gaan lunchen (hij had me opgehaald bij een bushalte vanwaar we naar het strand reden) en daarna nog stukje over het strand gewandeld. (lekker tegenwind op het eerste stuk terugweg wel heerlijk relaxt met wind mee) Hij is zo lekker nuchter, heeft humor en praat lekker makkelijk Dus geen ongemakkelijke stiltes gehad, heerlijk ontspannen. Verder niets gedaan Hij appte net nog wel dat het gezellig was (zei t al wel ook in de auto) Hebben het eigenlijk niet gehad over een vervolg Maar zal vanzelf komen denk ik, hoop ik xD
hyppolyte
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-17 17:40
lieveli schreef:
hyppolyte schreef:
Ik vind dat je 'm dan maar eens moet komen showen
Haha hij maakt me af als ik zijn foto op bokt zet
Als er een meeting in A'dam is, kom ik misschien nog wel eens aanwaaien!
Hahaha, wij wonen in hetzelfde dorp
hyppolyte
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-17 17:43
lifeofmarit schreef:
Damn hyppo, zoveel moeite voor wen date ik had al doei gezegd.. Mannen met haar, lang haar, baard liefst nog een paar tattoos op geplakt!
Oh ja ik heb daar ook echt geen zin meer in, maar ik banketstaaf ze wel altijd graag vast .
Klinkt als een paar geslaagde dates van relaxed, dani en 1234, goed bezig! Die spontane dates vind ik ook altijd het beste, lekker ongedwongen en als het niks is, dan is het ook best.
Die Fb is geniaal, staat nog lang niet alles op, we'll team up als we zo'n klojo treffen die een van ons geditcht heeft, dan naait de ander hem erbij . Heerlijk
Komen weer wat leuke dates voorbij zie ik! Dacht wat is het rustig, maar groot deel is natuurlijk lekker aan het eten nu
Veel plezier nog vanavond!
Anoniem
Geplaatst: 25-02-17 21:17
Whaha mijn date van gisteren... Hij zat gisteren al wat aan te dringen dat ie mee naar mijn huis wou.. Nou dat heb ik vakkundig af kunnen kappen.. Appte die vanmorgen dat ie vanmiddag wel 'even' tijd had.. Dus ik vroeg door waarvoor hij dan 'even' tijd had.. Nou ja, dat was wel duidelijk, alsof ik zo simpel ben om klaar te liggen voor een snelle wip
Hadden we het ook wel een beetje over gehad, hij zocht geen relatie en ik ook niet perse.. Maar ook bij een FWB/scharrel verwacht ik wel een leuk contact en een beetje meer moeite