lisa_xxx schreef:teen wolfkijk je toevallig ook grimm en the secret circle?
Nee, ook nooit van die serie gehoord net zo leuk als teen wolf?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxemmely schreef:[naam] schreef:Ik zwijg![]()
Ik maak verhaaltjes in mijn hoofd als ik in bed lig , ik verwerk de dag zo. Zijn soms best agressieve of bloederige verhalen die ik verzin , kan van tc serie komen of wat ik meegemaakt heb de dag . Dan een eigen twist eraan , zo verwerk ik alles. Niemand weet dat , maar geen idee of ik de enige ben die dat doet. .
Je bent niet de enige! Hier nog zo iemand die dat doet. Is ook nogal automatisme geworden eigenlijk. En ook een van de redenen dat ik soms niet kan slapen. Zit ik goed in me vel zijn het altijd gelukkige verhalen, zit ik poedersuiker in me vel dan zijn het ongelukkige verhalen waar ik dan weer van ga malen of me nog poedersuiker ga voelen.
, super mooie film gekeken, Wild. Helemaal tot rust gekomen nu, hopelijk slaap ik er fijn van
hahaha
Ik heb dat ook, zelf soort van verhaaltjes verzinnen! Kunnen best erge dingen zijn, vertel het ook nooit aan iemand want schaam me voor die gedachten! Is bij mij een soort roes of dagdroom-achtig iets. Doe het ook vaak als ik overdag (van ellende, depressief) in bed lig. Ze vragen dan of ik slaap, maar het grootste deel van de tijd zit ik dan in die gestuurde en verzonnen verhalen. Vaak geven ze me wel rust en slaap ik dan tussendoor wat.
Afgelopen nachten was ik nog later.
Terwijl ik vanavond helemaal druk en hyper was. Alles gepoetst en opgeruimd en bed verschoond en gedouched... Nou goed, liever een beetje te druk en vrolijk dan helemaal down.

(Combi van lammetjes en vage dingen)
Snoraly schreef:
http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2 ... sengezicht
Wij hebben een dixi op stal, die was omgewaaid. En wonder boven wonder was die nog helemaal schoon vanbinnen