Begint mooi te worden hoor! Vind het nog altijd spijtig dat ik de mijne uiteindelijk niet gemaakt heb, maarja. Wel blij dat een ander er zich mee bezig houdt.
Begint mooi te worden hoor! Vind het nog altijd spijtig dat ik de mijne uiteindelijk niet gemaakt heb, maarja. Wel blij dat een ander er zich mee bezig houdt.
Ik vind het echt ontzettend tof Wil uiteindelijk meerdere modellen maken, maar ben al blij als deze gaat lukken
En cosplay melee was weer op tv... Dus nu heb ik opeens ontzettend zin om ook iets te maken met steampunk/elve armour idee
savieralover
Geplaatst: 28-10-17 23:25
ik ben vandaag eens lekker wezen cosplay shoppen. DCC komt alweer dichtbij en uiteraard had ik 90% van mijn costuum nog niet bij elkaar geshopt Ga als Seven van Mystic Messenger dus niet heel spannend in principe maar een rood lang shirt vinden was verdomd lastig Wel mooi nieuwe schoenen die ik ook voor de cosplay kan gebruiken
Zo, ticket voor Elfia Haarzuilens, de zaterdag, is binnen!
Haarbal
Geplaatst: 02-11-17 03:45
Hai! Na superlange afwezigheid hier toch eens even posten, waar cosplay al niet goed voor is toch? Ik heb zondag een shoot gehad met de twee kostuums die ik recentelijk het meest draag: The Winter Soldier en Jareth the Goblin King. De resultaten mogen er weer wezen
Winter Soldier ben ik mee aan het vernieuwen, mijn 'metalen' arm is aan vervanging toe, en de wapens en holsters worden ge-update.
Absoluut! Doen we! Ik liep overigens met mijn goede vriendin en tevens ook fotograaf en bokker Lonneke (Niobe op bokt). Heb je het wel naar je zin gehad ?!
Ik loop echt al te stuiteren om aan mijn eigen soort van cosplay te beginnen. Ze verkopen deze dingen bij een carnavalswinkel in de buurt voor een tientje:
Ik heb me prima vermaakt, vond het wel erg massaal. Ik doe wel vaker shoots, maar dat is dan met kleinere groepen. Dan wordt er een scoutinggebouw wordt afgehuurd als kleedruimte/bagageruimte (handig!), en de organisator blijft daar dan ook, en dan gaan de modellen met de fotografen op pad en komen daar steeds terug. Dus ik vond dit een beetje chaotisch gaan. Bovendien was het mijn verjaardag, en hebben we daarom bij vd Valk uitgebreid ontbeten en waren we er niet om 10 uur, dus wellicht een intro-praatje gemist. Ik heb die organisator ook nergens kunnen vinden (hij schijnt een blauwe pet opgehad te hebben).
En sja, Captain America en ik waren een beetje de vreemde eend in de bijt daar... was vooral veel dames in jurken en dan sta je er toch beetje vreemd bij met je nerfguns, haha. Maar het was wel gezellig en de foto's zijn top.
altijd wel hier hoor voor DCC eindelijk yennefer klaar. niet helemaal accuraat maar goed. even geen geld meer om het op korte termijn accuraat te krijgen ben ik bang.
wou ook nog even een foto showen die gemaakt is door Fem hier op bokt. Deze foto is enorm favoriet haha. Is mijn eigen design rockabilly suicide squad harley quinn.
Zo leuk, net een hele lading preview foto's van de shoot van zondag terug om uit te zoeken voor nabewerking, en er zitten echt juweeltjes tussen Excited!
Twilight, ga je als Harley naar de DCC Wintercon? Dan kunnen we meeten bij de Marvel vs DC shoot!
Summerfly
Geplaatst: 04-11-17 13:31
Mij lijkt shooten ook erg leuk!
Toffe foto Twilight!
Helaas heb ik het superdruk met examens waardoor ik weinig aan cosplay toekom. Ik hoop mijn cosplay af te krijgen voor dcc..
nope, ik heb mijn yennefer von vengerburg cosplay af uit witcher 3 gezien ik echt sta te popelen maul cosplay te ontmoeten, DE gerald cosplayer dus wil graag een selfie en een print haha.
Ah op die fiets Twilight! Die "bekende cosplayers" heb ik nooit zo veel mee. Andere gasten trouwens ook niet zo, ik ga meer om te shoppen en mensen te kijken en met vrienden rond te hangen.
ja, ze hebben veel awesome bekende mensen, maar me budget is er niet naar gezien ik de zondag naar praag vertrek voor een city trip haha. En ja ik volg wel wat bekende, maar vooral de hele grote en maul is niet zo bekend voor mijn gevoel maar hij is zo gaaf dus hoop dat hij gerald aan heeft
vrdr ga ik ook voor vrienden zien, meetings, shoppen etc.
Oh wat leuk, animo ik wilde ook zeker niet volgende week al een shoot plannen, maar kan er nu wel wat serieuzer over na gaan denken misschien dat dat me aanmoedigt om zelf ooit iets te maken haha