Paarden staan in Soest. Dat valt denk ik wel onder midden.
Animal
Geplaatst: 03-05-15 17:55
Agossie schreef:
Ik zit geloof ik "west" dus ben benieuwd of wij er hier iets van meekrijgen, maar ik ga wel klaar staan om paard binnen te halen als het nodig is...
Wij zijn toch midden? Tenminste, dat dacht ik.. Maar wel wat aan de westkant van het midden inderdaad
Anoniem
Geplaatst: 03-05-15 18:00
MonteKarlo schreef:
Had jij nu trouwens een eigen Facebook pagina over het stormjagen Joolien? Ik heb terug zitten lezen maar kan niets vinden.
Grappig dat je dat zegt, ik ben sinds vandaag medebeheerder van bliksemdetectie! Dit is ook een website waar ik mijn weerblog op krijg, maar die is nog in aanbouw!
De voorspellingen van dinsdag fluctueren nogal. Dit is een kaart voor de dinsdagochtend.
Was rond een uur of 7. Echt even hooooozen! Heerlijk! Alleen jammer dat mijn ouwe pa de vis net van de barbecue moest halen... Ik heb hem bijgestaan met een plu en daar stroomde het letterlijk vanaf!
Tancreda4
Geplaatst: 03-05-15 21:46
Gaaf topic, met super gave foto's! Vroeger wilde ik altijd 'werograaf' worden, mijn eigen verzonnen beroep; het weer fotograferen. Maar dat wordt hier veel mooier gedaan dan dat ik het nu doe. Lange tijd terug ging ik wel 'op jacht' voor mooie luchten en vooral wolken te fotograferen, maar dat is wat verwaterd. Maar mijn blik op de lucht nooit, vind het nog altijd gaaf. Ik ben dan ook best benieuwd naar dinsdag
En ondertussen blijf ik dit topic volgen voor de verhalen, en de mooie plaatjes
Anoniem
Geplaatst: 03-05-15 23:22
Laatste kaart voor dinsdag:
Citaat:
Als we de kaarten bij pakken van het WRF model wordt het voor a.s. dinsdag een level 1 situatie voor de Benelux. De kans op severe weather bestaat vooral uit zware windstoten, hagel en een kansje op hoosverschijnselen.
Ik ben tussendoor niet naar huis gevlogen natuurlijk, maar het voelt als een complete andere trip. Afgezien van de locatie was het dat ook.
Anoniem
Geplaatst: 04-05-15 21:20
Wordt leuk morgen of misschien vannacht. Woon aan de Lek en als die buien overkomen is het echt lekker knallen geblazen. Wat betreft de regen, woon hoog en droog Maar heb het meegemaakt dat mijn overburen, de brandweer, na een lange nacht hozen en pompen hun eigen kazerne konden dweilen.