[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:53

Daarnaast heb ik geluk; ik doe examens en bij ons in de regio krijgen we pas laat vakantie, ik heb dus een enorme zomer vergeleken met de rest van mijn school O:) lekker veel werken, centjes verdienen (kleren kleren kleren) en ahww zomer! :+:

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:55

Je hebt vast meer zomervakantie dan ik heb, ik heb welgeteld 2 (misschien 3) weken! De rest mag ik lekker binnen vertoeven in het ziekenhuis :+ Achja, je kiest er voor he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:21

ik heb zo'n 10-11 weken vakantie O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:41

Wij hebben maar 4 weken officieel vakantie, maar vaak wel eerder vrij.

Heb morgen gala, heb een lange maxi-dress gekocht! :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 14:48

Ik heb nog het meeste 'geluk'. Ik ben afgekeurd dus altijd vakantie :+
Vriendje werkt in onderwijs en heeft altijd 6 weken vakantie. En krijgt morgen ook een weekje :))

Op vakantie ga ik niet, sowieso nooit naar de zon, dus ben echt afhankelijk van de Nederlandse zomers.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:09

Ik heb in juli en augustus vakantie, mits ik geen hertentamens heb! Goed m'n best doen dus :D Ik wil wel graag naar de zon dit jaar, ben de afgelopen twee jaar in NL gebleven. En daarvoor studeerde ik een paar maanden in Noorwegen, daar was ook weinig zon bekennen.

Davinia, lijkt me heel vervelend, ga je niet op vakantie omdat je niet kunt.. of?

Ik wil als voorjaars/zomerjas graag een leuke parka. En ik heb zin om leuke shortjes te scoren :) Alleen de eerste paar dagen met blote benen zijn m'n benen nog zo wit helaas. En als ik dan paardgereden heb met shirt heb ik standaard van die 'boerenbruin' armen :P Geen gezicht haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:09

Ik ga als het goed is ook nog een paar daagjes naar Parijs (cadeautje van m'n vader voor diploma), maar misschien dat ik wel even tegen hem zeg dat dat ook wel in februari of zo mag, scheelt toch wel in de kosten denk ik..

Leuk Ruth! Ben benieuwd naar een foto!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:12

Hitime: foto :D

Ik ben echt verliefd op nike janoski's!
Miss maar een paar van kopen in een leuk zomers kleurtje.

Was gister mijn kamer aan het opruimen en mn kleding past nog amper in mn kast en ik heb best wel een grote kast (kleine inloop) :oo

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 15:19

LETS schreef:
Ik heb in juli en augustus vakantie, mits ik geen hertentamens heb! Goed m'n best doen dus :D Ik wil wel graag naar de zon dit jaar, ben de afgelopen twee jaar in NL gebleven. En daarvoor studeerde ik een paar maanden in Noorwegen, daar was ook weinig zon bekennen.

Davinia, lijkt me heel vervelend, ga je niet op vakantie omdat je niet kunt.. of?

Ik wil als voorjaars/zomerjas graag een leuke parka. En ik heb zin om leuke shortjes te scoren :) Alleen de eerste paar dagen met blote benen zijn m'n benen nog zo wit helaas. En als ik dan paardgereden heb met shirt heb ik standaard van die 'boerenbruin' armen :P Geen gezicht haha.

Ik kan inderdaad niet op vakantie, is niet haalbaar met m'n ziekte. Kan wel weekje in Nederland of hooguit België :+

Bij mij zijn mijn benen hele zomer licht :') Maar heb nu een hondje waar ik mee kan wandelen, dus trek dan lekker een shortje aan en hopen dat m'n benen bruin worden. Maar heb zo'n hekel aan strepen :=

Ik wil ook nog een nieuwe short. Of wel meer dan 1 :)) En sowieso nog een sexy jurkje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:27

Ik wil nog wat levi's shortjes. <3

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:36

Het is misschien een hele domme vraag, maar als je een shortje draagt van dunno stof die los om je benen valt (linnen ofzo), ipv een strak spijkershortje; krijg je dan minder duidelijke strepen?
Dat de overgang iets.. natuurlijker is, qua bruine tint?
Gaat die zon dan een beetje onder of door de dunno stof van het broekje? Of ben ik nu erg dom aan het doen ? :o :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 16:02

Ik heb werkelijk geen idee Daisy :=

Ik weet echt nog niet wat voor shorts ik wil. Mintgroen, met kant, met bloemen, wit of spijker :))

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:04

Davinia: ik zeg allemaal!

Iemand enig idee trouwens waar je zo'n leuke kante short kan vinden?

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:17

Morgen heb ik een feestje (mijn oom wordt 50) en dan moet ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien. Maar ik ben niet zo handig met kleren en ik hoop dat jullie willen helpen. :P

Ik had bedacht om een zwarte skinny aan te doen, zo'n lang hemdje (turquoise), zwarte blazer en zwarte enkellaarsjes (zoiets, maar dan glad leer http://2.assets.torfs.be/products/12869 ... 772001.jpg ). En dan daarbij een lange ketting. Ik ben niet zo groot (ongeveer 1,60m) en slank. Wat denken jullie? :)

Andere ideeën zijn ook welkom, maar ik ben niet in het bezit van een uitgebreide kledinkast. :')

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:20

Klinkt wel leuk, maar nog een beetje simpel en zwart denk ik. Heb je een gekleurde blazer? Of een 'bijzondere' top? Dat maakt het wat feestelijker :)

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:22

Vond het inderdaad ook een beetje simpel en zwart. :')
Ik heb wel een groene blazer. :j Maar die is wat lomper ofzo dan die zwarte en dat lijkt niet zo mooi bij die broek. Een bijzondere top heb ik niet...

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:41

Evony schreef:
Davinia: ik zeg allemaal!

Iemand enig idee trouwens waar je zo'n leuke kante short kan vinden?

ja dit zou ik ook graag willen weten!

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:29

Oh ik heb ook echt weer zin in de lente en de zomer, ben de winter helemaal zat!
Ben gestopt met de opleiding (september ga ik een nieuwe beginnen) dus ben nu op zoek voor werk erbij, lekker geld verdienen en kleren kopen! :D Zou naar Albufeira op vakantie met de vriendinnen maar dat gaat waarschijnlijk niet door :( Hopelijk wordt het hier nog een beetje warm anders wordt ik weer niet bruin.

Davinia wat balen trouwens dat je door je ziekte niet lang en verder weg kunt, lijkt me erg vervelend :(

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:12

Talisa schreef:
Ziet de H&M shop er bij jullie ook zo raar uit? Letters zijn allemaal veels te groot ofzo :')

Ik heb dit nu nog steeds, echt vaag!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 20:37

Wat vaag zeg!
Dat heb ik niet. Wel zag ik dat er in maart de zomercollectie komt :D

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:38

Bij mij ziet de h&m shop er ook gewoon normaal uit :)

Heb alleen al 1,5 week geleden iets besteld, en gewoon nog steeds niet binnen.

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:45

Bij H&M hebben ze met verzenden nooit zo'n haast, is mijn ervaring ;)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 14:31

terlygert schreef:
Bij H&M hebben ze met verzenden nooit zo'n haast, is mijn ervaring ;)

Vooral na de zomervakantie. Iedereen gaat dan nieuwe schoolkleding bestellen. Vriendin van mij heeft zeker 1 maand moeten wachten op een shirtje wat in de winkel zelf (10 min fietsen) ook te krijgen was! :')

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:07

Jeetje wat is het hier stil, zal ik er dan maar wat leven ingooien haha. Kheb nog 2 outfitjes. De foto's zijn alleen niet zo best maarja.

Een no black outfit :D heel wat voor mij, 95 % van mijn kast is nude, grijs, zwart, wit
Mijn haar was nog nat haha, dus negeer dat maar gewoon.
Afbeelding

En dan een all black-white outfit
Afbeelding
Achterkant vest
Afbeelding
Met deze schoenen
Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-13 16:55