Of kan dat gewoon?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik durf niet te bestellenHet moet via paypal of via overschrijving of zo (geen idee hoe dat werkt?). Maar ik vind het zo onpersoonlijk (of dat ligt aan mij), ik wil graag contact met de verkoper en vragen stellen en zo.
Of kan dat gewoon?
manishdra schreef:_San87_ schreef:Ik durf niet te bestellenHet moet via paypal of via overschrijving of zo (geen idee hoe dat werkt?). Maar ik vind het zo onpersoonlijk (of dat ligt aan mij), ik wil graag contact met de verkoper en vragen stellen en zo.
Of kan dat gewoon?
Gewoon contact opnemen met de verkoper als je vragen hebt?
inge1968 schreef:ielsjj_ schreef:Pff ik zie nu net dat je Credit card nodig hebt, om je aan te melden voor PayPal.
Ik ben 18, maar heb geen Credit card. Dus ik denk geen Ebay oid voor mij...
nee hoor je hebt geen credit card nodig alleen een paypal acount
Undefined schreef:http://cgi.ebay.nl/WOMENS-WEDDING-EVENING-BRIDAL-PROM-HIGH-HEEL-SHOES-SIZE-/260795213358?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item82647a3cb0
Net deze schoenen voor mn gala gekocht
Ik heb mijn paypal gewoon aan mn eigen bankrekening gekoppelt, vind het echt zo handig! Je hebt niet een randomreader nodig meer om te betalen, echt ideaal.
Undefined schreef:http://cgi.ebay.nl/WOMENS-WEDDING-EVENING-BRIDAL-PROM-HIGH-HEEL-SHOES-SIZE-/260795213358?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item82647a3cb0
Net deze schoenen voor mn gala gekocht
Ik heb mijn paypal gewoon aan mn eigen bankrekening gekoppelt, vind het echt zo handig! Je hebt niet een randomreader nodig meer om te betalen, echt ideaal.
ielsjj_ schreef:Oh ik zie dat jij in Duitsland woont!
Heb je toevallig nog een nederlandse rekening, want ik vraag me af hoe dat gaat. Gezien ik in Hongarije woon, maar een nederlandse rekening heb.
Lotte_Wessel schreef:ielsjj_ schreef:Oh ik zie dat jij in Duitsland woont!
Heb je toevallig nog een nederlandse rekening, want ik vraag me af hoe dat gaat. Gezien ik in Hongarije woon, maar een nederlandse rekening heb.
heey,
ik ben ook 18 en heb ook gewoon Paypal account maar (nog) geen creditcard. Als je paypal account eenmaal hebt aangemaakt kun je daar geld opzetten via gewone bankrekening en dan kun je daarmee betalen. Mocht je dan weer geld overhouden, dan kan je dat ook weer terugboeken naar je eigen rekening.