trouwen in 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tierania_

Re: trouwen in 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:01

Inderdaad!
Wij hebben gelukkig een speelhal onder de feestzaal (kelder)
Want denk maar dat de hele familie hun kinderen meenemen. En ze hebben er ook geen 1 of 2, nee vanaf 4 :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:01

Sammie schreef:
De meeste mensen zijn zo dol op hun kroost dat ze die overal naar toenemen, dus als er alleen Jan en Riet Jansen staat geloof mij maar dat je kunt verwachten dat Turbo, Sterre en Tjakkalotte er ook bij zijn :))

Die namen! _/-\o_

Bij mijn ouders werkte het wel echt zo, als alleen hun namen op de envelop stonden mochten wij echt niet mee. Stond er 'Familie' op, dan namen ze ons wel mee.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:02

Davinia_ schreef:
Sammie schreef:
De meeste mensen zijn zo dol op hun kroost dat ze die overal naar toenemen, dus als er alleen Jan en Riet Jansen staat geloof mij maar dat je kunt verwachten dat Turbo, Sterre en Tjakkalotte er ook bij zijn :))

Die namen! _/-\o_

Bij mijn ouders werkte het wel echt zo, als alleen hun namen op de envelop stonden mochten wij echt niet mee. Stond er 'Familie' op, dan namen ze ons wel mee.

Denk niet dat iedereen zo slim is als jou ouders -O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:04

Volgens mij vergeten mensen ook accuut voor wie de dag is... Draait niet om hun kinderen, maar om het bruidspaar. Snap ook niet dat mensen gaan mopperen over de wensen van dat bruidspaar :+ laat ze lekker zelf beslissen hoe hun dag eruit ziet en hoe hun geld besteedt gaat worden. Mijn tante wou alleen volwassenen erbij ivm kleine bruiloft en chique diner, nou prima!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:06

Nou ja ik ga er niet vanuit dat een kind van 4 meeneemt naar een avond feest...
maar goed misschien zijn er zulke gekken..

Wij eten lekker Pannenkoeken op onze bruiloft! VL en ik zijn er dol op! hahaha en als vegetariër uit eten is geen feestje en pannenkoeken wel *D
En ik denk dat iedereen dat echt onthoud.. dat je over 5 jaar bijv. nog aan iemand verteld van oh wij hadden is een bruiloft en daar aten we pannenkoeken :)

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:08

Super leuk pannenkoeken!

Als ik ooit ga trouwen.... O:) .... lijkt het me leuk om na het avondfeest broodjes hamburger te eten i.p.v. gewone broodjes. Mijn vriend is namelijk helemaal van de broodjes hamburger :Y) op ieder feestje/kermis.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:09

Vorig jaar een bruiloft gehad en die mensen wilde geen stukjes...CM wist dit ook en we kregen dus toch 2 groepen met een stukje....pfft hou rekening met de wensen van het bruidspaar

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:09

Friet serveren op het feest is ook altijd een groot succes! Nu hebben wij geen feest, maar goed :')

O jeetje, ja stukjes... Nee bedankt. Vooral het ABC en 'het is uit het leven gegrepen' mag gelijk worden overgeslagen :')

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:11

Stukjes vind ik juist leuk, zorgt bij onze familie altijd voor hilarische herinneringen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:11

Ik heb aan mijn ouders doorgegeven dat zij mijn oom in toom moeten houden, die heeft nog wel eens een nieuwe scharrel die meegaat naar alle familieevents. Daar zit ik niet op te wachten, op mijn oom wel :+

Oh, mijn ouders mogen best stukjes doen.. geloof dat ze een beamer gingen regelen :') gek doen hoort bij mijn familie, daar ga ik niet moeilijk over doen :))

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:15

Worst Nightmare! Stukjes niks voor mij

Correctie: worst nightmare, schoonouders die niet willen dat je gaat trouwen

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:20

A is van .....
B is van ......
C is van Cliche hier doen wij dus niet aan me.... _O-

Haat stukjes maar ach het mag van mij als ze het willen doen

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:22

Maar meiden, de bruiloft draait er toch ook om wat je (schoon)ouders enzo willen? Althans, dat denken ze hier wel :') Zoals hier door gasten af en toe worden gezegd 'We willen dè verrassing zijn die dag'. Ehm juist?? >;)

Pannekoeken eten op bruiloft is leuk ja! Mijn broertje had een bruiloft met een poffertjeskraam, ook erg leuk!
En broodjes hamburger na het feest kan vast wel hoor, hier konden we kiezen wat we wilden. Het kon niet gek genoeg, zeiden ze :))
Laatst bijgewerkt door Davinia_ op 14-04-14 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:23

Niene87 schreef:
A is van .....
B is van ......
C is van Cliche hier doen wij dus niet aan me.... _O-

Haat stukjes maar ach het mag van mij als ze het willen doen

:') :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:23

Hahaha nou ja; ik moet zeggen... Mijn familie is niet heel origineel meer :')
T is of een abc of 'het is uit het leven gegrepen (waarbij er altijd een oom heel hard 'joehoe' roept aan het eind van een zin :') )

Ze mogen wel hoor, leg geen verbod op maar als ze niets doen ben ik ook zeer tevreden hahaha

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:25

Wij krijgen altijd een soort boodschappenspel op de bruiloft. En onze familie is dan nog zo leuk om als het bruidspaar boodschappen moet halen aan een tafel, dan altijd hard te roepen 'Dat hebben wij hier!', terwijl dat dan niet zo is en het bruidspaar dus telkens voor niets loopt :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:26

Davinia_ schreef:
Wij krijgen altijd een soort boodschappenspel op de bruiloft. En onze familie is dan nog zo leuk om als het bruidspaar boodschappen moet halen aan een tafel, dan altijd hard te roepen 'Dat hebben wij hier!', terwijl dat dan niet zo is en het bruidspaar dus telkens voor niets loopt :')

Die ben ik ook al op een bruiloft tegen gekomen! Vreselijk :') en dan niet 4 boodschappen, nee gelijk 12 en duurde lang! Bruidspaar was het zichtbaar ook een beetje beu :o

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:28

Ja, dat was bij mijn neef ook, gewoon een hele kar vol met boodschappen. Iedereen was het op een gegeven moment ook spuugzat :+

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:05

S_en_Z.. mijn zusje zit op het grafisch lyseum in Utrecht en wil de foto's maken :D

Leuk dat meer mensen het klein vieren.. het is maar net wat iedereen wil natuurlijk.

Wij nodigen ook mijn ooms en tantes niet uit, ik hoor hun niet, zij horen mij niet.. iedereen gelukkig. Al hoef ik ze niet op mijn bruiloft.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:08

Ik heb ook alleen de mensen waarvan ik echt wat hoor; als een kaartje voor mijn diploma uitreiking al teveel werk is... :+

Je hebt je familie niet voor het uitzoeken, maar je gasten voor de bruiloft wel! :D

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:19

Haha wij hebben afgesproken. Geen abc's en geen oude fotos.. ik wil mooi zijn die dag. Geen lelijke kinderfotos ofzo haha

Dansjes of stukjes mag wel. Vooral ter vervanging van de openingsdans :p

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:19

Dames, excuus, ik kom even binnenvallen (niet dat ik ga trouwen :+ ) maar ik heb nu twee keer in korte tijd berichten uit 't topic verwijderd van fotografen die bruidsreportages willen doen. Het is niet de bedoeling dat ze dit hier (of in andere trouw-topics) plaatsen, het zijn immers advertenties en daar hebben we de Markt voor. :) Ik plaats hier even een berichtje omdat het anders wellicht voor sommigen onduidelijk is waarom deze berichten verdwenen zijn.

Mocht het dus weer voorkomen, zou een van jullie dan even willen Temmen? :)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:36

Snap je bericht Hanmar, als ik het niet vergeet zal ik het onthouden.
Stoor me er verder niet aan :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:38

Bedankt voor het verwijderen, ik vind dat adverteren juist best wel vervelend inderdaad.
Als ik t zie gebeuren dan tem ik :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 22:11

Goh, ik dacht al, nog een groene die iets komt verkondigen? :')

Hier houden we het ook klein. 29 daggasten, waaronder 9 kinderen, jongste is 2, oudste is 13. 6 zijn neefjes en nichtjes, 3 zijn kinderen van goede vrienden die we vrijwel dagelijks zien.
's Avonds hebben we in totaal 40 gasten, komen verder geen kinderen meer bij, 11 volwassenen. Zullen wat kinderen afvallen, de jongsten zullen wel in bed gelegd worden (aangezien we het feest thuis houden kan dat ook lekker makkelijk).