Hier is een flinke bui gevallen idd. maar nu is het nog veel warmer en vooral benauwder als voor die bui. Wees blij dat die bui niet bij jullie is gevallen.
Ik duik zo de vriezer in, damn het zweet loopt me van alle kanten, heb geen zin in warm eten zometeen.
Nee ik ook niet, heb ook niet eens zin om te koken! Mooie bliksemfoto's btw.
KNMI zegt dat we hier in [***] tot ongeveer 19u onweer kunnen verwachten en daarna wordt het mooi. Maar ik wil vanavond zwemmen met mn paard (als iedereen lekker in de stad is) , maar ik weet niet of ik dat knmi echt kan vertrouwen omdat meestal die buien 'savonds vallen??
Overigens was ik gisteravond bij de paarden, de regen was koud maar zolang je over de stenen liep buiten bleven je benen wel warm, wat een damp zeg, het hele bos was bijna donker en door de damp leek het net alsof er mist op de grond lag. Best mooi
Sparky10
Geplaatst: 11-07-10 17:00
irissahorse schreef:
Wolk is niet eens over Flevoland geweest, maar Gelderland
hij is hier wel geweest , maar ging via de grasdrogerij schuin weg richting geen idee heb hem dus wel bij flevoland gezien haha en een paar rommeltjes en wat spettertjes gehad maar niet genoeg om af te koele n
Wij zijn na de regenbui in de auto gestapt en we hebben nog heerlijk gezwommen . De lucht betrok, het ging hard regenen, en daarna ging de zon weer gewoon schijnen
quartel
Geplaatst: 11-07-10 18:20
hebben jullie al gekeken op de weer radar voor de aankomende 24 uur????
Ik heb ook maar even gekeken naar de radar voor morgen. Als er echt zo'n plens water naar beneden komt dan zwemmen de vissen bij ons op het grasveld ipv de vijver!
kehdra
Geplaatst: 11-07-10 18:36
Hier was het water wat gevallen was heel snel weer weg, dus denk dat we het morgen ook wel overleven. Maar veel is het wel wat er gaat vallen denk ik...
Het begint hier nu ineens hard te waaien
MaaikeMo
Geplaatst: 11-07-10 18:40
suus_ schreef:
KiWiKo schreef:
volgens de radar word het morgen vanaf een uur of 17 echt bizar!!!
wooow! ik zie het, check 19:00!
is goed voor het gras
Wow, denk dat we het watertekort wel in gaan halen dan
Het is echt vreselijk benauwd vandaag. En ik kan echt heel goed tegen warmte, maar zelfs ik begin er nu een beetje genoeg van te krijgen. Heb wat hoofdpijn in verte en verlang ernstig naar heerlijk koel weer.
ik ook!! tis hier zo warm bij Stadskanaal :S en het heeft wel eventjes geregend vannacht maar nou niet echt denderent ofzo.. dat je zegt van zoo dat heeft gehlopen!
Dhani
Geplaatst: 11-07-10 19:09
suus_ schreef:
KiWiKo schreef:
volgens de radar word het morgen vanaf een uur of 17 echt bizar!!!