Denk dat je ongeveer tot je 15a16de in de lengte groeit (jongens wat langer). Dus als je met 14 bv 1.60 bent komt daar waarschijnlijk geen 10 cm meer bij.
Het verschilt compleet per persoon. Ik ben na mijn 14e niet meer gegroeid (ja, ong 2 cm, maar dat is nogal verwaarloosbaar ) Een ander krijgt nog ineens een groeispurt.
Maar als je al 16 bent en 166 zal je wss niet zoveel meer groeien, als je nog groeit.
xRoosss
Geplaatst: 15-05-14 10:43
Fiffill schreef:
Het verschilt compleet per persoon. Ik ben na mijn 14e niet meer gegroeid (ja, ong 2 cm, maar dat is nogal verwaarloosbaar )
Dit ik ook precies ook. Blijven steken bij een 1.73/74 m en dat terwijl m'n beide ouders 1.85 m zijn. genetic sucks
Hij heeft mij benaderd om samen wat ideeën uit te werken en dat lijkt me een mooie kans en zijn site en foto's zien er goed uit maar ik ben nooit zo goed van vertrouwen
Heb je z'n naam verder nog gegoogeled? Het oogt erg professioneel, ook de editorials etc, maar wat mij een beetje tegenstaat is dat het een website is die gratis is gemaakt via een programmaatje. Aan de andere kant staat het wel weer op een eigen domein, en daar is ook wat voor te zeggen. Ik zou hier wel mee in zee durven te gaan
_Jessie
Geplaatst: 16-05-14 11:15
Leuke optie? Bit zoekt modellen voor de herfst/winter collectie
Ik heb ook weer een paar foto's binnen van een shoot laatst, dit was mijn 2e of 3e dus als ik nu terug kijk denk ik omg, [naam] _o- Toen was ik nog niet echt bewust van dat er naast mijn hoofd ook nog armen en zo aan mij hangen, en wist ik dus niet zo goed waar ik die moest plaatsen
Wauw mooie foto Thirsa! Niet mijn keuze voor de oorbellen eigenlijk, maar wel een prachtplaat. Zijn je lippen droog trouwens? Die lijntjes zie ik normaal bij niemand lopen eigenlijk haha.
@Rianne, dat is altijd zo als je jezelf terug ziet haha
Ik heb tunnels Amber :p Er zat een laag onder de lipliner die inderdaad wat raar wegtrok, m'n lippen zijn momenteel wel goed gehydrateerd
Thanks guys Was een beetje een verassing dat Mark ook wat geschoten heeft maar was wel weer eens tijd, m'n recente shoots (TFP) waren allemaal niet zo qua resultaat helaas ...
Leuke foto Fair, volgende keer even letten op je handen
Heb afgelopen zondag wat foto's gemaakt samen met een vriendin alle tips zijn welkom, vind het leuk om hier mee te praten en zo weten jullie toch net wat beter wat gezicht er bij 'jasmijnz' hoort.
Ik kom aan tfp via bokt meetingen, en ik ben op fb lid van verschillende model groepen van mijn regio. Daar kun je je als model aanbieden of reageren op verzoeken van anderen.