Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:18

Helaas is er van mijn lijst die ik had opgesteld niets meer gekomen en heb ik 'm ook niet meer paraat staan.

Misschien dat ik er binnenkort weer eens voor ga zitten want ik vind het nog steeds een erg leuk idee.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 07:30

Hier ook een beetje stilte omdat er aan het grootste doel van mijn lijst wordt gewerkt: een eigen huisje!! *\o/*
Verder heb ik van de week gehaakt, zodat dat kussen echt ooit af komt. En ik heb gekeken voor een nieuw patroon want een sjaal haken staat ook nog op de lijst! :list:
Soms denk ik ook: je hebt nog twee en half jaar... dat doel komt wel :evaw: .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 07:50

Brr, het wordt inderdaad weer winter.. Maarja, kerst en oud&nieuw komen gelukkig ook. Lekker knus! Daarna mag het van mij weer snel lente worden :')

renskep schreef:
Hier ook een beetje stilte omdat er aan het grootste doel van mijn lijst wordt gewerkt: een eigen huisje!! *\o/*
Verder heb ik van de week gehaakt, zodat dat kussen echt ooit af komt. En ik heb gekeken voor een nieuw patroon want een sjaal haken staat ook nog op de lijst! :list:

Haha, ik stel altijd veel dingen uit. Maar dat valt met het DZP nog mee.. Ik heb vooral dat ik iets voor die dag bedacht heb, en ik het dan vergeet :=

Eigen huisje? Leuk!!

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 08:19

Renske wat goed! Een eigen huisje is zoooooo leuk!

En idd die winter... merk dat ik slecht mijn bed uit kom, moeilijk te motiveren ben ook maar iets te doen, voor mijn gevoel dan.

Want hier zijn er ongemerkt toch een hoop dingen gebeurd.
Ik dacht vandeweek 'ik zal die lijst nog eens doorlopen'. Had ik zomaar ineens al 17 doelen bereikt!

Vorig weekend met vriendlief de schuur aan kant gemaakt.
Daar iets gevonden wat ik niet meer nodig had, dat op een weggeefhoek gezet en dus weggegeven.
En we hadden een weekje vakantie dus hebben een pyjama dagje EN een filmdagje gehouden.
En ook nog een leuke dingen echt met zijn 2tjes gedaan zonder andere vrienden erbij.
Dat waren al 5 dingen die in een week gewoon onbewust gedaan zijn, helemaal vanzelf!

De rest heb ik hier volgens mij al eens gemeld ;)
Alleen het geld voor ieder doel in het spaarpotje gooien is nog niet gelukt. Dus dat ga ik nu even met terugwerkende kracht doen.
Dat krijg je ervan als je doelen ineens zo automatisch gaan dat je het eigenlijk niet eens doorhebt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 08:36

renskep schreef:

Ah leuk zeg! Precies waar ik ook mee bezig ben: huisje en een sjaal/muts/wanten haken :D Ik heb gisteren een app gedownload met leuke patronen, kan wel even voor je opzoeken hoe het heet als je dat leuk vindt.
Denken dat je nog veel tijd hebt heb ik ook heel erg. Daardoor stel ik dingen een beetje uit. Maarja, van uitstel komt afstel zegt men.

Ik heb vorige week geprobeerd om een dag zonder tv/laptop/telefoon te leven. Maar man, wat vond ik dat moeilijk := (is dan ook mislukt, dus op naar een nieuwe poging). Ik vind dat ik wat meer de deur uit moet namelijk, dus ik denk dat ik me een beetje op dat soort doelen ga focussen de komende tijd.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:32

Hier heeft het afgelopen week ook een beetje stil gelegen. Ik had wat ontactisch 2x een fatburner-pil geslikt en daar ben ik de rest van de week uit mijn ritme van geweest. Vandaag voor het eerst weer geslikt en hopelijk gaat het deze keer wel goed. Dus stilletjes ben ik bezig met afvallen, maar het gaat nog niet zo hard.

Mijn blog lag afgelopen week ook stil. Direct van 13 tot 18 bezoekers naar 1 bezoeker per dag gegaan. Ik weet niet hoe mensen het doen, maar op één of andere manier weten ze het direct als ik stop met bloggen. Gisteravond namelijk een nieuwe blog geplaatst en direct van 1 naar 5 bezoekers gegaan (gechecked voordat ik hem plaatste en zojuist weer).

Ik heb wel een basis gelegd voor de infonu.nl artikelen en vandaag weer een stukje aan mizora.nl. Maar dat gebeurt nog wel buiten het zicht. En het wandelen heb ik weer opgepakt. Vandaag nog een druk programma, dus ik ga nog even werkelijk aan de slag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 13:09

Ik heb even inkopen gedaan:

Afbeelding

Ik heb nog niet bedacht wat ik er van ga maken, maar eerst maar eens zien hoe ik ook alweer moest haken. :+
Ik vind die witte/grijze wel leuk voor een kledingstuk. Misschien vind ik iets van een soort gehaakt vestje ook wel een leuk idee.
En met die kleurtjes ga ik gewoon lekker experimenteren. In het verleden heb ik wat knuffeltjes gehaakt, misschien ga ik er wel zoiets van maken. Of leuke onderzetters misschien.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 13:10

Ziet er vrolijk uit, leuk hoor. Ik ben nieuwsgierig wat het uiteindelijk gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:17

Kun je geen muts haken voor over je cap? :P
Nooit meer koude oren onder het rijden...
Moet ik nog eens maken..!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:42

Ik kwam net een agente tegen bij de welkoop, ze kwamen aanrijden toen ik net de spullen aan het inladen waren. Maar ik durfde het niet te vragen omdat ik aan hun manier van lopen niet kon zien of ze wel of niet op oproep kwamen. Ik had nog wat getreuzeld met inladen en het wagentje terugzetten en ze kwamen al weer terug maar inclusief welkoopmeneer die tot en met de auto meeliep. Dus maar zo weggereden. Ik voel me niet erg dapper...

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:29

Ik zou er denk ik ook niet op afgestapt zijn hoor. Dalijk verstoor je iets dringends voor zoiets simpel als een foto.
Jouw tijd komt nog wel!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:31

Met koningsdag staan er zoveel agenten, dan kun je er vast wel eentje scoren Mizora.

Morgen wil ik even gaan zitten voor een nieuwe lijst, ik ben benieuwd wat eruit gaat komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 06:46

Mizora, ah joh. Dat doel komt nog wel goed! Vooral met/rond feestdagen en evenementen zijn ze op de been en vinden ze foto's niet erg!

laat ik nu net hetzelfde doel hebben en niet zo vaak naar een evenement gaan :P

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 09:47

Ik heb besloten om te stoppen deels met m'n blog en deels met Day Zero. Ik ga de doelen proberen uit te voeren en heb ook al een paar meer uitgevoerd, maar nu 'voelt' het te veel als moeten.
Ik zal wel af en toe een update plaatsen op m'n blog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 11:28

Het moet wel leuk blijven!
Goede keus :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 12:05

Ik vorder gestaag. Gezondheidstechnisch gezien gaat het ook prima, het is net dat beetje extra stimulans. Vandaag is het alleen een beetje fout gegaan. Ik maak smoothies zonder deksel op de blender, dat doe ik best vaak want past er meer in. Tip voor een ieder die dat ook doet, doe dat niet als je slaperig ben (in mijn blog kan je het uiteindelijke resultaat zien).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 12:53

Mizora, fijn dat het weer een stuk beter met je gaat!

Ik kan alweer een doel afstrepen. 'leer Helena vaststaan'. Kende ze al :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:40

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:29

Heb ik net een hele post getikt is het weg....

@ elmo, ontzettend vervelend van de bijwerkingen, geloof ook zeker dat hier veel mensen last van hebben. Succes met zoeken naar een alternatief

Zelf heb ik net mijn doel behaald, pak alle verhuisdozen uit met spullen die van jou zijn en die je graag in huis wil hebben. Ben ruim 2 uur bezig geweest met sjouwen van dozen en heb daardoor nu een gevulde boekenkast en nog wat andere spullen opgeruimd. Kon niet overal bij, maar ik ben tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:58

Anoniem schreef:
Eigenlijk is dit een 'privédoel', maar ik heb toch besloten om het te delen. Waarom lees je hier: Anticonceptiepillen als depressiva

Goed geschreven stuk :j
Ik ben een tijdje geleden overgestapt van pil naar mirenaspiraal en voel me nu ook stukken lekkerder :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:39

Anoniem schreef:
Eigenlijk is dit een 'privédoel', maar ik heb toch besloten om het te delen. Waarom lees je hier: Anticonceptiepillen als depressiva

Goed stuk!
Wist niet eens dat je depressief kon eorden door de pil! Naja, ik heb hem ook niet. Maar toch wel interresant om te weten!
Hopelijk vind je voor jezelf een goede oplossing :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:02

Mooi stuk Elmo.

Ik was van plan in mijn vakantie aan mijn lijst te gaan werken, maar het is inmiddels alweer mijn laatste vakantiedag en er is werkelijk nog niets gebeurt. O:) (Niet meer uitstellen, wellicht een goed doel!)

Als ik zometeen thuis kom wil ik er echt even voor gaan zitten en hopelijk krijg ik dan een aantal doelen op papier.

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:06

_Cowgirl schreef:
maar het is inmiddels alweer mijn laatste vakantiedag en er is werkelijk nog niets gebeurt. O:)

Zoooo herkenbaar! Ik had ook hele wilde plannen in mijn vakantie (2 weken geleden)
Maar vriendlief en ik zeiden steeds 'morgen' tegen elkaar :')

Ach we hebben heerlijk genoten van een rustige vakantie. Dan maar een iets minder strak opgeruimd huis. Mijn tante zei altijd 'Het huis is er voor jou, jij niet voor het huis. Als je NU geen zin hebt om te stofzuigen doe je het toch morgen? Zolang je niet ziek wordt of je nek breekt over de zooi is het toch prima!' Die filosofie heb ik maar over genomen :Y)

Elmo, wat goed geschreven! En wat poedersuiker dat je je zo rot voelt! Ik hoop dat het veranderen/stoppen van hormonen je wat gaat helpen.
Ik herken er ook wel veel dingen in, in je verhaal. Maar voorlopig zit het me nog niet hoog genoeg om te proberen te stoppen met de pil. De voordelen wegen me nog eventjes iets zwaarder dan de nadelen.
Maar wie weet over een tijdje.
Ik ben een paar jaar geleden eens een paar maanden gestopt en toen ging het afvallen wel een stuk makkelijker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:10

Bedankt voor de reacties iedereen :)

Blijheid schreef:
Ik ben een tijdje geleden overgestapt van pil naar mirenaspiraal en voel me nu ook stukken lekkerder :j

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die wil overstappen. Aan een (koper)spiraaltje heb ik ook zitten denken. Al schijnt dat erg pijnlijk te zijn bij het zetten.

Cowgirl: haha ja, misschien is dat wel een goed doel! Zo'n soort doel heb ik ook: Stel twee weken lang niets uit. Doe dingen direct als ze ter sprake komen.
Maar daar moet ik nog aan beginnen. Ik ben ook een uitsteller :D

Maar ach, een beetje rust nemen tijdens de vakantie kan ook fijn zijn!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:41

Ik heb totaal geen klachten bij de pil, maar ook een andere pil. Wel erg lastig dat jij er zo'n last van hebt zeg! Een spiraaltje laten zetten scheen wel wat gevoelig te zijn, maar je hebt er wel lang profijt van.