Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 
renskep schreef:Hier ook een beetje stilte omdat er aan het grootste doel van mijn lijst wordt gewerkt: een eigen huisje!!![]()
Verder heb ik van de week gehaakt, zodat dat kussen echt ooit af komt. En ik heb gekeken voor een nieuw patroon want een sjaal haken staat ook nog op de lijst!![]()
Soms denk ik ook: je hebt nog twee en half jaar... dat doel komt wel.

renskep schreef:Hier ook een beetje stilte omdat er aan het grootste doel van mijn lijst wordt gewerkt: een eigen huisje!!![]()
Verder heb ik van de week gehaakt, zodat dat kussen echt ooit af komt. En ik heb gekeken voor een nieuw patroon want een sjaal haken staat ook nog op de lijst!![]()
Soms denk ik ook: je hebt nog twee en half jaar... dat doel komt wel.
Ik heb gisteren een app gedownload met leuke patronen, kan wel even voor je opzoeken hoe het heet als je dat leuk vindt.
(is dan ook mislukt, dus op naar een nieuwe poging). Ik vind dat ik wat meer de deur uit moet namelijk, dus ik denk dat ik me een beetje op dat soort doelen ga focussen de komende tijd. 

Anoniem schreef:Eigenlijk is dit een 'privédoel', maar ik heb toch besloten om het te delen. Waarom lees je hier: Anticonceptiepillen als depressiva

Anoniem schreef:Eigenlijk is dit een 'privédoel', maar ik heb toch besloten om het te delen. Waarom lees je hier: Anticonceptiepillen als depressiva
(Niet meer uitstellen, wellicht een goed doel!) _Cowgirl schreef:maar het is inmiddels alweer mijn laatste vakantiedag en er is werkelijk nog niets gebeurt.

Blijheid schreef:Ik ben een tijdje geleden overgestapt van pil naar mirenaspiraal en voel me nu ook stukken lekkerder