Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:29

Ik vind dat gevoel ook fantastisch :)) Zelf duw ik altijd door tot het punt waarop het niet meer comfortabel voelt, ik ga er vanuit dat dat het punt is waarop het schadelijk wordt voor je oren :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:31

Nog een confession trouwens. Ik heb tattoo's, behoorlijk wat, en mijn ouders zijn er van tevoren altijd nogal huiverig over. Begin dit jaar heb ik een behoorlijk grote en opzichtige tattoo laten zetten op mijn bovenarm zonder het van tevoren te zeggen, de eerste keer dat ze er iets over hoorde was op Facebook. Ze zijn daar toen super boos om geworden en hoewel ik beloofd heb dat ik het voortaan even van tevoren meld, heb ik gister een tattoo laten zetten zonder dat te doen :o Het gaat dit keer wel om een kleintje en ik vind het onzin om mijn ouders toestemming te vragen om iets op mijn lichaam te zetten waar ik zelf volledig achter sta.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:01

Mayflower_ schreef:
Tegen vriendlief zeggen dat ik weinig snoep, gezonder eet enz.. ( Maar als ik een avond alleen thuis ben, naar de supermarkt gaan en een bak ben & Jerry's, Oreo koekjes etc halen en lege verpakking onder in de grijze afvalton gooien zodat hij het niet ziet. :=

Herkenbaar, maar dan tegenover mijn ouders :')

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:02

Ik erger mij aan mensen die middenin een pad van de supermarkt stil blijven staan of heel langzaam lopen, zodat je er net niet door kan. Of van die mensen die hun winkelwagentje voor het schap zetten zodat je er niet bij kan..

Zelfde heb ik met mensen op de weg. Rij gewoon door :') en voeg niet met 30 km per uur in op de snelweg. ..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:21

Ik had vandaag iemand in de supermarkt die haar mandje even midden op het pad neerzette terwijl ze iets ging pakken en toen begon ze uitgebreid te kletsen met iemand.. En dan ook niet even bedenken t mandje weg te halen he.. :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:17

Catoohh schreef:
Confession: ik vind het heerlijk om met zo'n oorstokje in m'n oor te draaien (vooral als ik jeuk heb) en schoon te maken. Mensen zeggen dat het slecht is voor je oren maar het kan me niks schelen want ik heb (nog) nergens last van :o

Dit :') op de een of andere manier zijn de wattenstaafjes bij ons altijd zo op

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:19

Ik heb nog een confession...

Ik ben weer begonnen met roken na 5maanden..
En rook bijna een pakje per dag :oo

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:41

ik heb nog een confession...

ik heb een mega celebrity crush op Freek Vonk en ik voel me zo stom daardoor :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:46

CharlotteJay schreef:

ik heb een mega celebrity crush op Freek Vonk en ik voel me zo stom daardoor :') :') :')

Aw, is niet erg toch! Ik vind hem ook wel een toffe gozer, hij is zo gepassioneerd door zijn vak en wordt helemaal vrolijk van een spin of slang of beestje wat hij tegenkomt! Heerlijk toch.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:46

CharlotteJay schreef:

Ik heb een celebrity crush op Thijs Römer en niemand snapt me -O-

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:51

Amira_ schreef:
CharlotteJay schreef:

ohw dat kan ik echt wel snappen :) hij is HOT <3

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:57

Oeh ja thijs römer <3

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:04

Catoohh schreef:
Ik lach me regelmatig helemaal stuk om al jullie confessions. en ik herken er zoveel..!

Confession: ik vind het heerlijk om met zo'n oorstokje in m'n oor te draaien (vooral als ik jeuk heb) en schoon te maken. Mensen zeggen dat het slecht is voor je oren maar het kan me niks schelen want ik heb (nog) nergens last van :o

Dat heet niet voor niets een 'eargasm' :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:05

Amira_ schreef:
CharlotteJay schreef:

Ik op Kit Harington van Game of Thrones en Simon Baker, I dont give a oliebol :+

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:07

Thijs Romer snap ik ook wel ja! <3

Ik zou vandaag daten met een jongen, maar ging niet door. En hij lijkt me eigenlijk ook niet leuk.
En nu heb ik morgen een date met iemand anders :') terwijl ik eigenlijk niet iemand ben die zo snel date :))

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:16

Amira_ schreef:
CharlotteJay schreef:

Ik op Kit Harington van Game of Thrones en Simon Baker, I dont give a oliebol :+

Ik op Florence Welch, dat snapt ook niemand

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:24

confession:

Stiekem, heeeeel stiekem vind ik K3 nog steeds leuk :o en vind het ontzettend jammer dat ze uit elkaar gaan := en ben heeel benieuwd naar k3 zoekt k3 :=

en ergens schaam ik daar voor, want ben nu 22 :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:41

Ladybird schreef:
confession:

Stiekem, heeeeel stiekem vind ik K3 nog steeds leuk :o en vind het ontzettend jammer dat ze uit elkaar gaan := en ben heeel benieuwd naar k3 zoekt k3 :=

en raad eens waar de tv bij mij thuis op staat vrijdag :P ? juist ja k3 zoekt k3 en ik ben ook 22

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:54

WOWWWW, ik had even een 'Joycehoujeinmomentje'

Ik stond in de ijssalon (waar ze ook koffie en verse jus, ijskoffie en so on verkopen) dus ik wou drie bakjes koffie, stond er een vrouw voor me (Ik denk de oma) met een kleuter die dus vol in het glas van de ijsvritrine hing.... ohhh grrrrr :o Ik snap het van het jochie, maar wilde hem bijna een meter naar achteren trekken _O- Oma zag het, maar zei niks.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 23:24

Ik heb een soort voedseldingetje en vind het dus redelijk ranzig als mijn lekkere komkommertje de warme spaghetti saus aanraakt :o als ik rijst en sla en dat soort dingen at liet in altijd een randje eten over waar het het andere eten aanraakte... Maar ik heb een vakjesbord gekregen van mn moeder :'D

Ik heb vandaag echt mn diepte punt bereikt met eten :') was naar de paarden geweest en moest om 5 uur werken, moeder was niet thuis en had zelf weinig tijd om eten te maken dus hup pizzabroodjes in de oven. Toen nog maar gelijk de zak chips open maken, blikkie cola erbij en na de 2 pizzabroodjes een ijsje toe _O- en toen ik terug kwam nog bakje yoghurt en de 2e cola erachteraan (die eigenlijk voor mn broer was := ) ik voel me schuldig.....

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 23:27

CharlotteJay schreef:
Ladybird schreef:
confession:

en raad eens waar de tv bij mij thuis op staat vrijdag :P ? juist ja k3 zoekt k3 en ik ben ook 22

Ja hier dus niet.. want ik ben vrijdag bij familie -O- heel gezellig :') maar ik baal best :=

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 23:40

Confession : ik ben bang in t donker... Vooral als ik in het donker van beneden naar mn slaapkamer boven moet (licht is stuk). Ik vind detectives en thrillers enzo leuk om te kijken op tv, maar moet daar vaak aan denken als ik naar boven ren. Dan schrik ik ook van mijn eigen schaduwen en weerspiegelingen.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 23:51

Gracezellaa schreef:
Confession : ik ben bang in t donker... Vooral als ik in het donker van beneden naar mn slaapkamer boven moet (licht is stuk). Ik vind detectives en thrillers enzo leuk om te kijken op tv, maar moet daar vaak aan denken als ik naar boven ren. Dan schrik ik ook van mijn eigen schaduwen en weerspiegelingen.

Herkenbaar woon nu gelukkig gelijkvloers met een badkamer aan mijn slaapkamer vast. :D scheelt weer rennen. _O-

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 00:01

vanspeijk schreef:
hamsterfan schreef:
Als ik zeg dat ik dan ook nooit kinderen wil en mensen dan altijd zijn van. Oh hoe oud ben je? (19 nu) oh joh dat komt allemaal nog wel! Ik wil ze gewoon niet, hoe moeilijk is dat nou om te begrijpen?

Oh my god, deze. Hier kan ik echt een beetje agressief van worden... ik wil ze niet, hou nu maar op erover te zeuren. Mocht ik ooit mijn gedachten veranderen [wat ik betwijfel, maargoed zeg nooit nooit en all that] dan mag je dan wel zeggen 'I told you so', maar laat het nu met rust. _-:(

Zoals je merkt, dat is een grote frustatie hier :')

Herkenbaar.. Als ik kinderen krijg.. Heb ik een heeellleee boel ductape nodig :')
Jij schreeuwen.. Ductape. Jij niet luisteren? Ductape.
Jij niet eten? Eten in mond douwen en ductape. _O-

En ze mogen het iedere keer zelf van hun mond af trekken.. ~~}>

Ik zal nooit op kinderen passen.. Tenzij de ouders niet meer weten wat ze met hun niet luisterend kind moeten.. Dan maak ik ze wel even poeslief O:)

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 00:23

Ik was ooit hevig fan van Tokio Hotel.