Wij hebben gelukkig een speelhal onder de feestzaal (kelder)
Want denk maar dat de hele familie hun kinderen meenemen. En ze hebben er ook geen 1 of 2, nee vanaf 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:De meeste mensen zijn zo dol op hun kroost dat ze die overal naar toenemen, dus als er alleen Jan en Riet Jansen staat geloof mij maar dat je kunt verwachten dat Turbo, Sterre en Tjakkalotte er ook bij zijn
Davinia_ schreef:Sammie schreef:De meeste mensen zijn zo dol op hun kroost dat ze die overal naar toenemen, dus als er alleen Jan en Riet Jansen staat geloof mij maar dat je kunt verwachten dat Turbo, Sterre en Tjakkalotte er ook bij zijn
Die namen!![]()
Bij mijn ouders werkte het wel echt zo, als alleen hun namen op de envelop stonden mochten wij echt niet mee. Stond er 'Familie' op, dan namen ze ons wel mee.
Davinia_ schreef:Wij krijgen altijd een soort boodschappenspel op de bruiloft. En onze familie is dan nog zo leuk om als het bruidspaar boodschappen moet halen aan een tafel, dan altijd hard te roepen 'Dat hebben wij hier!', terwijl dat dan niet zo is en het bruidspaar dus telkens voor niets loopt