Hier exact hetzelfde,heerlijk weer,in je T-shirt kon je buiten lopen op de wei. Veel zon en weinig tot geen wind. In het Oosten werd het wel héél erg donker!
tuurlijk scheen de zon toen ik onderweg naar stal was en brak letterlijk de hel los voor ik mijn mannetje naar buiten wilde doen Na 3 kwartier was alles verzopen......niet normaal wat er uit kwam vallen zeg Hagel...regen....een en al elende
Hier is maar een paar spetters gevallen over de hele dag,het was echt geweldig mooi weer. Wat kan het verschil in weer toch groot zijn in ons kleine landje.
Hier heeft het uiteindelijk toch nog flink geregend. De wei was al bijna opgedroogd maar nu staan de plassen er weer in. Maar ik klaag niet want tot 16.30 is het hier heerlijk weer geweest.
Akecheta
Geplaatst: 12-04-12 21:52
Ik dacht, ik ga vandaag eens met de brommer Mijn brommer is in ieder geval gewassen, en mijn jas is niet waterdicht...
quartel
Geplaatst: 13-04-12 08:10
mistig hier.......betekend dat dat de zon er zo door komt?
De lucht begint te breken,zie blauwe plekken en de zon probeert er door te komen.
quartel
Geplaatst: 13-04-12 14:03
de zon is er hier al doorgekomen.....want tja....ik moet naar mijn werk Maar eerlijk is eerlijk........heb fijn kunnen rijden vandaag zonder regen of andere elende.