Heerlijk weer gehad op de wei,geen druppel gevallen en het was helemaal niet koud met dat zonnetje erbij. Heel veel grote takken geruimt! en deze halve boom lag precies op mijn omheining. Loeizwaar,maar ik heb hem eraf gekregen in me eentje.
dravergekkie
Geplaatst: 29-10-13 17:52
Zijn je paarden niet gelijk aan de wandel gegaan ?
Dat ze hem niet voor je kaal hebben gegeten. Dat zouden die van ons wel doen
gohya
Geplaatst: 29-10-13 19:24
Nee ze blijven altijd binnen de omheining,die hebben het zo goed,die gaan niet weg van het weiland haha. Gelukkig maar dat ze die boom niet kaal hebben gegeten! die bladeren en schors zijn giftig als ze er teveel van eten.Het is de Robinia nogwat. Hier regent het alweer een poosje,uur geleden een flinke hagelbui gehad. Ik had voor op 31 okt. [natte] sneeuw voorspelt,maar ik zit er dus mooi naast dit keer.
Heerlijk weer op de wei gehad.Liep in me T-shirt in de zon,was lekker warm. Af en toe kwamen er wel hele donkere dreigende lucht/wolken aan,maar alles dreef over. Tegen half 4 weer trui en jas aan,koelt hard af.
Marcella
Geplaatst: 30-10-13 21:00
Heerlijk weer gehad en weer druk aan het bietsen van de schuilstal geweest.
Nja er is sowieso kans op windkracht 6/7 aan de kust met 8 op de wadden en volgende week is er ook al weer uitzicht op een herfststorm. Ik hou het in de gaten.