Vriendlief en foto's van mijn overleden paardje met de bijbehorende herinneringen
Oohja, en wat flauwe grappen over mijn pootje
BounceBabe
Geplaatst: 02-07-13 01:17
Een verhaal uit een blad.
Iemand legde zijn kameraden de keuze voor. Liever op een stoel zitten met een piemel, of liever op een stoel zitten met een taart. Die jongen antwoordde liever op die piemel, want ik ben dol op taart!
Een vrouw van rond de 45-50 aan het tankstation tegen de man achter de balie van het winkeltje: "Aaaahhh da's het leven! Sigaretten, bakske bier en dikke seks!".
nts19
Geplaatst: 06-07-13 18:18
Me collega maakt altijd prachtige opmerkingen.. Ze vroeg vandaag of de schil Vande kaas eraf moest haha ...
unihorses
Geplaatst: 06-07-13 18:24
xAmigo schreef:
Dat ik vandaag (eindelijk) geslaagd ben voor m'n rijexamen
Sjors
Geplaatst: 11-07-13 04:28
Van mijn klasgenootjes , we waren om 4uur nog aan het Skypen
xAmigo schreef:
Dat ik vandaag (eindelijk) geslaagd ben voor m'n rijexamen
er staat alleen geen stokmaat bij en geen info over eventuele stalgebreken... beetje jammer...
Hij staat dan ook bij "overige diensten"
funnyhorses
Geplaatst: 15-07-13 13:34
Ik moest vandaag(vanmorgen) lachen om de acties van mijn man. Manlief dacht effe een buitenmuur af te kunnen stuken met cement,gevolg was dat mijn man half overspannen,afgestuukt en bezweten een potje sjaggie in de VOLLE zon stond te vloeken en te tieren dat het niet lukte
En tja,luisteren naar goed bedoeld advies gaat het mannelijk ego natuurlijk te boven pfffff (Net zoals hij het nooit nodig vind om beschrijvingen van kasten of electro te lezen om dan vervolgens zo nijdig te worden dat ie het liefste alles het raam uit gooit! )
Gevolg: kon ik manlief,stoep,achterdeur én keuken gaan afschrobben whahahahaaa jaja dat zijn weer memorabele verhalen om tijdens het kerstdiner te vertellen hihihihi
En dan vind ie het raar als ik in een deuk lig als we het dan toch op mijn manier gaan doen,nml iemand vragen die zoiets dagelijks doet.