Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inney schreef:Ik dacht vroeger altijd dat je snor neushaar was dat heel lang uit je neus groeide. Ik vond het altijd zo knap dat het neushaar zo lang groeide van een bepaalde duitser. (die had zo'n krulsnor, was zo'n man uit zo'n duitse band, heel veel duitsers trouwens. Totdat pas mij vertelde dat het toch echt niet uit de neus kwam... )
BraveSpots schreef:Dat het woord slachtoffer eigenlijk een samenvoegsel van slacht en offer was. Dacht altijd dat dat een op zichzelf staand woord was zeg maar.
MJ_ schreef:Dat je aan de brandstofmeter op je dashboard kan zien aan welke kant van je auto je tankdop zit!!
Daar kwam ik een paar weken geleden achter, terwijl ik al 16 jaar mijn rijbewijs heb en ook nog regelmatig in verschillende auto's rij... Tot voor kort gokte ik altijd maar wat bij de pomp en kon ik vaak weer instappen om mijn auto toch maar bij de andere pomp te zetten.....
vuurneon schreef:Een aardige man die naar mij zwaaide
(hij is van 3 fm en maakt die indrukwekkende reportages tijdens serieus request)
MJ_ schreef:Dat je aan de brandstofmeter op je dashboard kan zien aan welke kant van je auto je tankdop zit!!
Daar kwam ik een paar weken geleden achter, terwijl ik al 16 jaar mijn rijbewijs heb en ook nog regelmatig in verschillende auto's rij... Tot voor kort gokte ik altijd maar wat bij de pomp en kon ik vaak weer instappen om mijn auto toch maar bij de andere pomp te zetten.....