Kentaro schreef:Dat je voor dat geld best een leeg doosje op wilt sturen .....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ardech schreef:gabiiy schreef:ik wilde een aantal anky spullen van iemand overkopen en komen halen omdat ze net als ik in spijkenisse woont,
maar ze verkocht het liever aan iemand anders, omdat ze verzenden gemakkelijker vond..
Misschien dachten ze oplichten via de post is makkelijker dan aan de deur
Kentaro schreef:Dat heb ik inderdaad ook wel eens gehad, en dan ook nog eens van dezelfde persoon! (had een bod gedaan en ik gezegd dat ik het daar niet voor weg deed. Bood die een bedrag inclusief verzenden wat uiteindelijk dus lager uitkwam als zijn eerste bod
)
LittleRose schreef:Ik ben van de week voor het eerst 'opgelicht' via marktplaats.
Had een G-star broek overgenomen van iemand voor 40,- echter heb ik nu 2 weken later niks ontvangen en krijg ik ook geen reacties meer op mijn mailtjes (ik had het geld gelijk overgemaakt 17 jan.).
Ben goed kwaad erover
LittleRose schreef:Ik ben van de week voor het eerst 'opgelicht' via marktplaats.
Had een G-star broek overgenomen van iemand voor 40,- echter heb ik nu 2 weken later niks ontvangen en krijg ik ook geen reacties meer op mijn mailtjes (ik had het geld gelijk overgemaakt 17 jan.).
Ben goed kwaad erover