lekker veel werken, centjes verdienen (kleren kleren kleren) en ahww zomer!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lekker veel werken, centjes verdienen (kleren kleren kleren) en ahww zomer!

Achja, je kiest er voor he..

Ik wil wel graag naar de zon dit jaar, ben de afgelopen twee jaar in NL gebleven. En daarvoor studeerde ik een paar maanden in Noorwegen, daar was ook weinig zon bekennen.
Alleen de eerste paar dagen met blote benen zijn m'n benen nog zo wit helaas. En als ik dan paardgereden heb met shirt heb ik standaard van die 'boerenbruin' armen
Geen gezicht haha. 
LETS schreef:Ik heb in juli en augustus vakantie, mits ik geen hertentamens heb! Goed m'n best doen dusIk wil wel graag naar de zon dit jaar, ben de afgelopen twee jaar in NL gebleven. En daarvoor studeerde ik een paar maanden in Noorwegen, daar was ook weinig zon bekennen.
Davinia, lijkt me heel vervelend, ga je niet op vakantie omdat je niet kunt.. of?
Ik wil als voorjaars/zomerjas graag een leuke parka. En ik heb zin om leuke shortjes te scorenAlleen de eerste paar dagen met blote benen zijn m'n benen nog zo wit helaas. En als ik dan paardgereden heb met shirt heb ik standaard van die 'boerenbruin' armen
Geen gezicht haha.

Maar heb nu een hondje waar ik mee kan wandelen, dus trek dan lekker een shortje aan en hopen dat m'n benen bruin worden. Maar heb zo'n hekel aan strepen 
En sowieso nog een sexy jurkje!

Maar die is wat lomper ofzo dan die zwarte en dat lijkt niet zo mooi bij die broek. Een bijzondere top heb ik niet... 
Zou naar Albufeira op vakantie met de vriendinnen maar dat gaat waarschijnlijk niet door
Hopelijk wordt het hier nog een beetje warm anders wordt ik weer niet bruin.

heel wat voor mij, 95 % van mijn kast is nude, grijs, zwart, wit