Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerbenfroh schreef:Deze komen tot nu toe het dichtst in de buurt;
Hou eigenlijk van een hoge hak of geen hak maar wil ze voor 'dagelijks' dus aangezien ik al zo groot ben heb ik liever een wat kleiner hakje. Ik twijfel nog tussen gewone 'platte' of deze dus...
Ga eerst een lang weekend naar Maastricht/Luik/etc dus daar eerst even kijken!
_Emma_ schreef:Aah, een laarzentopic
Misschien dat iemand mij kan helpen.
Ik ben op zoek naar laarzen zonder hak. Ik heb al laarzen met een hak en zou ook graag een paar zonder willen, zodat ik die ook bijvoorbeeld naar stage kan dragen (fysiotherapie).
Maaaar als ik dan ga kijken in de winkels en op internet, kom ik alleen maar van die, in mijn ogen, lompe laarzen tegen! Met zo'n brede hoekige achterkant. Sorry voor de mensen die dat mooi vindenhet is gewoon niets voor mij. Ik ben klein en heb kleine voeten, dus bij mij staat dat niet.
Dus ik zoek laarzen zonder hak, liefst geen lage laarzen en ook niet tot te knie, met een smalle onderkant en dan vooral de achterkant!
Lekker kieskeurig dusIemand een idee waar ik die kan vinden? Ze lijken namelijk wel uitgestorven
Flutterby schreef:_Emma_ schreef:Aah, een laarzentopic
Ik ben op zoek naar laarzen zonder hak. Ik heb al laarzen met een hak en zou ook graag een paar zonder willen, zodat ik die ook bijvoorbeeld naar stage kan dragen (fysiotherapie).
Maaaar als ik dan ga kijken in de winkels en op internet, kom ik alleen maar van die, in mijn ogen, lompe laarzen tegen! Met zo'n brede hoekige achterkant. Sorry voor de mensen die dat mooi vindenhet is gewoon niets voor mij. Ik ben klein en heb kleine voeten, dus bij mij staat dat niet.
Dus ik zoek laarzen zonder hak, liefst geen lage laarzen en ook niet tot te knie, met een smalle onderkant en dan vooral de achterkant!
Lekker kieskeurig dusIemand een idee waar ik die kan vinden? Ze lijken namelijk wel uitgestorven
ik draag op mijn stages vaak sportievere schoenen (lecoq bijvoorbeeld!)
met laarzen kun jij je patiënten niet alles voordoen, met die 'gympies' wel..
(4e jaars fysio hier)
Rianne_ schreef:Wauw, mooi zijn die zeg Gerbenfroh!
& Eowyn3003, ik denk dat ze bedoelt dat laarzen te hoog zijn om alles aan een patiënt te laten zien, mochten ze iets met de benen moeten laten zien bij een oefening.Dan zouden de laarzen alweer uit moeten. Maar met gympies laat je meer van je benen zien.
Flutterby schreef:_Emma_ schreef:Aah, een laarzentopic
ik draag op mijn stages vaak sportievere schoenen (lecoq bijvoorbeeld!)
(4e jaars fysio hier)
_Emma_ schreef:Flutterby schreef:ik draag op mijn stages vaak sportievere schoenen (lecoq bijvoorbeeld!)
(4e jaars fysio hier)
Ja ik draag ook vaak gewoon gympies naar stage hoorvind ik veel prettiger. Maar stel dat ik een keer vanuit mijn stage ergens anders naartoe moet waarbij gympies niet zo netjes zijn (is me wel eens overkomen), dan zou ik graag gewoon laarzen zonder hak willen hebben
snap je?
Maar daar ging het ook even niet om, ik wil de laarzen ook gewoon voor de leuk
Rianne, kleur maakt niet heel veel uit maar het liefst bruin. Hoezo, heb je ideeën?