Er komt een hele donkere wolk aandrijven....heel apart gezicht!! Zag net al een flits dus geloof dat we zo nog wat onweer krijgen
Rienn
Geplaatst: 06-08-12 22:05
Gisteren dikke regen met onweer. We zagen buiten helemaal niets meer. We zagen het al aankomen vanaf het strand. Al hebben we toch nog de hele ochtend en groot gedeelte van de middag heerlijk weer gehad. Zelfs wezen zwemmen in de zee.
Dit was op de tweede maasvlakte.
En dit was vanuit het app. van mijn vriend (omg. Rotterdam)
Gloeiende Ik denk ik ga even met m,n honden het bos in, stap uit de auto en het gaat zó hard regenen dat zelfs m,n plu het niet aankon. Honden vonden het ook niet leuk meer ondanks dat m,n jongste normaal niks geeft om regen. Toen naar stal paard voeren had de hoop op een bosrit al opgegeven. Onderweg naar huis regende het weer zo hard dat ik met de ruiterwissers op de hoogste stand maar 50 kon rijden.
Ik had dat zondag en zat echt keihard te lachen in de auto!! Vond het helemaal geweldig om mee te maken! Al besef ik wel dat het natuurlijk verschrikkelijk is als er dus overstromingen en ongevallen door dit weer... Dat wens ik niemand toe.
Cyntje
Geplaatst: 07-08-12 14:16
Gooya schreef:
Goh... het lijkt wel zomer Alleen maar regen, regen en nog eens regen... Arme mensen op de camping in een tentje.
Dat valt eigenlijk best mee als je het zo bekijkt. Vorige week hebben wij een week gekampeerd in NL (in een tent ), en hoewel het geregeld regende was dit met name in de late avond of de nacht, veel last van de buien hebben we eigenlijk niet gehad of we hadden gewoon mazzel aan het veluwemeer We hebben één keer s'nachts de spullen op de tafel moeten zetten omdat we een klein zwemparadijsje in de voortent hadden en ach, ook dat heeft zo z'n charmes
En daar is de zon! het klaart op,ik zie veel stukken blauw.
quartel
Geplaatst: 07-08-12 19:16
terwijl wij nog op de tribune zaten kwam er een mega hoosbui in het dolfinarium vandaag best leuk om te zien hoe mensen uit alle macht dekking zoeken terwijl jij zelf onder een afdak toe zit te kijken
Oké, ik ben echt niet vies van een stevige bui. Echt niet... Ook niet als ik aan het rijden ben, desnoods ga ik even schuilen... maar als het dan weer droog is, moet het ook wel even droog blijven, zodat ik mijn les kan hebben, en moet het niet ineens van de andere kant ook nog eens gaan hozen!! Goed, dan maar niet schuilen, maar geen les meer... Even droog... En dan van wéér een andere kant een flinke bui!!! Heb het maar opgegeven... Het moment dat ik mijn zadelkast weer op slot deed, brak de zon door... Zucht...