Bootsiebob ik had jou reactie nog gemist sorry. Ik ben ook blij met Arie en hij is zo lief!
Poespoes is als kitten gevonden aan de kant de weg. Moeder poes was aangereden. Ik denk dat ze de kittens aan het verhuizen was. Helaas nooit de rest van het nestje gevonden. Ondanks dat Poespoes graag komt knuffelen en soms zelfs een hele nacht binnen slaapt is ze veel liever buiten. Net als Kitty volgt ze soms ook als we de honden uitlaten. Helaas vinden Poespoes en Kitty elkaar niet lief.
Is inderdaad sneu. We waren toen eigenlijk helemaal niet op zoek naar een kat en helemaal niet een die we nog melk moesten geven. Maar goed de mensen die haar gevonden hadden willen haar bij het asiel afgeven. Dus Poespoes ingeladen in de auto thuis een warm plekje gegeven en terug naar de stad voor melkvervanger bij de dierenarts en kitten brokjes. Ze is inmiddels bijna 6.
Atari is echt zo leuk. En hij vind zo veel dingen gewoon prima. Ik borstel zn staartje iedere dag want die maakt hij altijd vol prikkels/klitteballen. En dan voor het avond eten gaan ze ieder in hun eigen stal. Arie gaat dan lekker hooi eten tot zn brok komt. Jazz gaat dan zielig doen want baby is ‘weg’.
Noah wordt donderdag 3 dus dat hebben we vandaag alvast gevierd. Hij is erg verwend en is nu moe na een drukke dag met visite. Noah heeft ons tijdens het eten allemaal onderzocht met de dokter set, de honden hebben een spuit gehad en hij zingt zn favo liedje van Peppa pig (the bing bong song) met zn gitaar. Dus ik denk dat Noah zelf ook blij is.
Ievie het gaat echt te snel alweer! Hij is inderdaad heerlijk verwend.
Dandelion dat zijn marshmallows met chocolade. Ik leg de marshmallows op een cake koel rooster en druip er dan gesmolten chocolade overheen. Die zijn mijn favoriet voor verjaardagen.
Ik loop weer een beetje achter. Deze week was de laatste dag van de verbouwing en de hele muur is nu klaar! Ik ben er erg blij mee en zoveel beter als het was. Ik heb geen super goede foto’s want ik had het druk vandaag. Gelukkig nu eten en dan lekker op de bank.
Arie is op het moment een harige teddy beer met zn winter vacht. Jazz is dot jaar de enige met een deken. Nikki moet wat afvallen en die vind het eigenlijk heerlijk dat ze er geen op hoeft.
Hihi wintervacht en dan zie ik gewoon een glimworm, die van mij in wintervacht zijn uit de kluiten gewassen shetlanders die de vacht hebben van een mammoet.....
Verrassing voor Liselotte. Gemma de pony die we vorig jaar mochten lenen kwam gisteren weer bij ons voor een paar maanden. Ze hebben gelijk al een klein rondje gedaan.
Noah mocht vandaag voor het eerst naar preschool nu hij 3 is. Hij heeft een leuke dag gehad en heeft heerlijk gespeeld.
Mer Gemma haar eigenaar krijgt over een paar weken haar derde kindje dus die hebben het deuk genoeg daarmee. Helaas ondanks hun enthousiasme om Gemma in December naar huis te halen is ze helemaal niet gereden. Een paar keer wat rondgewandeld met een peuter maar verder niet. Maar ok het is hun pony en Liselotte is blij dat ze er is.
Mer ik had een foto voor je gemaakt omdat met rijden Jazz toch echt duidelijk meer fluffy was dan in de zomer. Ook al worden de winters hier niet zo koud, voor ons is het koud. Deze week rond de 4-5 graden in de nacht/vroeg in de morgen. Maar helaas op de foto valt het toch weer mee.