Bij h&m hadden ze weer nieuwe dingetjes op de site. Heb suede flats, leren sandaaltjes en een gouden choker besteld. Kan niet wachten tot het binnen is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tessaaa schreef:Ok ik ben stout geweest, kleine bestelling bij h&m geplaatst. Maar he tis nog geen maart haha, en dan begint mijn no-spending maand pas
Bij h&m hadden ze weer nieuwe dingetjes op de site. Heb suede flats, leren sandaaltjes en een gouden choker besteld. Kan niet wachten tot het binnen isZal pas eind maart zijn helaas, maargoed ben ik wel gewend van h&m he.
eenitraM schreef:Tessaaa schreef:Ok ik ben stout geweest, kleine bestelling bij h&m geplaatst. Maar he tis nog geen maart haha, en dan begint mijn no-spending maand pas
Bij h&m hadden ze weer nieuwe dingetjes op de site. Heb suede flats, leren sandaaltjes en een gouden choker besteld. Kan niet wachten tot het binnen isZal pas eind maart zijn helaas, maargoed ben ik wel gewend van h&m he.
Heb je wel de kortingscodes gebruikt?
Davinia_ schreef:Die broek is inderdaad mooi zeg! Moet maar eens snel naar de Vero Moda gaan dan!
H&M code 9756 is voor gratis verzenden en 10% korting. Moet me nu zo beheersen om niets te bestellen
Korting is geldig tot zondag!
Mereltje schreef:Davinia_ schreef:Die broek is inderdaad mooi zeg! Moet maar eens snel naar de Vero Moda gaan dan!
H&M code 9756 is voor gratis verzenden en 10% korting. Moet me nu zo beheersen om niets te bestellen
Korting is geldig tot zondag!
Die korting hielp mij over de drempel om weer een bestelling te plaatsen. Als ik niks hou heb ik in elk geval geen verzendkosten betaald
Knap als het je lukt niks te bestellen!
Ik heb bijna standaard een bestelling lopen bij H&M