Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 00:48

mijn vriend kauwt ook altijd in zijn slaap maar niet zoveel gelukkig
en hij praat ook gezellig
was ook op vakantie, hij sliep al ik nog niet, dus hij zegt iets
maar ik verstond het niet dus vroeg wat die zei, en toen draaide hij zich alleen maar om, ik dacht he jammer misschien iets onthullends, maarja weer mis :P

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 00:51

@Princes: Lol! :') Echt, soms verzinnen mensen de mooiste dingen in hun slaap!

Ik knars overigens ook in mijn slaap. Was op een gegeven moment zo erg dat er een stukje van mijn voortand was afgebroken. Naar de tandarts geweest, tand gefixt en nu heb ik een 'knars-plaat'. :+ Is zeg maar een soort van hockeybitje dat je 's nachts in doet om je tanden te beschermen. Ziet er niet uit, is de eerste paar nachten super vervelend, maar het red wel je gebit! :j

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 01:09

Geen blunder moment maar wel grappig om te doen!
De jongen woont op zichzelf en ik ken zijn huisgenoten ik weet dat die ene al om 7 uur in de ochtend wakker is.
Ik om 7 uur naar zijn huis aanbellen huisgenoot doet open hij kent mij goed! Ik naast meneer in bed gaan liggen :')
Hij lag nog vrolijk te slapen en had niks door.... volgende morgen word hij wakker.
Goeiemorgen schat! huh? wat doe jij hier? heb ik gisteren weer gedronken ofzo? _O-
Ik nee vond het wel grappig hier nog even verder slapen :D
ooh hahaha! leuk grapje dit is nou is leuk wakker worden mag je wel vaker doen schat!

Heb er achteraf echt om gelachen vooral omdat hij eerst zei goeiemorgen schat en daarna viel het kwartje pas:')

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 10:18

Haha, Claire!! Hoe kom je erop? Echt geniaal! Denk dat ik me ook dood zou schrikken dan.... ;)

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:18

Simone0308 schreef:

Ik knars overigens ook in mijn slaap. Was op een gegeven moment zo erg dat er een stukje van mijn voortand was afgebroken. Naar de tandarts geweest, tand gefixt en nu heb ik een 'knars-plaat'. :+ Is zeg maar een soort van hockeybitje dat je 's nachts in doet om je tanden te beschermen. Ziet er niet uit, is de eerste paar nachten super vervelend, maar het red wel je gebit! :j

En je relatie?
Hier ook zo'n knarsetandvriend, pfff heb hem vannacht wel 10 x wakker moeten trappen..
En dan ook nog vragen wat er is zodat ik iedere keer het verhaal moet vertellen dat ie aan het knarsetanden is en dat hij mij wakker houd.. pffffgggg.. }:0

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:20

Douce schreef:
Ik wou dat er een site volstond met dit soort verhalen. Heerlijk!

www.fmylife.com :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:14

kimmetje01 schreef:
Douce schreef:

http://www.fmylife.com :j

Er staan best wel harde gebeurtenissen op die site zeg..

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:26

kimmetje01 schreef:
Douce schreef:

http://www.fmylife.com :j

Idd.. Je zou spontaan voor altijd vrijgezel blijven. :+

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:39

Ja ik lees : Een jongen ging een tattoo laten zetten met de naam van de vriendin, halverwege belt zij hem op en maakt hetuit
Of : een man laat een tattoo met de naam van zijn 4 jarig dochtertje zetten, de vrouw ziet het en barst in tranen uit. Hij kan de vader zijn net als de tuinman, postbode en nog een aantal onbekende gasten

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:41

Die is hard _O-

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:59

Het lijkt me sterk dat ze (allemaal) waar zijn, maar geniaal zijn ze wel :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:02

wow die zijn best wel hard ja, eigenlijk wel heel erg zielig voor hun

mijn engels is niet supergoed, moet dus best wat ontcijferen :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:30

suikermeisje schreef:
wow die zijn best wel hard ja, eigenlijk wel heel erg zielig voor hun

mijn engels is niet supergoed, moet dus best wat ontcijferen :P

Je kan via google hele websites vertalen :)

Gewoon bij google invullen:

Websites vertalen, en dan van google zelf.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:28

oohw okeej,
maar het is wel goed voor mijn engels ontwikkeling (a)

blunder van mijn vriend: bijna mijn ex worden
weet niet wat ik ervan moet denken, maar weet wel dat ik gek word zo!

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:34

marius schreef:
Simone0308 schreef:

En je relatie?
Hier ook zo'n knarsetandvriend, pfff heb hem vannacht wel 10 x wakker moeten trappen..
En dan ook nog vragen wat er is zodat ik iedere keer het verhaal moet vertellen dat ie aan het knarsetanden is en dat hij mij wakker houd.. pffffgggg.. }:0

M'n relatie is er ook op vooruit gegaan :) Volgens m'n vriend knars ik minder en het maakt ook veel minder geluid. Zelf kan ik daar uiteraard weinig over zeggen, maar ik weet wel dat voordat ik dat ding had hij mij ook regelmatig 's nachts wakker maakte met de vraag of ik niet even kon kappen met dat knarsen :P

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 08:33

ik ga ook maar is de tandarts opbellen, kan dat gewoon bij je tandarts zelf? Ik wordt namelijk ongeveer 4 x per nacht in een keer wakker met een vinger overdwars in mijn mond met de mededeling: bijt hier maar op!
ik schrik me altijd dood alstie dat doet, ook erg vervelend als je zo wakker wordt.. _O- (niet dat dat knarsen fijn vor hem is maargoed)

xManOnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:02

Mijn vriend is te eigenwijs om er een te nemen. Ik heb het al meerdere malen tegen m gezegd, maar krijg het niet voor elkaar dat hij er een laat maken.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:07

ik knars ook gelukkig sliep mijn vriend er gewoon doorheen (a) anders stopt die ook zn vinger wel in mijn mond xD

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:29

suikermeisje schreef:
oohw okeej,
maar het is wel goed voor mijn engels ontwikkeling (a)

blunder van mijn vriend: bijna mijn ex worden
weet niet wat ik ervan moet denken, maar weet wel dat ik gek word zo!

Wat??? Wat is er aan de hand suikermeisje?
Is jouw vriend op dit moment deze blunder aan het begaan?? :oo

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:53

myxlea schreef:
ik ga ook maar is de tandarts opbellen, kan dat gewoon bij je tandarts zelf? Ik wordt namelijk ongeveer 4 x per nacht in een keer wakker met een vinger overdwars in mijn mond met de mededeling: bijt hier maar op!
ik schrik me altijd dood alstie dat doet, ook erg vervelend als je zo wakker wordt.. _O- (niet dat dat knarsen fijn vor hem is maargoed)

Jep, gewoon bij de tandarts. Ik wist helemaal niet dat er zoiets bestond, maar de tandarts kwam er opeens mee aan. Voor mij is het echt een uitvinding! Kan me best voorstellen dat je schrikt als je wakker wordt met een vinger in je mond, ik zie het al voor me :')

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:54

xManOnn schreef:
Mijn vriend is te eigenwijs om er een te nemen. Ik heb het al meerdere malen tegen m gezegd, maar krijg het niet voor elkaar dat hij er een laat maken.

En als je het erop gooit dat ie straks geen tanden meer over heeft als ie zo doorgaat? Dat heeft mijn tante namelijk, die heeft zo'n beetje d'r halve gebit weggeknarst.

xManOnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:01

Helpt niet, volgens mij schaamt ie zich als hij met zo'n ding moet slapen :P

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:04

nou bij mij is er van een tand al een stukje af en eentje is zeg maar niet meer recht de bovenkant maar beetje schuin en vlak.. viel me altijd al op maar ik wist nooit waardoor tot mijn vriend zei dat ik dat deed. Toen ging ik naar mijn tanden kijken en ze passen er précies overheen. Dus ik ga er ook maar een vragen denk ik.. :')

ahjoh, niemand die je ziet als je slaapt :D

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:16

Ik krijg er straks ook een. Mijn ex hoorde nooit wat; daar kon je echt een bom naast af laten gaan.
Blunder dan daarover (laten we ontopic blijven):
Hij had altijd zo'n kermismuziekje van de botsauto's en weet ik veel wat als wekker, anders werd meneer niet wakker.
Hij sliep bij mij en had zijn wekker gezet omdat hij om 6 uur op moest staan omdat hij weer naar huis moest en anders niet op tijd voor zn werk was. Ik slaap best licht en heb altijd een heel relaxed muziekje als wekker, anders schrik ik me rot.
Ik was in een diepe slaap om 6 uur en ineens gaat zijn wekker af. Ik ben gewoon uit bed gepleurd (gelukkig lag ik op een matrasje op de grond :Y)) zo erg als dat ik schrok :=. En dan nog niet wakker worden :oo!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:32

Ik was zwanger van mijn dochter en al bijna twee weken over tijd, studeerde toen nog en woonde in een dorpje buiten Groningen.
Had op zaterdag mijn vliezen gebroken en door de dienstdoende arts was dat niet herkend ( mini scheurtje in het vlies, betreffende dokter zij dat ik urine had verloren .. .... : die dokter heeft toch op zijn .... gekregen hiervoor toen bekend werd dat het wel mijn vliezen waren)

Mijn eigen dokter zag maandagmiddag een briefje liggen ( met de melding van de vervanger), belde me op en zei , ben met een kwartier je, want volgens mij klopt er iets niet.

Dokter is bij mij binnen, en op dat moment komt mijn ex thuis van zijn werk ( hij wist van niets nog, geen GSM, en hij was onderweg in de auto)

Hij komt aanrijden ziet de auto van de dokter voor de deur staan, schrikt zich kapot ... rent de auto uit , het huis in, stap al rennend met 1 voet in de bak met water voor de honden , die daardoor gaat glijden zodat hij met bak water en al valt, door glijdt en zo ongeveer voor de dokter en mij tot stilstand komt.

Toe bleek dat hij niets had , hebben we heel erg gelachen, zijn naar het ziekenhuis gereden en daar is mijn dochter geboren.

( we zijn gescheiden toen ze twee was, ze is nu 14, en het is nog steeds een leuke vader voor haar, we waren veel te jong, allebei hertrouwd en dochter heeft hele jonge broertjes en zusje )