Een muntje voor wie het snapt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Witlof is vies![]()
Over kinderdingetjes: Ik vond ooit een soort inieminie heldergroen vliegend kevertje oid op de voorruit van de auto. Hadden ze me wijsgemaakt dat het een elfje was![]()
Ik over de zeik toen ik dat beestje kwijt was natuurlijk (heb ik vast per ongeluk doodgedrukt ofzo)
En iets ouder had ik een lieveheersbeestjesreddingsbrigade.
Ik deed ze dan in luciferdoosjes met watjes want ze hadden gebroken pootjes (vond ik)
En ik voerde ze suiker want dat aten lieveheersbeestjes.
Niemand thuis heeft me ooit verbeterd!
Arme beestjes natuurlijk allemaal dood. (maar dat lag aan de gebroken pootjes uiteraard)
Foaly schreef:Blonde actie van de dag hierzo (of nou ja, van de laatste paar maanden dan toch):
Dus, kartonnetje er met grof geweld uitgescheurd, bord met eten erin gepleurd en 3 minuten later had ik voor het eerst in tijden weer fatsoenlijk opgewarmd eten![]()
Foaly schreef:Blonde actie van de dag hierzo (of nou ja, van de laatste paar maanden dan toch):
Ik woon net een paar maanden in dit huis, en kreeg van mn huisbaas alle apparatuur gloedjenieuw. Wasmasjien, koelkast, combimagnetron, fornuis, alles. Hartstikke fijn zou je zeggen, ware het niet dat de magnetron altijd maar half leek te werken. Kliekjes moesten er bijna een kwartier in voordat ze een soort van warm waren en de ovenfunctie was al helemaal huilen met de pet op. Klagen bij de huisbaas durfde ik niet zo goed, want ik had ook al gedoe gehad met de wasmachine (iets met een beunhaas van een loodgieter waardoor alles lekte als de ziekte) en met de betaling van de huur (iets met loon dat later werd uitbetaald dan ik had gedacht).
Dus goed, ik eet met lange tanden mn halflauwe prakjes op en bestel regelmatig gewoon een pizza. Totdat ik vandaag eens goed in mn magnetron tuurde, en daar nog een kartonnetje zag zitten dat er niet hoorde, pal voor het dingetje dat de warmte afgeeft![]()
Dus, kartonnetje er met grof geweld uitgescheurd, bord met eten erin gepleurd en 3 minuten later had ik voor het eerst in tijden weer fatsoenlijk opgewarmd eten![]()
musiqolog schreef:Joh Foaly, ik hou het al drieënhalf jaar uit zonder oven (laat staan magnetron). Gewoon zelf koken, en desnoods in de pan opwarmen.
PS: ik hoop niet dat er in jouw huis ook zo'n kartonnetje op de douchekop zit, anders zullen de gevolgen onderhand wel te ruiken zijn...