Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_lizje schreef:Het is zeker al 2 jaar terug, maar toen had ik ook zo'n engert.
Trein vanaf leiden naar rotterdam. Komt er een man naast mij zitten terwijl de trein maar half vol was. Hij was ontsnapt uit een concentratie kamp, Hitler was boos en zou hem komen halen. Ze kwamen hem halen en de FBI was niet te vertrouwen, allemaal neonazi's. Maar hij zou zich niet zomaar overgeven! Hij ging onderduiken en als ze op het volgende station er zouden zijn kon ik wel als gijzelaar dienen, dan zouden ze hem niks doen.
Jezus wat was ik bang, dus wilde opstaan om hem te peren en hij pakte mij bij de arm. Uit reactie een flinke elleboog in zijn smoel en ben daarna heb ik het op een lopen gezet naar de andere kant van de trein. Maar die man was echt helemaal de weg kwijt!
oomens schreef:Ann1992 schreef:Ik zat ooit naast een man die smakelijk een bak Ben en Jerry's leeg aan het eten was.. Zonder lepeltje, met zijn hand.
Tja, je moet wat. Ze verkopen die dingen niet met een lepeltje erbij.
snuffie123 schreef:Haha gisteren kwam er opeens een man (lang viezig haar, onverzorgd) met gitaar in de coupé en die begin een liefldje te zingen om vervolgens met pet langs te gaan(ik heb hem niks gegeven, de rest van de coupé ook niet). Maar was leuker om mee te maken dan die vluchtelingen die zakdoekjes proberen te verkopen.
Lienek schreef:Gisteren weer een buschauffeur die de betekenis niet kent van de buslijn! Als hij de buslijn had genomen ipv de normale had iedereen zijn overstap kunnen halen, nu moest de helft wachten op de andere bus. Vind dat zo asociaal, zeker omdat hij dus veel te laat bij de haltes aankwam... Die buslijn is er niet voor niks en zeker rond dit tijdstip (spits) is die lijn bedoeld. Alle andere bussen haalden ons dan ook gewoon in. Ik had geluk want mijn bus was ook 1 minuut later waardoor ik die overstap wel redde maar de rest (bijna de helft van de bus) moest op de volgende wachten!
Zoe_97 schreef:Lienek schreef:Gisteren weer een buschauffeur die de betekenis niet kent van de buslijn! Als hij de buslijn had genomen ipv de normale had iedereen zijn overstap kunnen halen, nu moest de helft wachten op de andere bus. Vind dat zo asociaal, zeker omdat hij dus veel te laat bij de haltes aankwam... Die buslijn is er niet voor niks en zeker rond dit tijdstip (spits) is die lijn bedoeld. Alle andere bussen haalden ons dan ook gewoon in. Ik had geluk want mijn bus was ook 1 minuut later waardoor ik die overstap wel redde maar de rest (bijna de helft van de bus) moest op de volgende wachten!
Jij weet toch helemaal niet waarom hij daar niet reed? Die mensen hebben heus niet voor hub plezier vertraging.
Inoterry schreef:snuffie123 schreef:Haha gisteren kwam er opeens een man (lang viezig haar, onverzorgd) met gitaar in de coupé en die begin een liefldje te zingen om vervolgens met pet langs te gaan(ik heb hem niks gegeven, de rest van de coupé ook niet). Maar was leuker om mee te maken dan die vluchtelingen die zakdoekjes proberen te verkopen.
Welk traject was dat? Dat zou wel eens 1 van de gebroeders kunnen zijn. 1 Van de 2 kan nog best aardig zingen als hij niet teveel, of juist wel, onder invloed is. Meestal moet hij stoppen met spelen en rustig gaan zitten van me. Maar ik heb het ook meerdere keren meegemaakt dat hij gewoon voor een goede sfeer aan het zorgen was in een coupe en dan laat ik hem wel zijn gang gaan.
Alleen is vaak zijn gitaar een beetje zwaar prut gestemdhttps://www.youtube.com/watch?v=dn9kFRJhH4s
oomens schreef:Iejoorr schreef:Ik mocht vanmiddag weer tegenover iemand zitten die zijn benen niet bij elkaar kon houden. Hallo kruis
Die functie zit er bij ons mannen niet op. Benen wijd zit ook een stuk fijner.