Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:Hey, Anouk heeft dezelfde BH als mij
Toffe foto Loki! Echter persoonlijk, had ik 'm wel wat geretoucheert op 't voorhoofd gezien dat nu wel heeeel erg wit uit valt, beetje zonde van de foto!
Mocht iemand 't leuk lijken, ik heb volgende week (18 februari tot .. 22 februari) beschikking over een studio hier in Harderwijk. Ik wil graag nog wat model fotografie oefenen dus mocht iemand ( of 2 dames samen ) het leuk vinden hierheen te komen, jullie zijn welkomMocht je eventueel een vriendin hebben die visagie kan verzorgen o.i.d, graag ^^ Is goed bereikbaar met OV.
Ik ben geen professioneel fotograaf, wel goed bekent met de techniek en heb weinig modellen portfolio gezien ik het neer zetten van model nogal lastig vind![]()
Mocht je wat portfolio werk willen zien eerst even moet je 't maar even zeggen, maar lijkt me tof een dagje aan de slag te gaan met een aantal Bokt dames!
Emmaa_ schreef:Ik weet niet of ik het ermee eens ben dat studio foto's per definitie goed of beter zijn.. Lekker eigenwijs als ik ben haha. Ik heb zelf een hele lange tijd gefotografeerd en studio is zo ontzettend moeilijk. Je moet aan zo veel denken, belichting bijvoorbeeld. Ik vind vooral bij modelfotografie flitsers echt veel te fel, die mogen van mij echt weg blijven. Alles gaat ervan glimmen en dat hoeft van mij echt niet.
Voor naturel foto's vooral vind ik de buitenlucht veel mooier, kleuren komen dan vaak een stuk beter bijvoorbeeld.
Dit is natuurlijk persoonlijke mening en ook nog eens gebaseerd op (veel) amateurfotografen, daar vind ik het vaak toch niet zo mooi uit de verf komen.