Aha dus deze even betalen via geld dat op me paypal staat en dan moet hij het voortaan direct doen ?
Yellowfish
Geplaatst: 26-03-12 17:36
Er kan alleen wel even tijd overheen gaan voor het geld vanaf je paypal rekening bij de verkoper terechtkomt, dus schrik daar niet van, en je doet er wijs aan de verkoper daar ook even over te informeren! bij mij duurde het namelijk iets van een week!
Aha, ik heb de verkoper geinformeerd van de 2e betaling dat ik moet wachten tot er geld staat op mijn paypal en het dan kan overstorten. Van je bankrekening naar paypal duurt ook al 2-3 werkdagen.
Ik hoop dat hij daarna gewoon direct van mijn bank naar verkoper bank gaat, dan gaat het een stuk sneller.
die is wel heel leuk die snorring! Ik ben nog steeds mijn jurkjes aan het zoeken Beetje vervelend dat het alleen veiling is en ze nergens gelijk te kopen zijn
SteffiiY
Geplaatst: 27-03-12 08:58
_Jessie schreef:
die is wel heel leuk die snorring! Ik ben nog steeds mijn jurkjes aan het zoeken Beetje vervelend dat het alleen veiling is en ze nergens gelijk te kopen zijn
En tussendoor gewoon blijven bieden joh je weet het nooit
ja doe ik ook heb nu 1 jurkje die moet nog een dag maar is nu 0,20 op geboden dus als die in het laatste uur zit zie ik wel wat er uit komt. Maar ze zijn allemaal zo leuk hehe
ja alleen hebben ze bij sommige het systeem dat je automatisch overboden word zeg maar. Dus ik kijk altijd wanneer die eindigt en dan wacht ik tot ze bijna afgelopen zijn en bied ik in de laatste seconden nog een keer
Mijn vriend wilt binnenkort zijn bar uitbreiden en aangezien hij bijna jarig is heb ik alvast een bar butler besteld op de Duitse eBay. Hoop dat het deze week nog binnenkomt hebben jullie nog ideeën wat ik nog meer voor zn bar kan bestellen?
Bij mij stond vandaag de postbode voor de deur met een pakje.. hij is erg leuk irl!
Verder nog een lief kettinkje gekocht (want daarvan had ik er nog niet genoeg ) en een nieuwe screenprotector voor m'n tablet én een stylus voor DrawSomething komt in totaal op 12 pakjes die onderweg zijn naar me