van mij mag het wel afgelopen zijn, sneeuw is harstikke leuk maar mijn zoontje loopt nog net niet dus moet door 10 a 15cm met mijn buggy boodschappen doen

verder zit ik mooi binnen en kijken we naar buiten..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:Koud is het pas als je de -25 graden doorgaat, als je neusharen bevriezen als je door je neus ademt en als je longen pijn doen als je door je mond ademt. De rest kan je oplossen door kleding.
joostvangestel schreef:Hier Finse kamertemperatuur, 23 graden. Helaas geen Finse isolatie in dit huis en ook geen Finse energietarieven. Als je naar buiten gaat, gewoon goed aankleden (lang ondergoed, meerdere lagen kleren, muts, sjaal, handschoenen, goede winterschoenen).
Koud is het pas als je de -25 graden doorgaat, als je neusharen bevriezen als je door je neus ademt en als je longen pijn doen als je door je mond ademt. De rest kan je oplossen door kleding.
marjolein_el schreef:Agossie schreef:phormicola, een elektrische deken doet wonderen!! Of een warme douche vlak voor je je bed in gaat.
Of een dons dekbed van de Ikea, ik kan alleen daarmee lekker slapen. Heerlijk warm!
manishdra schreef:lekker warme sokken aan, dan heb ik het echt niet meer koud in bed.