en hij praat ook gezellig
was ook op vakantie, hij sliep al ik nog niet, dus hij zegt iets
maar ik verstond het niet dus vroeg wat die zei, en toen draaide hij zich alleen maar om, ik dacht he jammer misschien iets onthullends, maarja weer mis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simone0308 schreef:@Princes: Lol!Echt, soms verzinnen mensen de mooiste dingen in hun slaap!
Ik knars overigens ook in mijn slaap. Was op een gegeven moment zo erg dat er een stukje van mijn voortand was afgebroken. Naar de tandarts geweest, tand gefixt en nu heb ik een 'knars-plaat'.Is zeg maar een soort van hockeybitje dat je 's nachts in doet om je tanden te beschermen. Ziet er niet uit, is de eerste paar nachten super vervelend, maar het red wel je gebit!
Douce schreef:Ik wou dat er een site volstond met dit soort verhalen. Heerlijk!
kimmetje01 schreef:Douce schreef:Ik wou dat er een site volstond met dit soort verhalen. Heerlijk!
http://www.fmylife.com
kimmetje01 schreef:Douce schreef:Ik wou dat er een site volstond met dit soort verhalen. Heerlijk!
http://www.fmylife.com
marius schreef:Simone0308 schreef:@Princes: Lol!Echt, soms verzinnen mensen de mooiste dingen in hun slaap!
Ik knars overigens ook in mijn slaap. Was op een gegeven moment zo erg dat er een stukje van mijn voortand was afgebroken. Naar de tandarts geweest, tand gefixt en nu heb ik een 'knars-plaat'.Is zeg maar een soort van hockeybitje dat je 's nachts in doet om je tanden te beschermen. Ziet er niet uit, is de eerste paar nachten super vervelend, maar het red wel je gebit!
En je relatie?
Hier ook zo'n knarsetandvriend, pfff heb hem vannacht wel 10 x wakker moeten trappen..
En dan ook nog vragen wat er is zodat ik iedere keer het verhaal moet vertellen dat ie aan het knarsetanden is en dat hij mij wakker houd.. pffffgggg..
suikermeisje schreef:oohw okeej,
maar het is wel goed voor mijn engels ontwikkeling (a)
blunder van mijn vriend: bijna mijn ex worden
weet niet wat ik ervan moet denken, maar weet wel dat ik gek word zo!
myxlea schreef:ik ga ook maar is de tandarts opbellen, kan dat gewoon bij je tandarts zelf? Ik wordt namelijk ongeveer 4 x per nacht in een keer wakker met een vinger overdwars in mijn mond met de mededeling: bijt hier maar op!
ik schrik me altijd dood alstie dat doet, ook erg vervelend als je zo wakker wordt..(niet dat dat knarsen fijn vor hem is maargoed)
xManOnn schreef:Mijn vriend is te eigenwijs om er een te nemen. Ik heb het al meerdere malen tegen m gezegd, maar krijg het niet voor elkaar dat hij er een laat maken.