Emita, nou ben ik ook wel heel erg benieuwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en al die kruimels en zooi erin..
, zooooo jullie schuld dit
Te toevallig.
prachtig!! 
(ik wist niet precies hoe hij eruit zag, alleen van een foto) En toen de date... tja. Het was saai. Hij was te verlegen om echt een gesprek aan te gaan. Het afscheid was super ongemakkelijk, hij wilde zoenen maar ik gaf hem een snelle knuffel en ben weggelopen...
Daarna nog een tijd bezig geweest hem duidelijk te maken dat er echt geen vervolgdate inzat.
dus het kopje met inhoud valt op de grond
Hebben we later wel heel erg om kunnen lachen gelukkig maar was wel een fail op dat moment! 

. Hele topic al doorgelezen ook
Wat bleek, de bus van leeuwarden - alkmaar en alkmaar - leeuwarden vertrokken om dezelfde tijd. Ja wist ik veel, ik zag gewoon het busnummer vanaf de achterkant dus ik ben gewoon ingestapt haha :p.
ehhh juist. Waarop ik zei; jij moet eerst maar leren hoe je met vrouwen om moet gaan waarop hij vroeg; hoezo? Maakte hem even duidelijk dat je zoiets niet tegen iemand moet zeggen en ben toen snel weg gelopen. Creep

kwam die middernacht bij mij thuis aan, en hij was ABSOLUUT niet mijn type
oh god dat was zo extreem awkward. heb hem niet de deur gewezen omdat het gewoon te laat was en hij echt er als een zombie uit zag wat niet veilig zou zijn voor het verkeer
dus hij mocht slapen maar ik heb geen oog dicht gedaan
man ik heb me nog nooit zo awkward gevoeld
Was blij dat hij de volgende ochtend weg was haha. hij begreep het alleen niet helemaal geloof ik en bleef me appen
_bokworst schreef:Heel graagEmita schreef:Gentlegiant, ik zal je even een PB sturen van hem mét en zonder baard
Voor de liefhebbers die ook een pb willen, pb me
EDIT: het is trouwens een italiaan

Afijn, ik wilde hem op deze dingen niet meteen afkeuren.
Toen klopte hij ineens op mijn benen met de opmerking; "Je moet wel je benen scheren hoor!" Nou... Oke dan, dit ging dus over mijn bovenbenen waar korte blonde haartjes op zitten. Maar meneer had zelf wel onverzorgd haar als in niet geschoren baard, (en geen woest aantrekkelijke baard als die hier beschreven wordt, maar meer een eng snorretje)
Tja... Was blij dat ik weer thuis was
oh echt..

das echt te erg