Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 22:47

Cayenne schreef:
Over lelijk gesproken :=
[ Afbeelding ]

Die derde :') lost wel gelijk t hoe moet ik naar de wc probleem op.. _O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 22:58

Sammie schreef:
Er is ook niet veel anders voor handen. Trek 10 jurken uit het rek en er zijn er 9 strapless.

Onzin, ik gaf aan dat ik absoluut niet strapless wou want het staat me niet en ik heb gewoon allemaal jurken met mouwtjes gepast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 23:03

Cayenne schreef:
Over lelijk gesproken :=
[ Afbeelding ]

Dat zoiets serieus aangeboden wordt?? Wie zou zoiets kopen?
Je zult op de dag zelf maar zo voor je man komen te staan. Arme mannen...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 23:04

Euh ja en? Zeg ik dan dat er geen jurken zijn met mouwtjes! Volgens mij niet! Het aanbod zonder is echter gewoon een stuk groter. Is geen woord van gelogen.

poes

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 23:09

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 09:32

wauw die is echt heel mooi poes! dus dit is de jurk?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 12:00

Whahaha die eerste doet me meteen denken aan een poedel _O-

Wauw, mooie jurk Poes! Niet meteen mijn ding, maar als jij er gelukkig mee bent :j (Wat me overigens veel belangrijker lijkt dan mijn mening _O- )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 12:17

Mooi Poes! Ook niet mijn ding, maar als jij je er goed in voelt!
Ik zou denk ik jeuk in m'n nek krijgen van het kant :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 12:33

Ik vind hem wel heel sjiek, Poes.
Hoe lang valt de rok?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:11

Met mijn 1m84 en in verhouding lange benen net lang genoeg :) kant voel je niet!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:18

Trouwjurken!!! mijn favo google zoek item

Moet zeggend at ik wel van kant hou, taf zijde absoluut niet en die pick-ups ben ik ook niet zo van.

Die 3 jurken in de link van cayenne kan ik echt niet serieus nemen hahaha

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:48

Wat doe je op je eerste vakantiedag? 20 pagina's van dit topic terugkijken :')

Om ontopic te blijven, ik wil ongeveer zoiets:
Hartvorming boven, strak, dan een riem van steentjes en dan een poef-rok.
Wel moet ik voordat ik ga trouwen even 10 cm langer worden _O-

Afbeelding

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:51

Mooie jurk, zelf ben ik er nog niet over uit of ik hartvormig of recht mooier vind.

Vind sommige jurken echt te bloot voor in de kerk :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:53

Maar niet iedereen trouwt toch in de kerk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:01

Ik hoef ook niet in de kerk te trouwen. Ik ben atheist en zou het dus behoorlijk hypocriet van mezelf vinden om dan wel in de kerk te trouwen. Maar... ze zijn soms zo mooi :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:02

Denk er wel aan dat de jurken er op modelfoto's vaak toch anders uitzien -en vallen- als in het echie. Vooral jurken met tulle :=

Ik trouw ook niet in de kerk, maar zou het alleen overwegen omdat ze zo'n lang gangpad hebben en ik optimaal wil genieten van het moment dat ik naar mijn verloofde mag lopen :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:03

Eulogy schreef:
Ik hoef ook niet in de kerk te trouwen. Ik ben atheist en zou het dus behoorlijk hypocriet van mezelf vinden om dan wel in de kerk te trouwen. Maar... ze zijn soms zo mooi :')

Haha, dat he _O-
Een gemeentehuis is zo enorm kil. Paar plastic opklapstoeltjes.
(Nou mag je niet meer in het gemeentehuis hier trouwen dus volgende optie is een iets luxere variant)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:05

Ik bsn ook atheïst, maar mijn vriend is kerkelijk en wil met een bruiloft wel voor de kerk trouwen.

Dat zal nog wel een puntje gaan worden als het zover mag komen. :o

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:07

Niet alleen voor de kerk vind ik het te bloot hoor :D

Gemeentehuis hier is wel mooi maar vind het zelf alleen maar omdat het moet. Wij trouwen (echt) in de kerk en stadhuis is puur voor de wet voor ons.

Mooie locatie Anthea!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:09

Oh ja het gemeentehuis zou ik ook niet doen. Weet eigenlijk niet precies hoe dat hier werkt, maar een civil ceremony (trouwen voor de wet) mag hier overal waar ze een vergunning voor hebben, je hoeft dus niet op het gemeentehuis te trouwen. Ik heb al een paar mooie landgoederen op het oog hoor :D Barn weddings vind ik trouwens ook altijd wel iets hebben maar vriendlief vind dat armoedig :')

Mijn vriend zijn familie zijn Jehovah's Getuigen, behoorlijk religieus dus. Mijn vriend zelf niet en geloof ook niet dat zijn ouders het nog van hem verwachten, dus ik denk niet dat de kerk voor ons een logische keuze zou zijn. Hoewel, ik ben officieel Grieks orthodox maar die kerken zijn nog erger dan katholieke kerken, met al dat goud etc.

Een collega van m'n vriend moest de priester (of weet niet hoe dat heet in de katholieke kerk) van een kerk in Bath laten geloven dat hij heel veel vrijwilligerswerk deed etc omdat hij geen lid was van die kerk maar daar wel per se wilde trouwen. Dat snap ik echt niet :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-06-15 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:09

Je hoeft ook niet per sé in een een gemeentehuis of kerk te trouwen. Toen wij aan mijn schoonouders vertelden dat we gingen trouwen, was hun eerste reactie: 'NIET in het gemeentehuis!' Het gemeentehuis van Den Bosch (waar wij wonen) schijnt geen hele fijne trouwlocatie te zijn :')
Maar iedere gemeente kent aangewezen trouwlocaties. Wij trouwen op Kasteel Heeswijk. Daar hebben we ook de receptie, fotoshoot, diner en het feest. Heel fijn zo alles op dezelfde locatie! Geen stress en de gastvrouw van het kasteel regelt erg veel dingen voor onze bruiloft, waardoor we op de dag zelf alleen maar hoeven te genieten!

<3 <3 <3
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 15-06-15 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:10

Cayenne schreef:
Ik trouw ook niet in de kerk, maar zou het alleen overwegen omdat ze zo'n lang gangpad hebben en ik optimaal wil genieten van het moment dat ik naar mijn verloofde mag lopen :D

Hahahaha, dit dus :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:10

Misschien een tip voor sommigen die toch in de kerk willen trouwen, maar niet gelovig zijn. Hier in de buurt zijn een aantal kerken en kappeltjes tegenwoordig niet meer van een kerkgemeenschap maar in gebruik voor allerlei feesten en evenementen en kun je er dus ook in trouwen. Heb je toch je mooie entree en het mooie plaatje maar niet de kerkelijke mis. Dezelfde ceremonie die anders in het gemeentehuis zou plaatsvinden is dan in een voormalige kerk.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:14

Cayenne schreef:
Je hoeft ook niet per sé in een een gemeentehuis of kerk te trouwen. Toen wij aan mijn schoonouders vertelden dat we gingen trouwen, was hun eerste reactie: 'NIET in het gemeentehuis!' Het gemeentehuis van Den Bosch (waar wij wonen) schijnt geen hele fijne trouwlocatie te zijn :')
Maar iedere gemeente kent aangewezen trouwlocaties. Wij trouwen op Kasteel Heeswijk. Daar hebben we ook de receptie, fotoshoot, diner en het feest. Heel fijn zo alles op dezelfde locatie! Geen stress en de gastvrouw van het kasteel regelt erg veel dingen voor onze bruiloft, waardoor we op de dag zelf alleen maar hoeven te genieten!

<3 <3 <3
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik ga even verhuizen naar Den Bosch :D