Zelf duw ik altijd door tot het punt waarop het niet meer comfortabel voelt, ik ga er vanuit dat dat het punt is waarop het schadelijk wordt voor je oren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zelf duw ik altijd door tot het punt waarop het niet meer comfortabel voelt, ik ga er vanuit dat dat het punt is waarop het schadelijk wordt voor je oren
Het gaat dit keer wel om een kleintje en ik vind het onzin om mijn ouders toestemming te vragen om iets op mijn lichaam te zetten waar ik zelf volledig achter sta. Mayflower_ schreef:Tegen vriendlief zeggen dat ik weinig snoep, gezonder eet enz.. ( Maar als ik een avond alleen thuis ben, naar de supermarkt gaan en een bak ben & Jerry's, Oreo koekjes etc halen en lege verpakking onder in de grijze afvalton gooien zodat hij het niet ziet.
en voeg niet met 30 km per uur in op de snelweg. ..
Catoohh schreef:Confession: ik vind het heerlijk om met zo'n oorstokje in m'n oor te draaien (vooral als ik jeuk heb) en schoon te maken. Mensen zeggen dat het slecht is voor je oren maar het kan me niks schelen want ik heb (nog) nergens last van
op de een of andere manier zijn de wattenstaafjes bij ons altijd zo op
CharlotteJay schreef:ik heb nog een confession...
ik heb een mega celebrity crush op Freek Vonk en ik voel me zo stom daardoor![]()
![]()
Catoohh schreef:Ik lach me regelmatig helemaal stuk om al jullie confessions. en ik herken er zoveel..!
Confession: ik vind het heerlijk om met zo'n oorstokje in m'n oor te draaien (vooral als ik jeuk heb) en schoon te maken. Mensen zeggen dat het slecht is voor je oren maar het kan me niks schelen want ik heb (nog) nergens last van
en vind het ontzettend jammer dat ze uit elkaar gaan
en ben heeel benieuwd naar k3 zoekt k3 
Ladybird schreef:confession:
Stiekem, heeeeel stiekem vind ik K3 nog steeds leuken vind het ontzettend jammer dat ze uit elkaar gaan
en ergens schaam ik daar voor, want ben nu 22
? juist ja k3 zoekt k3 en ik ben ook 22
Ik snap het van het jochie, maar wilde hem bijna een meter naar achteren trekken
Oma zag het, maar zei niks.
als ik rijst en sla en dat soort dingen at liet in altijd een randje eten over waar het het andere eten aanraakte... Maar ik heb een vakjesbord gekregen van mn moeder :'D
was naar de paarden geweest en moest om 5 uur werken, moeder was niet thuis en had zelf weinig tijd om eten te maken dus hup pizzabroodjes in de oven. Toen nog maar gelijk de zak chips open maken, blikkie cola erbij en na de 2 pizzabroodjes een ijsje toe
en toen ik terug kwam nog bakje yoghurt en de 2e cola erachteraan (die eigenlijk voor mn broer was
) ik voel me schuldig..... CharlotteJay schreef:Ladybird schreef:confession:
Stiekem, heeeeel stiekem vind ik K3 nog steeds leuken vind het ontzettend jammer dat ze uit elkaar gaan
en ergens schaam ik daar voor, want ben nu 22
en raad eens waar de tv bij mij thuis op staat vrijdag? juist ja k3 zoekt k3 en ik ben ook 22
heel gezellig
maar ik baal best
Gracezellaa schreef:Confession : ik ben bang in t donker... Vooral als ik in het donker van beneden naar mn slaapkamer boven moet (licht is stuk). Ik vind detectives en thrillers enzo leuk om te kijken op tv, maar moet daar vaak aan denken als ik naar boven ren. Dan schrik ik ook van mijn eigen schaduwen en weerspiegelingen.
scheelt weer rennen.
vanspeijk schreef:hamsterfan schreef:Als ik zeg dat ik dan ook nooit kinderen wil en mensen dan altijd zijn van. Oh hoe oud ben je? (19 nu) oh joh dat komt allemaal nog wel! Ik wil ze gewoon niet, hoe moeilijk is dat nou om te begrijpen?
Oh my god, deze. Hier kan ik echt een beetje agressief van worden... ik wil ze niet, hou nu maar op erover te zeuren. Mocht ik ooit mijn gedachten veranderen [wat ik betwijfel, maargoed zeg nooit nooit en all that] dan mag je dan wel zeggen 'I told you so', maar laat het nu met rust.![]()
Zoals je merkt, dat is een grote frustatie hier