Het laarzen topic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: Het laarzen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:24

Maat 41 vaak ook overal weg. Maar hahaha, sorry dames, ik wilde jullie niet beledigen hoor. :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:25

Geeft niet hoor want trek ze toch wel aan. Ze lijken helemaal niet huge, valt reuze mee!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:35

't Valt ook niet op bij de rest van mijn lichaam, maatje 37 zou mij niet staan :') (ben 1m84)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:53

Aah, een laarzentopic :D
Misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik ben op zoek naar laarzen zonder hak. Ik heb al laarzen met een hak en zou ook graag een paar zonder willen, zodat ik die ook bijvoorbeeld naar stage kan dragen (fysiotherapie).
Maaaar als ik dan ga kijken in de winkels en op internet, kom ik alleen maar van die, in mijn ogen, lompe laarzen tegen! Met zo'n brede hoekige achterkant. Sorry voor de mensen die dat mooi vinden :o het is gewoon niets voor mij. Ik ben klein en heb kleine voeten, dus bij mij staat dat niet.
Dus ik zoek laarzen zonder hak, liefst geen lage laarzen en ook niet tot te knie, met een smalle onderkant en dan vooral de achterkant!

Lekker kieskeurig dus :Y) Iemand een idee waar ik die kan vinden? Ze lijken namelijk wel uitgestorven :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 14:55

Welke kleur Em? :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 15:11

noooooou ;( de twee offwhite laarzen zijn niet meer leverbaar :oo niet leuuuuuuk! Dus krijg morgen alleen zwarte binnen ;(

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 15:14

Ilsemarie schreef:
noooooou ;( de twee offwhite laarzen zijn niet meer leverbaar :oo niet leuuuuuuk! Dus krijg morgen alleen zwarte binnen ;(

Pff dat is balen zeg.. :(:) Stom ook dat je dat nu pas hoort en niet tijdens de bestelling zelf.. :\

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:57

Ik heb maat 39 en heb er nooit last van dat mijn maat weg is? :D

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:58

Gerbenfroh schreef:
Deze komen tot nu toe het dichtst in de buurt;

Hou eigenlijk van een hoge hak of geen hak maar wil ze voor 'dagelijks' dus aangezien ik al zo groot ben heb ik liever een wat kleiner hakje. Ik twijfel nog tussen gewone 'platte' of deze dus...

Afbeelding

Ga eerst een lang weekend naar Maastricht/Luik/etc dus daar eerst even kijken!

Ik heb ze en ze zijn geweldig! <3 <3

Heb weer leuke laarzen en laarsjes langs zien komen!!!

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:26

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:57

_Emma_ schreef:

Ik ben op zoek naar laarzen zonder hak. Ik heb al laarzen met een hak en zou ook graag een paar zonder willen, zodat ik die ook bijvoorbeeld naar stage kan dragen (fysiotherapie).
Maaaar als ik dan ga kijken in de winkels en op internet, kom ik alleen maar van die, in mijn ogen, lompe laarzen tegen! Met zo'n brede hoekige achterkant. Sorry voor de mensen die dat mooi vinden :o het is gewoon niets voor mij. Ik ben klein en heb kleine voeten, dus bij mij staat dat niet.
Dus ik zoek laarzen zonder hak, liefst geen lage laarzen en ook niet tot te knie, met een smalle onderkant en dan vooral de achterkant!

Lekker kieskeurig dus :Y) Iemand een idee waar ik die kan vinden? Ze lijken namelijk wel uitgestorven :D

ik draag op mijn stages vaak sportievere schoenen (lecoq bijvoorbeeld!)
met laarzen kun jij je patiënten niet alles voordoen, met die 'gympies' wel..

(4e jaars fysio hier ;) )

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:11

Flutterby schreef:
_Emma_ schreef:

Van le coq zijn ook laarzen, misschien is dat dan een idee? :) Of werkt dat niet zo goed als de schoenen?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:12

Hier heb ik ze aaaan <3

Afbeelding

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:13

Wauw, mooi zijn die zeg Gerbenfroh! :+:

& Eowyn3003, ik denk dat ze bedoelt dat laarzen te hoog zijn om alles aan een patiënt te laten zien, mochten ze iets met de benen moeten laten zien bij een oefening. ;) Dan zouden de laarzen alweer uit moeten. Maar met gympies laat je meer van je benen zien.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:14

Afbeelding

Ik heb net zulke gezien vanmiddag bij de van Haren maar dan met een minder hoge hak! Waren alleen niet in m'n maat dus komen volgende week. Heulemaal happy! :D

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:17

Rianne_ schreef:
Wauw, mooi zijn die zeg Gerbenfroh! :+:

& Eowyn3003, ik denk dat ze bedoelt dat laarzen te hoog zijn om alles aan een patiënt te laten zien, mochten ze iets met de benen moeten laten zien bij een oefening. ;) Dan zouden de laarzen alweer uit moeten. Maar met gympies laat je meer van je benen zien.

Oh zo, nee dan gaat mijn 'oplossing' niks helpen! :P

Gerbenfroh, mooie laarzen! Zit dat goed, overknee laarzen?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:21

Ja, deze zitten in ieder geval heel fijn! Binnenkant ook suede dus ze kunnen ook dubbel. Van de Sacha. Klein hakje dus geen paardrijlaars-idee :)) Aanrader!

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:29

Jildau schreef:
Afbeelding

Ik heb net zulke gezien vanmiddag bij de van Haren maar dan met een minder hoge hak! Waren alleen niet in m'n maat dus komen volgende week. Heulemaal happy! :D

okee... ik ben verliefd :D wat een gave laarzen!!!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:40

Gaaf zijn ze he? Maar als je deze hak (9,5) te hoog vind moet je even naar van Haren gaan want daar hebben ze net zulke met een lagere hak (ong 4 cm). Ze kosten 25 euro!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:27

Flutterby schreef:
_Emma_ schreef:

Ja ik draag ook vaak gewoon gympies naar stage hoor :) vind ik veel prettiger. Maar stel dat ik een keer vanuit mijn stage ergens anders naartoe moet waarbij gympies niet zo netjes zijn (is me wel eens overkomen), dan zou ik graag gewoon laarzen zonder hak willen hebben :j snap je?

Maar daar ging het ook even niet om, ik wil de laarzen ook gewoon voor de leuk :Y)

Rianne, kleur maakt niet heel veel uit maar het liefst bruin. Hoezo, heb je ideeën? :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:28

Haha nee, maar dan kan ik 's voor je gaan speuren.. ;)

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:30

Vind je die bruine van H&M niets?

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:36

_Emma_ schreef:
Flutterby schreef:

Ja ik draag ook vaak gewoon gympies naar stage hoor :) vind ik veel prettiger. Maar stel dat ik een keer vanuit mijn stage ergens anders naartoe moet waarbij gympies niet zo netjes zijn (is me wel eens overkomen), dan zou ik graag gewoon laarzen zonder hak willen hebben :j snap je?

Maar daar ging het ook even niet om, ik wil de laarzen ook gewoon voor de leuk :Y)

Rianne, kleur maakt niet heel veel uit maar het liefst bruin. Hoezo, heb je ideeën? :D

aaaah zo, doe ik inderdaad ook :D heb zelfs wel eens losse 'sportschoenen' in een tas meegenomen naar stage, daarna op mijn hakjes verder :')
als ik jou was zou ik eens bij de shoeline gaan kijken (rotterdam/breda, ben bij allebei geweest en het verschilt wel per winkel wat er staat)

ik heb nu platte, bruine :+: zonder-poespas laarzen voor erbij :j
overigens zag ik gisteren bij de shoe-outlet ook héle leuke korte laarzen met een gebreid stukje aan de bovenkant, die zou je misschien zelfs op stage nog aankunnen?

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:40

Ik vind die laarzen van de makro juist niet lomp :o

Zijn de eerste laarzen die niet te breed zijn voor me voeten + benen!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 20:54

de laarzen die ik niet lomp vind hebben altijd een hak (en dat is echt niet altijd handig, toch?)

ben het wel met Marlie eens, ik vind die ook mooi én die zijn prima draagbaar als je geen kuitmaatje 35 hebt :j

Afbeelding
ik heb nu deze in het bruin, zitten tot iets onder mijn knieholte (ala paardrijlaars, maar dan zonder de dressuurboog, en die rand is gewoon 'gesneden' en niet afgewerkt zeg maar, heel basic& toch iets opvallend :j )
en jawel.. ook deze kun je met kuitmaat 39 dragen :)) geniaal gewoon! vind zelfs dat mijn kuiten nu 'slank' lijken :D

overigesn: als er nog dames op zoek zijn naar nep-uggs :+ bij de axi schoen & shoe-outlet zijn ze nu in de aanbieding voor 15 euro, ook die met 't knoopje aan de zijkant :j