Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cruesli schreef:Mijn jurk was officieel een strappless jurk, maar ik heb er bandjes aan laten maken. Moest er niet aan denken dat ik de hele dag had moeten lopen hijsen (jurk was behoorlijk zwaar!). Met bandjes voelde ik me een stuk prettiger en stond nog eens super mooi ook
Marley schreef:ja daarom zeg ik ook dat ie niet paste, maar met een strapless jurk heb je dat al wel snel zeker als je wat voller bent
lesilla schreef:Marley schreef:ja daarom zeg ik ook dat ie niet paste, maar met een strapless jurk heb je dat al wel snel zeker als je wat voller bent
ja inderdaad, veel bruidszaken moeten meer letten op het figuur van de bruid.
Zijn er eigenlijk veel jurken ontworpen voor de vollere vrouw, of zijn er meer jurken die gewoon uitgevoerd worden in een grotere maat?
Justy schreef:Wat een gave jurken komen er voorbijIk ben zelf wel van het heel eenvoudige, ik vind die uitbundige jurken prachtig om te zien maar voor mezelf zou ik iets heel simpels kiezen denk ik.
Over muziek, ik heb een paar jaar geleden voor vrienden van ons In This Heart van Laïs gezongen toen de bruid de kerk binnen liep, dat was heel geslaagd toen: http://www.youtube.com/watch?v=iPtuNx9ky70
MiniBoots schreef:@Sunshine: Dan heb jij een goede bruidswinkel of persoon gehad die jouw jurk zo passend heeft gemaakt.
Dan is het inderdaad heel erg mooi!
Joolien schreef:MiniBoots schreef:Mijn moeder heeft de foto's van de dag gemaakt..zei staat er bij mij ook nergens op.
Maakt ook niet zoveel uit, want ze was het er toch niet echt mee eens dat we gingen trouwen.Maar jij was nog wel jong toch?