Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:53

Mooi Miniboots!!

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:58

Ik had ook strapless, maar ik heb echt geen één keer hoeven hijssen :D
Ze hadden de veters goed aangetrokken haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:58

Marley schreef:
Ik zag van de week ergens een foto van een bruid in een strapless jurk.... uhmmm.... die paste niet helemaal zeg maar..... ze had op haar rug ook tieten :')
zo zonde!

Maar dat ligt toch niet aan de jurk, maar aan de slechte bruidszaak

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:01

ja daarom zeg ik ook dat ie niet paste, maar met een strapless jurk heb je dat al wel snel zeker als je wat voller bent

MiniMouse

Je moet wel een beetje een figuurtje hebben voor een strapless vind ik.
Geen blubberarmen of vetrollen die er over heen vallen onder je oksels :o
Anders is het zonde van de jurk

Collie2008

cruesli schreef:
Mijn jurk was officieel een strappless jurk, maar ik heb er bandjes aan laten maken. Moest er niet aan denken dat ik de hele dag had moeten lopen hijsen (jurk was behoorlijk zwaar!). Met bandjes voelde ik me een stuk prettiger en stond nog eens super mooi ook :D

Maar een goede strapless jurk hoef je niet te hijsen, die rust namelijk op je heupen, en hangt niet aan je bovenlijf

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:03

Marley schreef:
ja daarom zeg ik ook dat ie niet paste, maar met een strapless jurk heb je dat al wel snel zeker als je wat voller bent

ja inderdaad, veel bruidszaken moeten meer letten op het figuur van de bruid.
Zijn er eigenlijk veel jurken ontworpen voor de vollere vrouw, of zijn er meer jurken die gewoon uitgevoerd worden in een grotere maat?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:06

lesilla schreef:
Marley schreef:

ja inderdaad, veel bruidszaken moeten meer letten op het figuur van de bruid.
Zijn er eigenlijk veel jurken ontworpen voor de vollere vrouw, of zijn er meer jurken die gewoon uitgevoerd worden in een grotere maat?

Goeie vraag inderdaad...Nooit over nagedacht? Maar er wordt regelmatig slecht geadviseerd idd, althans je ziet soms bruiden... :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:08

ik vind zon bovenstukje juist zon degelijk... ik heb ook strapless en ben redelijk op gewicht maar ga ook wel trainen hoor! borst, biceps, triceps...

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:09

Ja maar je hebt ook bridezilla's :D Die willen persee een jurk zoals het plaatje en die worden dan gewoon op maat gemaakt.
En soms staat het dan en soms ook niet :D
Je hebt wel speciale jurken voor vollere dames, dat is best mooi dan.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:09

degelijk? ik vind het juist chique :j

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:10

Colway schreef:
Goeie vraag inderdaad...Nooit over nagedacht? Maar er wordt regelmatig slecht geadviseerd idd, althans je ziet soms bruiden... :+

ik denk dat er ook veel bruiden hun eigen zin willen doordrijven hoor en lak hebben aan advies.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:11

Bridezilla's :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:14

ja degelijk ja... vind het zon verstop idee... maar goed dat is natuurlijk mijn mening, een bruidsjurk moet spetteren en dat vind ik met zon ding niet

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:15

Die van mij was ook strapless en ik ben aardig aan de maat. Hoefde niet te hijsen, want in mijn jurk zat een speciale extra band die alles op zijn plek hield.
En ik had een stola laten maken, die bedekt precies je rug en je flubberarmen. Maar moet zeggen dat ik alleen als ik zat 2 paar tieten had en mijn rug was gewoon glad (gelukkig!!!).
Ik heb prima advies gekregen, heb wat bredere heupen en het advies was om een jurk te nemen die juist op de heupen nog strak zit en dan pas uitloopt. Mijn taille is wel geaccentueerd, die heb ik dan weer wel. Dus al met al vond ik mezelf gewoon hartstikke mooi :))

Maar soms zie je bruiden... :oo

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:18

@Sunshine: Dan heb jij een goede bruidswinkel of persoon gehad die jouw jurk zo passend heeft gemaakt.
Dan is het inderdaad heel erg mooi!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:22

Justy schreef:
Wat een gave jurken komen er voorbij :j Ik ben zelf wel van het heel eenvoudige, ik vind die uitbundige jurken prachtig om te zien maar voor mezelf zou ik iets heel simpels kiezen denk ik.

Over muziek, ik heb een paar jaar geleden voor vrienden van ons In This Heart van Laïs gezongen toen de bruid de kerk binnen liep, dat was heel geslaagd toen: http://www.youtube.com/watch?v=iPtuNx9ky70

Ohh Justy, wat heb je toch een mooie stem !

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:30

MiniBoots schreef:
@Sunshine: Dan heb jij een goede bruidswinkel of persoon gehad die jouw jurk zo passend heeft gemaakt.
Dan is het inderdaad heel erg mooi!

Ik ben toen bij Avenue geweest. Heb perfect advies gekregen. Wilde zelf een tiara, maar was net Barbie met die jurk erbij. Dat hebben we uiteindelijk maar niet gedaan, een sluier was ook niks. Dus het is de stola geworden, die het geheel heel chique maakte. Mijn haar half opgestoken met speldjes erin die bij mijn ketting en oorbellen pasten.
Wat dat betreft... was het voor mij net een sprookje.

Helaas ben ik nu gescheiden, dus het is wel heel dubbel voor me. Maar ik heb alles nog wel!!!

En meiden, let er goed op dat er ook foto's komen met je ouders en Oma's. Bij mij zijn ze vergeten (en ik ook) om foto's met mijn moeder te maken.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:35

Dat was ik niet op het filmpje hoor Black :D Maar het moet wel ongeveer zo geklonken hebben, zegt men.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:36

Mijn moeder heeft de foto's van de dag gemaakt..zei staat er bij mij ook nergens op.
Maakt ook niet zoveel uit, want ze was het er toch niet echt mee eens dat we gingen trouwen. :o

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:40

mijn moeder doet ook de foto's maar we nemen er wel een kennis hobby fotograaf van mn moeder bij voor de kerk en stadhuis fotos anders kan mn moeder te weinig genieten...

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:41

Het personeel in een winkel kan zoveel advies geven als ze willen, maar uiteindelijk is de klant koning. Voor iedereen is smaak anders, ik heb hier ook een aantal jurken van bokkers zien langskomen die ik niet bijzonder geschikt vond, maar dat is ook gewoon een kwestie van smaak en het gaat erom dat iemand zelf compleet gelukkig is in haar outfit, toch?

Ik ben zelf trouwens ook wel fan van strapless hoewel ik ook vrij stevig ben. Nu is mijn bovenkant naar verhouding een stuk smaller dan de rest en heb ook een hele slanke taille, dat wordt natuurlijk mooi geaccentueerd in een bruidsjurk :j.

Ik denk trouwens dat de meeste jurken zijn gemaakt op een kleine maat en gewoon groter worden besteld, de meeste modellen zijn ten slotte slank ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:44

MiniBoots schreef:
Mijn moeder heeft de foto's van de dag gemaakt..zei staat er bij mij ook nergens op.
Maakt ook niet zoveel uit, want ze was het er toch niet echt mee eens dat we gingen trouwen. :o

:') Maar jij was nog wel jong toch?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:54

Justy schreef:
Dat was ik niet op het filmpje hoor Black :D Maar het moet wel ongeveer zo geklonken hebben, zegt men.

Oh haha, heb het filmpje er niet bij gekeken, alleen even geluisterd :+
Maar een mooie stem heb je zowieso, dus kan me voorstellen dat het mooi klonk :)

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 11:55

Joolien schreef:
MiniBoots schreef:

:') Maar jij was nog wel jong toch?

Nou dat ik jong was...21..was nog niet echt het probleem...ging er meer om dat mijn man wat ouder was hahaha!
En dat we de bruiloft in 4 weken geregeld hebben :o