Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jindai

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:31

Hè, bah! Geen baard, blijven alle kruimels zo in hangen! :')

Emita, nou ben ik ook wel heel erg benieuwd! :))

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:44

Oh jaaa, baarden! <3 (stille meelezer maar het gaat over baarden hier!) Voor mij failt een date al bij voorbaat als ie geen baard heeft :P

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 11:48

Mijn vriend gebruikte in het begin altijd zelfbruiner omdat hij zichzelf zo bleek vond, maar zijn baardje (en wenkbrauwen haha) kregen daar altijd een oranje tintje van, heel viezig.
Hij is hier gelukkig mee gestopt toen ik dat zei want hij had het zelf volgens mij niet echt door..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:06

Baarden vind ik echt niet aantrekkelijk. Ik vind het dan altijd net lijken alsof iemand schaamhaar op z'n gezicht heeft geplakt :') en al die kruimels en zooi erin..
Sorry, niets voor mij _O-

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:43

Hahaha cayenne, precies mijn gedachte _O-

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:51

Ik vind hem zonder baardje een stuk leuker, Emita! :D
Lekker lijf heeft 'ie ook, maar die zwembroek kan gewoon écht niet! :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:56

Zullen we terug ontopic gaan? :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:10

Ik was 16 en nogal rebels en had wat mij betreft dé perfecte manier bedacht om zwart te rijden in de tram, aldus phor tegen date. Draait een conducteur incognito zich in het bankje voor ons om om me even lekker te bekeuren _O-

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:35

Hahaha, phormicola, faal! :')
Is het uiteindelijk nog wat geworden tussen jullie?

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 17:17

Haha Phor timing!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:30

Jindai schreef:
Hahaha, phormicola, faal! :')
Is het uiteindelijk nog wat geworden tussen jullie?

Iets van drie maanden lang :+ Hij was Nederlands kampioen schaken, dus denk niet dat is enorm warm werd van zo'n domme faal!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:58

Vandaag een tindermatch met iemand uit mijn vorige klas waar ik nooit echt mee gesproken heb omdat ik dacht dat het een klootzak was. Ga ik skypen heeft ie ineens en baard van een paar centimeter lang :wow:, zooooo jullie schuld dit _O- _O- _O- Te toevallig.

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:56

_O- _O- geniaal dit *raap me op :evaw:*

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 02:04

Hahahah ik zei toch dat baarden een afknapper zijn :') prachtig!!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 02:32

Leuk topic! :D

Ik had een keer een date met iemand die ik kende via via. Veel op msn gepraat, was heel gezellig dus een date afgesproken. We gingen naar de bios. Toen ik aan kwam lopen liep ik hem eerst al straal voorbij :') (ik wist niet precies hoe hij eruit zag, alleen van een foto) En toen de date... tja. Het was saai. Hij was te verlegen om echt een gesprek aan te gaan. Het afscheid was super ongemakkelijk, hij wilde zoenen maar ik gaf hem een snelle knuffel en ben weggelopen... := Daarna nog een tijd bezig geweest hem duidelijk te maken dat er echt geen vervolgdate inzat.

Ook een keer een date gehad met een jongen, we gingen even wat drinken bij hem thuis. Hij schonk wat cola in, in een kopje (waar normaal bv. koffie inzit) pak ik dat kopje aan, breekt zo dat hele oor af. :') dus het kopje met inhoud valt op de grond :)) Hebben we later wel heel erg om kunnen lachen gelukkig maar was wel een fail op dat moment!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 11:41

Of je gaat karten, maar vind het eigenlijk doodeng. Uiteindelijk heeft hij me 7x ingehaald en duurde mijn rondjes gemiddeld 30 seconden langer :')
Laten we het erop houden dat ik het maar beter bij mario kart kan houden :+

Of opgehaald worden, maar niet horen dat je telefoon al 3x is gegaan, met als gevolg dat je moeder aanbelt :')

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:06

haha, geniale fails, ga echt stuk om sommige :'). Hele topic al doorgelezen ook

Ik had vorig jaar een date met een jongen die ik had ontmoet in een discotheek. We spraken elkaar veel via whatsapp en het klikte goed. Afijn, ik moest vanuit noordfriesland naar den helder toe reizen. De heenweg ging prima, goede aansluiting met de bussen en was optijd uitgestapt. Opzich ging de date wel goed alleen het was niet echt wat ik had verwacht. Had gedacht dat hij rustiger was en die 'klik' was er ook niet echt die ik wel via de app met hem had. We gingen ergens wat eten en hij was best wel uitbundig en luidruchtig, ging gewoon keihard praten waardoor mensen naar ons keken enzo. Ik zei dat tegen hem, draaide hij zich om om te kjiken over welke mensen ik het had en ging toen weer luid praten dat ze vooral moeten blijven kijken. Schaamde me dood.
Bij hem thuis even filmpje gekeken maar er werd niet veel gezegd. Toen kwam het moment... Ik nam de laatste bus vanuit den oever naar leeuwarden en vanuit daar weer de bus naar mijn huis toe. Hij bracht me naar den oever en hadden elkaar een awkward knuffel gegeven en ben weg gegaan. Ik zag de bus al staan dus ingestapt.

Ondertussen veel aan het nadenken dat ik het zo jammer vond dat de date zo tegen viel en was ik ook wat teleurgesteld. Na een tijdje dacht ik, waar blijft de afsluitdijk. Ik maar naar de buschauffeur; 'deze gaat toch naar leeuwarden?'. waarop hij dus antwoordde dat die bus naar alkmaar ging. :') Wat bleek, de bus van leeuwarden - alkmaar en alkmaar - leeuwarden vertrokken om dezelfde tijd. Ja wist ik veel, ik zag gewoon het busnummer vanaf de achterkant dus ik ben gewoon ingestapt haha :p.
Draaaaama, ik hem bellen wat er aan de hand was en hij is zo snel mogelijk die kant op gekomen, was ergens halverwege uitgestapt. Mijn moeder al helemaal in paniek natuurlijk. Terwijl ik aan het wachten was moest ik super nodig plassen dus in de berm, uiteraard, in de berenklauw/brandnetels met mijn bips gezeten.

Hij mij opgehaald en moest daar dus overnachten. Gosh wat schaamde ik mij toen ik daar weer aan kwam kakken. Hebben het daarna nog wel leuk gehad, heb gewoon gezegd wat ik van onze date vond en toen was het gelukkig wel beter maar men... zulke dingen overkomen mij nou altijd haha.

nog eentje:
niet een date maar ik was op stap met een vriendin toen het nieuwjaar was. We waren aardig teut en een jongen zat al de hele tijd wat achter mij aan. Vond hem maar een vervelend mannetje en ondertussen ging hij mij voorstellen aan al zijn vrienden als zijn vriendin (?). Ik snel weg gelopen en stond toen met mijn vriendin aan de bar om een drankje te bestellen. Hij kwam naast mij staan en begon me stevig vast te houden en zei *uiteraard met een hitsige stem): na deze party ga ik je zo hard verwennen... :') ehhh juist. Waarop ik zei; jij moet eerst maar leren hoe je met vrouwen om moet gaan waarop hij vroeg; hoezo? Maakte hem even duidelijk dat je zoiets niet tegen iemand moet zeggen en ben toen snel weg gelopen. Creep

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:32

het is valentijnsdag, ik verheug me op de fails *\o/*

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:38

okee ik heb een heel erge :+

Via vriendin kreeg ik een nummer van een gozer waar zij eens mee had gedate en het was de bedoeling dat we een erg spannende blind date zouden gaan krijgen :+ kwam die middernacht bij mij thuis aan, en hij was ABSOLUUT niet mijn type :') oh god dat was zo extreem awkward. heb hem niet de deur gewezen omdat het gewoon te laat was en hij echt er als een zombie uit zag wat niet veilig zou zijn voor het verkeer :+ dus hij mocht slapen maar ik heb geen oog dicht gedaan :') man ik heb me nog nooit zo awkward gevoeld :') Was blij dat hij de volgende ochtend weg was haha. hij begreep het alleen niet helemaal geloof ik en bleef me appen :')

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 00:21

Heel graag :D

Emita schreef:
Gentlegiant, ik zal je even een PB sturen van hem mét en zonder baard :')

Voor de liefhebbers die ook een pb willen, pb me :')

EDIT: het is trouwens een italiaan

WoodyThePug

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 02:07

_bokworst schreef:
Heel graag :D

Emita schreef:
Gentlegiant, ik zal je even een PB sturen van hem mét en zonder baard :')

Voor de liefhebbers die ook een pb willen, pb me :')

EDIT: het is trouwens een italiaan

Nu ben ik ook benieuwd, dus graag :j

Hier niet echt awkward dates gehad...
Ow wacht, ik was aan het werk met Valentijnsdag, komt de bloemist met een boeket rode rozen, alle klanten om me heen wie is het wie is het? Stond er alleen een letter op. Naja uiteindelijk erachter gekomen wie het was, maar dat wordt niks met hem

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 04:00

Geweldig topic! Heb alles doorgelezen en zo ongeveer de hele tijd in een scheur gelegen. Jeetje wat een mannen zitten er tussen!
Ik dacht zelf eigenlijk geen date fails te hebben maar vanochtend schoot me er eentje te binnen.

Ik had een leuke jongen (dacht ik) ontmoet tijdens een avondje stappen. Een barman. Ik kende hem eigenlijk al een beetje via-via, maar niet persoonlijk. Had diezelfde avond met hem gezoend (Tja, iets te diep in het glaasje gekeken zullen we maar zeggen) Maargoed, de volgende dag wel afgesproken.

We hadden om 10 uur op het strand afgesproken. Meneer kwam zo ongeveer een uur later opdagen. Dat was voor mij afknapper nummer 1 want dit vind ik niet netjes. Ook had hij een ontzettend slecht gebit. En ja, dat had ik dus de avond ervoor niet gezien :D Afijn, ik wilde hem op deze dingen niet meteen afkeuren.
We zijn op het strand gaan zitten en het kletsen ging moeizaam. Misschien kwam het omdat hij meer met zijn collega praatte dan met mij :j Toen klopte hij ineens op mijn benen met de opmerking; "Je moet wel je benen scheren hoor!" Nou... Oke dan, dit ging dus over mijn bovenbenen waar korte blonde haartjes op zitten. Maar meneer had zelf wel onverzorgd haar als in niet geschoren baard, (en geen woest aantrekkelijke baard als die hier beschreven wordt, maar meer een eng snorretje)
Tot overmaat van ramp bleek hij ook nog eens te roken. Ook bood hij me een tosti aan, maar ik voelde me echt niet helemaal goed dus hoefde niet. Hij haalt het alsnog en wordt vervolgens boos als ik het niet op eet... :? Tja... Was blij dat ik weer thuis was :D

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:09

_O- oh echt..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:17

Oh my ik heb zo'n enorme date-fail gehad vroeger!!!

Is zo'n jaar of 5,5 geleden, ik woonde op mezelf in en ik had m'n date na de 2e of 3e x mee naar huis genomen... <<)

Voorgaande dates waren erg geslaagd en we waren zojuist heelijk uit eten geweest in een door hem uitgekozen restaurant (hij had betaald). Hoewel hij uit een nogal ander milieu (lees: super conservatief en christelijk) kwam dan ik vond ik het best een interessant type. Echt een gentleman, stoel aanschuiven, deur openhouden, kleinigheidje voor me meenemen etc.

Toen we de woonkamer in stapte merkte ik dat ie ineens SUPER nerveus was. Wit wegtrekken, stotteren etc. Ik schenk een wijntje in en plof op de bank. Hij neemt plaats op het uiterste puntje van de bank (maar goed ook) en op het moment dat hij de bank raakt om te gaan zitten laat hij echt een KNEITERHARDE scheet. De hele bank trilde... :wow:

Ik studeerde nog en was wel vaker met (lompe) jongens op pad geweest dus ik ben wel wat gewend en zou normaal in zo'n situatie schaterlachend op de grond rollen maar deze jongen was zo gegeneerd en netjes en correct dat de hele situatie super awkward was. Echt, je kon de krekels op de achtergrond horen..

De hele situatie opgelost met een fles rode wijn en uiteindelijk was de ongemakkelijke stilte verdwenen en verhuisde we naar de slaapkamer. Half ontkleed trek ik z'n boxer naar beneden en jawel, een hele sliert toiletpapier aan z'n kont. * facepalm * Hij had natuurlijk in eerste instantie nog niks in de gaten dus toen hij vrolijk verder wilde gaan toch maar even medegedeeld dat hij 'ehm, iets is vergeten na het toiletbezoek'. :')

Uiteraard kon deze awkwardness niet meer gestopt worden door een fles wijn en is hij schoorvoetend naar huis vertrokken.

Uiteindelijk vond ik het wel sneu en hebben er nog 2 of 3 dates gevolgd die ook uitliepen op niet voor openbare forums geschikte fails.

Je begrijpt, het is nooit iets geworden. :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:19

omg omg omg :oo :oo das echt te erg _O-